Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gebruiken jullie een wandelkoord?

+5
ekjir@M
Susan
Annie24
Bruintje Beer
Printje
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:14

Met zo'n wandelkoord bedoel ik zo;n ding dat bijv om het middel van je kindje gaat en bij jou om de pols?

Eigenlijk vind ik dat niets maar vandaag had ik serieus de schrik van mijn leven. Mijn ventje en ik waren bij de boerenbond om visjes te kopen voor de verjaardag van mijn vader. Hij staat aan mijn hand heel lief naar de visjes te kijken, de verkoper vraagt of ik even die zak vd vissen vast wil houden. Ik draai me op, echt serieus maar 2 sec... mijn ventje weg. :shock:
Ik meteen lichtelijk in paniek, verkoper de winkel meteen door gelopen... hoor ik opeens een stemmetje aaai aai, staat hij een paar meter verderop bij de konijntjes te kijken.
Ik voelde me zooo slecht, hij blijft normaal echt om me heen lopen, verlies hem niet uit het oog en nu was ik hem dus ff 'kwijt'. echt serieus ik voelde me zo slecht, nu twijfel ik dus over zo'n koordje omdat het hem dus kennelijk niet uitmaakt waar mama gebleven is.... maar aan de andere kant vind ik het er stom uitzien.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:18

Ik vind het er uit zien als of je een hond uitlaat maar ik kan snappen dat het handig is. Ikzelf schijn vroeger ook aan zo'n ding te hebben gelopen als we de stad in gingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:19

Ik heb er over gedacht toen ik (hoog)zwanger was van de tweede. Maar ik heb het uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik het toch wel raar vind op de een of andere manier. Misschien vooral ook wel vanwege de blikken die je kunt verwachten van omstanders.

Maar onze oudste had en heeft er ook een handje van om gewoon haar gang te gaan en de hele winkel door te crossen. Heeft bij mij ook al heel wat zweet-momentjes opgeleverd laughcry .

Al met al kan ik het me goed voorstellen als mensen er wél voor kiezen trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:20

Voor in een winkel e.d. zou ik het niet doen maar voor in een pretpark misschien wel. Maar ik ken dat wel ja, ik stond laatst in de rij bij de Lidl en terwijl ik mijn portemonnee aan het pakken was, was mijn oudste in een andere rij gaan staan, maar ik zag hem dus ook niet meer. Toen schrok ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:21

Minneke dat is dus ook mijn ding, ik vind het er raar uitzien maar ja dit is ook echt niet goed voor mijn hart hahahaha. Ik vind ook eigenlijk dat hij moet 'leren' om bij mij te blijven maar daar is hij nu toch nog te klein voor om dat te snappen, daarom zou ik het nu misschien overwegen totdat hij wat ouder is. Het was echt serieus 2 sec.. en meneer was al gevlogen.

aaaai aai nijn euh ja lieve schat maar de volgende keer graag bij mama blijven Twisted Evil
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Bruintje Beer za 6 aug 2011 - 9:22

Nee ik gebruik die niet. Net of je hond uitlaat.
Maar mijn moeder heeft het vroeger wel gebruik bij mijn broer.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:23

Is zo'n polsbandje niks? Ziet er toch weer wat minder 'hond-uitlaat-achtig' uit.
http://www.jippie.nl/contents/nl/p1483.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:24

Fenne kon wat dat betreft ook gewoon echt evil zijn. Was ik hoogzwanger met haar in een winkel, was ze ineens verdwenen. En ik maar zoeken en zoeken... Stond ze buiten, om het hoekje achter de deur te wachten. Ze had zich dus moedwillig verstopt! En maar lachen Evil or Very Mad


Was ik niet zo heel blij mee...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:24

freakielief schreef:Is zo'n polsbandje niks? Ziet er toch weer wat minder 'hond-uitlaat-achtig' uit.
http://www.jippie.nl/contents/nl/p1483.html

Dat was inderdaad degene die ik bijna gekocht had na het verstop-incident..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:25

Dank je voor de link! Dat ziet er idd al anders uit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:26

Minneke schreef:Fenne kon wat dat betreft ook gewoon echt evil zijn. Was ik hoogzwanger met haar in een winkel, was ze ineens verdwenen. En ik maar zoeken en zoeken... Stond ze buiten, om het hoekje achter de deur te wachten. Ze had zich dus moedwillig verstopt! En maar lachen Evil or Very Mad


Was ik niet zo heel blij mee...

ow jeetje wat zal jij idd geschrokken zijn zeg. Wat een boefje!!

Ik vind het wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enigste ben voelde me zo slecht vanmiddag.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:27

Minneke schreef:Fenne kon wat dat betreft ook gewoon echt evil zijn. Was ik hoogzwanger met haar in een winkel, was ze ineens verdwenen. En ik maar zoeken en zoeken... Stond ze buiten, om het hoekje achter de deur te wachten. Ze had zich dus moedwillig verstopt! En maar lachen Evil or Very Mad


Was ik niet zo heel blij mee...

Ooh dat is wel heel erg zeg... Zo opzettelijk doen ze het hier (nog) niet maar kan me voorstellen dat je dan not amused bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:29

Printje schreef:
Minneke schreef:Fenne kon wat dat betreft ook gewoon echt evil zijn. Was ik hoogzwanger met haar in een winkel, was ze ineens verdwenen. En ik maar zoeken en zoeken... Stond ze buiten, om het hoekje achter de deur te wachten. Ze had zich dus moedwillig verstopt! En maar lachen Evil or Very Mad


Was ik niet zo heel blij mee...

ow jeetje wat zal jij idd geschrokken zijn zeg. Wat een boefje!!

Ik vind het wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enigste ben voelde me zo slecht vanmiddag.....

Nee joh, daar moet je je echt niet slecht om voelen! Die peutertjes hebben nog helemaal niet in de gaten dat jij je dood schrikt in zo'n situatie. Kan iedereen gebeuren hoor.

Volgens mij ligt het ook wel aan het karakter van kind. Ik was vroeger echt ontzettend bang om mijn ouders kwijt te raken en liet ze geen moment uit mijn ogen verdwijnen. Fenne heeft daar absoluut geen last van. Die is blijkbaar erg 'veilig gehecht' :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:30

Ik vind zo'n wandelkoord echt helemaal niks, riemen zijn voor honden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:31

Arden schreef:
Minneke schreef:Fenne kon wat dat betreft ook gewoon echt evil zijn. Was ik hoogzwanger met haar in een winkel, was ze ineens verdwenen. En ik maar zoeken en zoeken... Stond ze buiten, om het hoekje achter de deur te wachten. Ze had zich dus moedwillig verstopt! En maar lachen Evil or Very Mad


Was ik niet zo heel blij mee...

Ooh dat is wel heel erg zeg... Zo opzettelijk doen ze het hier (nog) niet maar kan me voorstellen dat je dan not amused bent.

Ja, ik vond het ook vrij bizar eerlijk gezegd. Ze was nog niet eens twee :shock: . Soms heb ik ook weleens het idee dat Fenne 'apart' is wat dat betreft. Geen idee waar dat soort dingen vandaan komen in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:31

hahahaha Minneke, nou ons ventje is eigenlijk juist helemaal geen held. Hij kijkt altijd eerst de kat uit de boom, houdt mij goed in de gaten...tsja tot nu toe dus. Nu wonnen de konijnen het Laughing
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:33

Printje schreef:hahahaha Minneke, nou ons ventje is eigenlijk juist helemaal geen held. Hij kijkt altijd eerst de kat uit de boom, houdt mij goed in de gaten...tsja tot nu toe dus. Nu wonnen de konijnen het Laughing

Ja, maar konijntjes zijn ook cool natuurlijk Laughing

Maar dat bedoel ik dus; ze doen het niet opzettelijk, maar zien ineens iets dat de aandacht trekt, en HOP, weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Annie24 za 6 aug 2011 - 9:35

Als jij zo'n riempje/tuigje wil voor je eigen gemoedsrust moet je dat zeker doen. Anderen kunnen daar misschien commentaar op hebben, maar soms is het gewoon nodig je kindje op die manier bij je te houden. Denk dat je liever een kindje met een riempje/tuigje wil dan een kindje onder een auto Rolling Eyes

Y. zal hier ook een riempje/tuigje aankrijgen als hij straks kan lopen en ik alleen met hem op pad ga. Ik heb een spierziekte aan mijn voeten waardoor ik niet kan rennen en hem dus niet achterna kan als hij er vandoor gaat. Als we met papa zijn is het dus niet nodig, want dan mag hij er achteraan Twisted Evil

Je hebt trouwens ook rugzakjes met een riempje eraan....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:37

Annie24 schreef:
Je hebt trouwens ook rugzakjes met een riempje eraan....


Ja, die heb ik ook weleens gezien. Die zijn best schattig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Annie24 za 6 aug 2011 - 9:37

Minneke schreef:
Annie24 schreef:
Je hebt trouwens ook rugzakjes met een riempje eraan....


Ja, die heb ik ook weleens gezien. Die zijn best schattig!

Trouwens ook als konijnen model lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:39

Misschien ga ik dan toch eens googlen op die rugzakjes. Ik voelde me zo *** en idd het scheelt wel voor mijn eigen gemoedsrust. Ik weet dat hij het natuurlijk echt niet expres doet, hij zag immers een NIJN maar pfff ik schrok serieus echt zo erg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:39

Annie24 schreef:
Minneke schreef:
Annie24 schreef:
Je hebt trouwens ook rugzakjes met een riempje eraan....


Ja, die heb ik ook weleens gezien. Die zijn best schattig!

Trouwens ook als konijnen model lol!
whahaha nou dan wordt dat het, heb je toevallig een link;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Annie24 za 6 aug 2011 - 9:55

Tadaaaaaaaaaaa lol!

http://www.kinder-produkten.nl/goldbug-fun-backpack-2-in-1-rugzak-en-tuigje-konij.html
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Susan za 6 aug 2011 - 10:01

Ik heb het ook wel eens overwogen, maar ik vind het toch een raar idee. Als ik ergens ben waar ik ze niet voortdurend in de gaten kan houden blijven ze dus in de wagen zitten. Ze moeten uiteindelijk natuurlijk wel leren luisteren, maar dat leer ik ze liever op een plek waar ik direct in kan grijpen als ze het niet doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  ekjir@M za 6 aug 2011 - 18:27

Ik heb hier menige discussie met m´n schoonmoeder over gehad, die deed het vroeger namelijk wel. Tijdens het werken op de kermis zien we het zo vaak (bijna)mis gaan omdat ouders een kaartje kopen en de (vooral kleine)kinderen lopen weg zonder dat vader/moeder er erg in heeft. En dan is weg lopen een punt maar vervolgens onder een draaiende attractie doorlopen is vers 2.

Ik heb ook altijd geroepen `Je hond loopt aan een lijntje en je kind niet´ en het is zielig en dat je je zelf kind gewoon goed in de gaten moet houden. Maar nu J. begint te kruipen, begin ik toch terug te komen op deze opmerkingen. Ze zijn watervlug en gelukkig komt het niet vaak voor maar ik heb het nu in de afgelopen 10 jaar 3x meegemaakt dat er een klein kind onder het hek doorloopt en wij een 10e van een seconde te laat waren met de noodstop. Nu draait de attractie niet hard maar het blijft schrikken. Voorheen kon ik daar redelijk mee omgaan maar nu ik zelf een kleintje heb kan ik het gewoon niet los laten en begin ik me zelfs af te vragen waarom het op bijvoorbeeld de kermis niet verplicht is silent

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken jullie een wandelkoord? Empty Re: Gebruiken jullie een wandelkoord?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum