Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?
+40
Roodkapje
Happydobby
Error
Jade
Muppetje
FireButterfly
Jeanette
Filoria
PluDan
Merai
Roxi3
Raindrop
Tazz
RYW
Sorella
Pandora
Janelie
Toet
Yael
Monte
RioolSpook
Shisha
nina
SoGood
TwistedAngel
flower
Salander
Catwoman79
Ugly Betty
CCC
Beachgirl
Tania
Nora
Thunder
Caramba
Rush
Suus
norah
Burn
Marin
44 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?
Pil.
Ik had de microgynon 20, maar heb net van de week de microgynon 30 gehaald met overleg van de huisarts, omdat ik wat zwaarder ben geworden in de afgelopen paar jaar. En omdat ik liever nog geen risico neem met een zwangerschap, heb ik dus een iets zwaardere pil genomen. Ben benieuwd of ik verschil merk. Hoop het niet, met de 20 ben ik altijd maar 2 dagen ongesteld
Ik had de microgynon 20, maar heb net van de week de microgynon 30 gehaald met overleg van de huisarts, omdat ik wat zwaarder ben geworden in de afgelopen paar jaar. En omdat ik liever nog geen risico neem met een zwangerschap, heb ik dus een iets zwaardere pil genomen. Ben benieuwd of ik verschil merk. Hoop het niet, met de 20 ben ik altijd maar 2 dagen ongesteld
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij alleen condooms. Werd helemaal akelig van de pil. Elke dag zware hoofdpijn, prikkelbaar. Was gewoon mezelf niet. Dus gestopt en dit bevalt ons allebei goed, gelukkig.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Pil.
De sterkte van je pil heeft toch niks met je gewicht te maken? Ik heb daar iig nog nooit van gehoord..
Ik gebruik zelf momenteel de Microgynon 30, ben er heel erg tevreden over. Kan hem 2-3 maanden doorslikken zonder ongesteld te worden
Gast- Gast
Ja dat schijnt zo te zijn. Niet allesbepalend, maar kan wel meespelen. Ik vroeg het aan de huisarts en zij zei dat het dan wel verstandiger was om over te gaan op de 30. De 20 is echt heel erg licht, en zeker als ik 'm een keer zou vergeten, zou de kans op zwangerschap dan toch wel wat groter zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Geen anticonceptie, al jaren niet. Mocht het weer nodig zijn, dan een condoom denk ik. De pil wil ik eigenlijk niet meer, vieze troep. Andere opties lijken me ook tien keer niks
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Werd helemaal akelig van de pil.
Dit dus. Ik kreeg er migraine van, heel erg vaak.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Geen anticonceptie, al jaren niet. Mocht het weer nodig zijn, dan een condoom denk ik. De pil wil ik eigenlijk niet meer, vieze troep. Andere opties lijken me ook tien keer niks
Dat heb ik dus ook. Begin er nooit meer aan!
Gast- Gast
Pil.
Ik had eerst Microgynon 30, maar heb nu de goedkopere versie die door de verzekering wordt vergoed.
Ik had eerst Microgynon 30, maar heb nu de goedkopere versie die door de verzekering wordt vergoed.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik heb mycrogynon heel lang gehad toen het uit ging met mijn relatie dacht ik stop er mee want ik vergeet het toch.
Dat hed ik twee maanden gedaan en gelukkig weer begonnen ik krijg wel de goedkope variant met die veel te moeilijke naam. Ik heb gelukkig geen last van al die bijwerkingen waar sommige van jullie last van hadden.
Dat hed ik twee maanden gedaan en gelukkig weer begonnen ik krijg wel de goedkope variant met die veel te moeilijke naam. Ik heb gelukkig geen last van al die bijwerkingen waar sommige van jullie last van hadden.
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Nuvaring, bevalt me erg goed!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg van die neppe verschrikkelijke bijwerkingen. Heb nu weer Microgynon, die paar euro die het kost.Burn schreef:Pil.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik kreeg van die neppe verschrikkelijke bijwerkingen. Heb nu weer Microgynon, die paar euro die het kost.Burn schreef:Pil.
Slik ook nog microgynon 30, bijna mee stoppen. Van die goedkopere versie kreeg ik ook bijwerkingen, maar heb nog nooit iets, voor zowel de goedkopere versie als voor de microgynon, voor beiden hoeven te betalen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
O ik heb trouwens wel de goedkope variant en wordt dus vergoed. Ik heb volgens mij toch geen bijwerkingen, dus dat is wel prima!
Marin- Lady Post-a-lot
Mirena, ideaal!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Pil.
Ik ook. Spiraaltje lijkt me echt helemaal niks, vriendinnen van me hebben daar ineens heel veel haargroei door gekregen. Ik zou zo'n dingetje in mijn bovenarm wel overwegen. Hoe heet dat eigenlijk?
Gast- Gast
Dat heet een implanon.
Ik weet niet, ik vind eigenlijk alles vervelend, maar dan de pil toch het fijnst en betrouwbaarst denk ik. Gewoon gevoelsmatig.
Ik weet niet, ik vind eigenlijk alles vervelend, maar dan de pil toch het fijnst en betrouwbaarst denk ik. Gewoon gevoelsmatig.
Marin- Lady Post-a-lot
Nuvaring. Had eerst de pil en ik vind zo'n ring wel fijn. Hoef er maar 2x in de maand aan te denken
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nu niks, na de bevalling condooms en dan gaat mijn man zich laten steriliseren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Razz_ schreef:De pil. Maar ik wil er eigenlijk vanaf
+1
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Niks
Heb altijd de pil geslikt, maar ben sinds december gestopt omdat ik er ook helemaal naar van werd. In tussentijd condooms gebruikt.... Als ik weer aan de anticonceptie moet, denk ik dat ik toch voor de condooms ga, of een spiraaltje... maar daar moet ik wel goed overnadenken...
Heb altijd de pil geslikt, maar ben sinds december gestopt omdat ik er ook helemaal naar van werd. In tussentijd condooms gebruikt.... Als ik weer aan de anticonceptie moet, denk ik dat ik toch voor de condooms ga, of een spiraaltje... maar daar moet ik wel goed overnadenken...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Niks
Heb jaren de pil geslikt, dat ging eigenlijk wel goed.
Heb jaren de pil geslikt, dat ging eigenlijk wel goed.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Nu even niks, hiervoor de Yaz24+4 pil geslikt. Als ik bevallen ben moet ik nog kijken, als het even kan niet meer aan de pil.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Crème fraîche, waar voor gebruiken jullie dat?
» Welke doekjes gebruiken jullie voor gezicht en handjes?
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
» Wat gebruiken jullie........
» Gebruiken jullie een wandelkoord?
» Welke doekjes gebruiken jullie voor gezicht en handjes?
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
» Wat gebruiken jullie........
» Gebruiken jullie een wandelkoord?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: