Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

+40
M@niek
Floor
Annemie
Ezzer
Thunder
Schism
Smaragdje
Annie24
chipa
sheila123
studiebol
Teddyaapje
Fearie
Makamba
teletascha
Novalee
Bruintje Beer
Blue flower
koNijntje
Monnie
Rumble
joyce0606
yes1984
PapillonRose
Mikki
Tania
Pussycat
Rouge
_Mashimaro_
Kat1980
Flip Fluitketel
Pien
Darius
loesje
Happydobby
Limburg85
Mamsie
Theezakje13
Susan
Liadan
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 4:24

Nucia schreef:
Teddyaapje schreef:
Nucia schreef:Ik was 9 kilo aangekomen en dat was er een week na de bevalling wel weer af. Mijn heupen zijn alleen een stuk breder geworden waardoor ik veel broeken toch niet meer pas maar dat komt niet door het vet...

Ik heb juist smallere heupen (en bovenbenen) gekregen, mijn broeken zitten allemaal te ruim...op mijn buik na dan...dat is net een leeggelopen airbag haha

Hahaha een leeggelopen, gescheurde airbag! LOL

Dat is de juiste omschrijving haha!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Schism vr 30 sep 2011 - 4:25

Ik was 20 kilo aangekomen, en at echt niet meer dan normaal.
Na de bevalling zag ik mijn benen met de dag dunner worden, bleek dus dat ik toch wel veel vocht vasthield.
Twee dagen na de bevalling ben ik op de weegschaal gaan staan en was ik al 10 kilo kwijt, nu moeten er nog 7 a 8 vanaf.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 4:55

Ik dacht dat het bij mij wel meeviel met vocht vasthouden. Ja, ietsjes in m'n voeten. Totdat na de bevalling m'n schoenveters ineens 6x zo lang waren lol!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:06

Ik wist wel dat ik heel veel vocht vast hield, het zag er niet uit. Maar pas een foto van mijn voet gemaakt en naast die van tijdens de zwangerschap gezet.
Ik schrok er zelf van... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Thunder vr 30 sep 2011 - 5:08

Bij de oudste zo'n 27 kilo. Ik ben zeker 10 kilo boven het startgewicht gebleven. Bij de jongste kwam ik ruim 20 kilo aan, maar zat ik na 2 weken weer op het startgewicht. Ik ben nu bezig met de laatste 10 van mijn eerste zwangerschap. Beide keren hield ik enorm veel vocht vast.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:10

Ik ben bij de vk alleen de eerste keer gewogen, en nu deze zwangerschap ben ik twee keer geweest en nog niet gewogen. In het ziekenhuis wogen ze me bij het bloedprikken en urine controleren, maar niet bij de gyn zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 6:29

Ik ben bijna 12 kg aangekomen, een uur na de bevalling waren er daar nog 5 van over, na een week zat ik weer op mijn oude gewicht. Ben helaas nog 9 maanden af blijven vallen, zo erg dat ik met mijn 1.70m nog maar 44 kg woog. Inmiddels ben ik gelukkig weer een paar kg aangekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Ezzer vr 30 sep 2011 - 6:30

Ik ben in totaal zo'n 10 kilo aangekomen. In de laatste week ging ik vocht vast houden en kwam ik zo 2,5 kilo aan.
Een week na m'n bevalling was ik de kilo's kwijt.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Annemie vr 30 sep 2011 - 7:02

IK was 12 kilo aangekomen en na een week zo'n 7 kilo kwijt en na 8 maanden ongeveer weer op mijn oude gewicht, helaas nog niet helemaal, moet nog wel zo'n 4 kilo af.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:40

Eerste keer 23 kilo, twwede keer 12 kilo. Beide keren zat ik binnen 8 weken weer op mijn oude gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Floor vr 30 sep 2011 - 8:01

Rouge schreef:
Susan schreef:Ik had denk ik ook niet echt behoefte aan iemand die daar streng in was.

Nee, zeg dat. Moet je je daar ook nog eens druk over maken. Kan me wel voorstellen dat als iemand al flink te zwaar was voor de zwangerschap, dat dit wel een beetje in de gaten gehouden moet worden, maar volgens mij zijn het juist de vrouwen die van zichzelf al slank waren die juist enorm aankomen.

Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, aan iemand die daar heel streng in is.
Maar tot nu toe komen de opmerkingen van alle kanten (familie, onbekenden maar ook verloskundigen). Ik heb maar besloten om me er niet meer te druk over te maken. Het is toch niet anders. Ik zie wel waar ik eindig qua gewicht en hoe snel het er af is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  M@niek vr 30 sep 2011 - 8:09

Ik ben 10 kilo afgevallen in mn zwangerschap!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Roos vr 30 sep 2011 - 8:50

22,4 kg... Mede door het vele vocht

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Flower_L vr 30 sep 2011 - 8:53

geen flauw idee. Ben volgens mij maar 2x gewogen tijdens zwangerschap.
Zit wel weer op mn ouder gewicht gok ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Linda vr 30 sep 2011 - 20:31

Ik ben 20 kg aangekomen. Ik ben 1.72 en woog 67,5 aan het begin van de zwangerschap.
Het heeft wel een paar maanden geduurd voordat ik al die kg's kwijt was (hier was het nl geen vocht... Rolling Eyes ) Inmiddels zit in zo'n 5 kg onder dat gewicht.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 20:50

Ik ben totaal 15 kilo aangekomen en binnen een week zat ik net iets onder het gewicht voordat ik zwanger werd. Ik ben erg ziek geworden na de bevalling en heb niet tot nauwlijks gegeten en een paar dagen vocht toegediend gekregen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Star007 vr 30 sep 2011 - 20:54

Ik ben tot aan de vorige controle (2 weken geleden) , 10 kilo aangekomen. Hou sinds de laatste week veel vocht vast, dus zal bij de controle a.s. dinsdag wel weer wat extra kilo's te zien krijgen Rolling Eyes

Ik hoor altijd om me heen dat een zwangere vrouw gemiddeld tussen de 10-15 kilo aankomt tijdens de zwangerschap, maargoed als ik dit hier allemaal lees is het gewoon heel verschillend.

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 3 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum