Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

+40
M@niek
Floor
Annemie
Ezzer
Thunder
Schism
Smaragdje
Annie24
chipa
sheila123
studiebol
Teddyaapje
Fearie
Makamba
teletascha
Novalee
Bruintje Beer
Blue flower
koNijntje
Monnie
Rumble
joyce0606
yes1984
PapillonRose
Mikki
Tania
Pussycat
Rouge
_Mashimaro_
Kat1980
Flip Fluitketel
Pien
Darius
loesje
Happydobby
Limburg85
Mamsie
Theezakje13
Susan
Liadan
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Susan vr 30 sep 2011 - 0:09

Ik had denk ik ook niet echt behoefte aan iemand die daar streng in was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 0:11

De gyn heeft nooit iets gezegt over mijn gewicht, wel op een gegeven moment dat mijn buik erg groot werd, zelfs voor een tweeling. Maar toen bleek na onderzoek dat J veel vruchtwater had, erg hard groeide en ik dus diabetes had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  PapillonRose vr 30 sep 2011 - 0:12

In het begin ben in wat gewicht kwijtgeraakt omdat ik me zo beroerd voelde. Uiteindelijk was ik op het eind 14 kilo bijgekomen. Na de bevalling was ik er hiervan 10 kwijt!

Helaas zijn de vier overgebleven kilo's er nog steeds niet af, en zijn er zelfs nog ruim 4 bijgekomen door medicatie Rolling Eyes
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Tania vr 30 sep 2011 - 0:16

Susan schreef:Ik had denk ik ook niet echt behoefte aan iemand die daar streng in was.

+1

Bij mijn eerste zwangerschap hoefde ik me niet te wegen bij de verloskundige maar omdat ik van mezelf al te zwaar was wilden ze me min of meer verplichten naar een dietiste te gaan. Dat wilde ik niet en heb ze daar ook de reden van verteld. In het begin kwamen ze daar elke afspraak op terug. Heb toen gezegd dat ze er echt over op moesten houden en als ze dat niet deden dat ik daar dan niet meer zou komen. Ik vind het aardig dat ze het aanbieden, maar zo doordrammen was echt heel vervelend.
Ik denk dat ze het in de computer hebben laten staan want op een " ik denk dat je geen behoefte hebt aan een dietiste?" tijdens het eerste gesprek na heb ik er tot nu toe niks over gehoord.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Rouge vr 30 sep 2011 - 0:17

Susan schreef:Ik had denk ik ook niet echt behoefte aan iemand die daar streng in was.

Nee, zeg dat. Moet je je daar ook nog eens druk over maken. Kan me wel voorstellen dat als iemand al flink te zwaar was voor de zwangerschap, dat dit wel een beetje in de gaten gehouden moet worden, maar volgens mij zijn het juist de vrouwen die van zichzelf al slank waren die juist enorm aankomen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  yes1984 vr 30 sep 2011 - 0:50

Ik ben tijdens de zwangerschap vier kilo aangekomen.
Op de dag dat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis was ik er acht kwijt.
Thuis hebben we geen weegschaal, dus ik heb nu even geen idee.
Mijn buik wordt nog wel steeds minder gelukkig!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  joyce0606 vr 30 sep 2011 - 0:57

bij de vk werd ik wel gewogen, nu niet meer bij het ziekehuis. maar ik heb thuis een weegschaal. ik ben nu rond de 3 á 4 kilo aangekomen. ik ben veel afgevallen toen ik in het ziekenhuis lag. verder houd ik ook (nog) geen vocht vast. maar goed ik ga mijn verlof bijna in, dus wie weet...

ik hoop dat ik deze kilo's weer snel kwijtraak, en er mogen nog wel een aantal kilo's mee verdwijnen, dat wordt opletten met eten na de bevalling.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Rumble vr 30 sep 2011 - 0:59

Ik was 9 kilo aangekomen en dat was er een week na de bevalling wel weer af. Mijn heupen zijn alleen een stuk breder geworden waardoor ik veel broeken toch niet meer pas maar dat komt niet door het vet...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Monnie vr 30 sep 2011 - 1:06

Ik ben ongeveer 22 kilo aangekomen, ben het nooit allemaal kwijtgeraakt. Ik hoop nu wel wat minder kilo's aan te komen!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  koNijntje vr 30 sep 2011 - 1:12

Theezakje13 schreef:Ik ben 15 kilo aangekomen, en ben ze helaas nog niet kwijt.
Moet nog 4 kilo af, en graag nog een stuk of 5 extra..

+1 (ongeveer Wink)
een week na de bevalling was ik 10kg kwijt en sindsdien is er helaas nog weinig veranderd..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Blue flower vr 30 sep 2011 - 1:23

Ik ben 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, en vraag me niet waar die 20 kilo allemaal zat, want toen ik bevallen was kon je al niet meer zien dat ik zwanger was geweest. Niemand gelooft het ook als ik zeg dat er 20 kilo aanzat. Ben overigens nu 4 kilo onder het gewicht van voor de zwangerschap.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Bruintje Beer vr 30 sep 2011 - 1:29



- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?15 kilo

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?7 kilo

Nu zit er nog 3 kilo aan maar dat mag zo blijven.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 1:55

Ik was 20 kilo aangekomen. Daarvan was ik er meteen na de bevalling zo'n 6 kwijt. Inmiddels ben ik 13,7 kilo kwijt dus ik moet nog 6,3. En als de zwangerschapskilo's eraf zijn mag er nog eens 10 vanaf, maar met 5 zou ik waarschijnlijk ook wel tevreden zijn.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  teletascha vr 30 sep 2011 - 2:15

17 kg bijgekomen, en moet nu nog 1 kg om op oude gewicht te komen
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Makamba vr 30 sep 2011 - 2:35

17 kg aangekomen, hoe lang het heeft geduurd om ze eraf te krijgen weet ik niet precies. Alles is er nu wel af, maar het is nooit meer hetzelfde geworden. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Fearie vr 30 sep 2011 - 2:37

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? 17 kilo

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over? De eerste 10 kilo ging snel, ben nu 12 kilo kwijt en wil nog 8 tot 10 kilo kwijt in totaal (dus meer als dat ik aankwam).


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:50

Strawberry Shortcake schreef:17 kg aangekomen, hoe lang het heeft geduurd om ze eraf te krijgen weet ik niet precies. Alles is er nu wel af, maar het is nooit meer hetzelfde geworden. Sad
Hier ook niet hoor, heb een echte hangbuik, vol met scheuren... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje vr 30 sep 2011 - 2:51

ProudMama schreef:Nav het verhaal dat een verloskundige vond dat 8 a 9 kilo netjes was en de rest er 'aangegeten' was, vraag ik me af:

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?
Tot aan mijn verlof 16kg, vanaf toen ging ik vocht vast houden doordat ik medicatie voor mijn hoge bloeddruk kreeg, 5 dagen voor de bevalling was ik er 20 aangekomen, toen ben ik opgenomen en heb me niet meer kunnen wegen, maar als ik foto's van de eerste opname dag en de dag van de bevalling zie is er nog wat bij gekomen...

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?
Na een week ong. moest ik er nog 11 kwijt om op mn 'startgewicht' te komen. Ik heb mezelf 9mnd de tijd gegeven om ze kwijt te raken zonder er iets voor te doen of laten maar met 5mnd zat ik weer op mn oude gewicht (lang leve de bv!) en nu zit ik er 3kg onder.

Ik ben rond de 20 kilo aangekomen, en na een dag of 10 zat ik op mijn oude gewicht.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje vr 30 sep 2011 - 2:53

Nucia schreef:Ik was 9 kilo aangekomen en dat was er een week na de bevalling wel weer af. Mijn heupen zijn alleen een stuk breder geworden waardoor ik veel broeken toch niet meer pas maar dat komt niet door het vet...

Ik heb juist smallere heupen (en bovenbenen) gekregen, mijn broeken zitten allemaal te ruim...op mijn buik na dan...dat is net een leeggelopen airbag haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  studiebol vr 30 sep 2011 - 2:57

Ik word nooit gewogen in het ziekenhuis... best apart dat sommige altijd gewogen worden en andere bijna nooit.
De eerste keer dat ik bij de verloskundige kwam ben ik gewogen en daarna niet meer, dus ik ben van dat gewicht uitgegaan als mijn startgewicht.

Tot nu toe zit ik op 10 kilo..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  sheila123 vr 30 sep 2011 - 3:07

Bij de eerste: 12 kilo

Bij de tweede: 8 kilo

Beide keren binnen een kleine week de kilo's weg.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Rumble vr 30 sep 2011 - 3:18

Teddyaapje schreef:
Nucia schreef:Ik was 9 kilo aangekomen en dat was er een week na de bevalling wel weer af. Mijn heupen zijn alleen een stuk breder geworden waardoor ik veel broeken toch niet meer pas maar dat komt niet door het vet...

Ik heb juist smallere heupen (en bovenbenen) gekregen, mijn broeken zitten allemaal te ruim...op mijn buik na dan...dat is net een leeggelopen airbag haha

Hahaha een leeggelopen airbag! LOL

Grappig dat jij juist smallere heupen hebt gekregen, ik zou er op dit moment een moord voor doen!
Ruilen van broeken dan maar? :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  chipa vr 30 sep 2011 - 3:49

Ik ben zo'n 28kg aangekomen waarvan ook best veel vocht
Na 1 week was er al 10kg af en nu na 3,5 maanden weeg ik nog 8kg teveel.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Annie24 vr 30 sep 2011 - 4:04

Ik was er 9 aangekomen tot 35 weken, toen kreeg ik de griep en was ik er in 3 dagen weer 5 kwijt. Uiteindelijk de laatste paar weken toch nog 2 kilo aangekomen waardoor ik op 6 kilo eindigde. Zodra Y. eruit was, was alles weer weg en inmiddels zit ik (helaas) denk ik een kilo of 6 onder mijn startgewicht. Wat extra kilo's had ik graag willen houden, maar helaas Sad *ik ben van mezelf erg dun/slank, dus vandaar Wink )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Smaragdje vr 30 sep 2011 - 4:19

Ik was ongeveer 20 kg aangekomen en er moet nog 3kg vanaf.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum