Nora 1 jaar!
+3
Nijntje
Tazz
shadow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nora 1 jaar!
Nu de drukke dagen voorbij zijn, even een topic van mij.
De afgelopen dagen zijn hectisch geweest.
Nora is een jaar! Zo kwetsbaar als ze was toen ze geboren, het is een jaar later bijna niet meer voor te stellen. Het lijkt veel langer geleden dat tijdens het voorbereiden van het kerstdiner mijn vliezen braken en ik naar het ziekenhuis moest. Daar viel tijdens een wee op het ctg het hartje weg. Ze vonden het niet terug....Gelukkig bleek op de echo alles nog goed te zijn.
Toen met spoed naar de ok omdat ze per toeval erachter kwamen dat ik een uitgezakte navelstreng had.
3 weken geleefd worden omdat je kindje ademdips heeft, nog niet zelf kan eten. Zieke kindjes zien, verdriet en onzekerheid bij andere ouders. Jaloersheid als iemand zijn kindje mee mag nemen (je gunt het de mensen wel hoor, begrijp me niet verkeerd).
En dan eindelijk het moment: Jullie mogen jullie kindje mee nemen!
Nu is er helemaal niets meer van de vroeggeboorte terug te zien. Ze doet het prima, is een flink lange dame. Met een eigen willetje.
Heerlijk om te zien hoe ze zich ontwikkeld en steeds meer een eigen persoon word.
Wel heel raar dat het "pas"een jaar geleden is
De afgelopen dagen zijn hectisch geweest.
Nora is een jaar! Zo kwetsbaar als ze was toen ze geboren, het is een jaar later bijna niet meer voor te stellen. Het lijkt veel langer geleden dat tijdens het voorbereiden van het kerstdiner mijn vliezen braken en ik naar het ziekenhuis moest. Daar viel tijdens een wee op het ctg het hartje weg. Ze vonden het niet terug....Gelukkig bleek op de echo alles nog goed te zijn.
Toen met spoed naar de ok omdat ze per toeval erachter kwamen dat ik een uitgezakte navelstreng had.
3 weken geleefd worden omdat je kindje ademdips heeft, nog niet zelf kan eten. Zieke kindjes zien, verdriet en onzekerheid bij andere ouders. Jaloersheid als iemand zijn kindje mee mag nemen (je gunt het de mensen wel hoor, begrijp me niet verkeerd).
En dan eindelijk het moment: Jullie mogen jullie kindje mee nemen!
Nu is er helemaal niets meer van de vroeggeboorte terug te zien. Ze doet het prima, is een flink lange dame. Met een eigen willetje.
Heerlijk om te zien hoe ze zich ontwikkeld en steeds meer een eigen persoon word.
Wel heel raar dat het "pas"een jaar geleden is
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nora 1 jaar!
Gefeliciteerd met jullie meisjes eerste verjaardag. Het eerste jaar gaat snel maar ik vond het tweede jaar net zo snel gaan!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
gefeliciteerd met je kleine grote meisje!! Wat een nare start heeft ze gehad zo te lezen, pfff zeg. kan me voorstellen dat je blij bent dat die tijd voorbij is, al heeft dat kleine kneuterige ook wel zijn charme, als het tenminste goed gaat. Heb je haar verjaardag al gevierd of heb je vandaag weer een feestdag?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
We hebben haar verjaardag gewoon in de middag eerste kerstdag gevierd. Helaas konden door de sneeuw niet alle mensen komen die wel wilden.
We moeten nog even kijken hoe we het willen doen als ze wat ouder is. Ik denk dat het voor familie op de dag zelf gaat blijven en dan voor vriendjes het weekend ervoor of erna.
Is er hier niemand op kerst jarig, of kennen jullie iemand? hoe viert die persoon het? Ik ken namelijk niemand die op feestdagen jarig is, en heb ook weinig ideen haha.
We moeten nog even kijken hoe we het willen doen als ze wat ouder is. Ik denk dat het voor familie op de dag zelf gaat blijven en dan voor vriendjes het weekend ervoor of erna.
Is er hier niemand op kerst jarig, of kennen jullie iemand? hoe viert die persoon het? Ik ken namelijk niemand die op feestdagen jarig is, en heb ook weinig ideen haha.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
shadow schreef:We hebben haar verjaardag gewoon in de middag eerste kerstdag gevierd. Helaas konden door de sneeuw niet alle mensen komen die wel wilden.
Mijn dochter is wel net niet met kerst jarig, maar wel vandaag, de dag na kerst. Wij vieren het nu ook op de dag zelf, want afgelopen weekend was kerst en volgend weekend nieuwjaarsdag en zondag is mijn vader jarig. Volgend jaar zullen we het waarschijnlijk weer op de dag zelf vieren, het is en blijft nou eenmaal een drukke tijd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
En natuurlijk nog gefeliciteerd met haar verjaardag!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
@ Liadan: gefeliciteerd met jouw meisje!!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Gefeliciteerd met je dochter!
Ik ben zelf 2e kerstdag jarig, en vier het ook altijd dezelfde dag, omdat je anders zo weer met oud&nieuw zit. Het is niet ideaal, maar dan heb je het ook maar weer gehad. Mijn ouders vierden het ook altijd dezelfde dag voor mij.
Ik ben zelf 2e kerstdag jarig, en vier het ook altijd dezelfde dag, omdat je anders zo weer met oud&nieuw zit. Het is niet ideaal, maar dan heb je het ook maar weer gehad. Mijn ouders vierden het ook altijd dezelfde dag voor mij.
Gast- Gast
Gefeliciteerd nog met je dochtertje
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
shadow schreef:We hebben haar verjaardag gewoon in de middag eerste kerstdag gevierd. Helaas konden door de sneeuw niet alle mensen komen die wel wilden.
Ten eerste van harte gefeliciteerd, wat een super meid heb je toch hè.
En om antwoord te geven op je vraag, mijn schoonzus en het zoontje van mijn beste vriendin zijn allebei 2de kerstdag jarig. Beide vieren het gewoon op die dag. Gewoon gezellig samen met vrienden en familie. Het is zowel een verjaardag als een kerstdag
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Gefeliciteerd met je grote kleine meid!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: