Help spoed! Tekst kaart!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help spoed! Tekst kaart!
Wij zeggen 1 november "ja" tegen elkaar en we hebben de kaarten nog niet kunnen versturen omdat ik gewoon niet weet hoe ik de tekst wil...
Links op de kaart hebben we dit gedichtje(waarbij ik nog twijfel of de 1e regel erbij moet of niet)
We've started a home of our own love
Your ups and your downs, powers and fears
Your presence fulfils my desire
You're all that I've wished for
You're more than I need, you're right where I wanna be
Rechts hebben we nu als schets:
Wij zeggen Ja !
Onze namen
1 november 2011
Wij vinden het leuk als je deze ochtend met ons mee wilt vieren.
Om 9.15 uur vindt de onze partnerschapsvoltrekking ( ik ben hier al niet tevreden mee) plaats in het stadhuis van ....
Hierna vertrekken we naar ons huis waar we de taart aan snijden en graag met jullie willen toasten op ons partnerschap!
We vertrekken hierna naar Schiphol waar ons vliegtuig staat te wachten om ons naar het mooie Noorwegen te vliegen.
Wie kan hier iets mee? Er iets veel mooiers van maken dat het lekkerder loopt? Ook dat het niet lijkt alsof de hele familie mee gaat naar Noorwegen ... Onze kinderen krijgen die dag ook de achternaam van papa, dus wellicht is datook nog leuk te vermelden ( al kom ik maar op niets leuks).
We zitten al 5 weken voor "de" dag.. Dus de kaarten moeten nu echt wel eens de deur uit... Ik heb jullie hulp echt nodig!
Links op de kaart hebben we dit gedichtje(waarbij ik nog twijfel of de 1e regel erbij moet of niet)
We've started a home of our own love
Your ups and your downs, powers and fears
Your presence fulfils my desire
You're all that I've wished for
You're more than I need, you're right where I wanna be
Rechts hebben we nu als schets:
Wij zeggen Ja !
Onze namen
1 november 2011
Om 9.15 uur vindt de onze partnerschapsvoltrekking ( ik ben hier al niet tevreden mee) plaats in het stadhuis van ....
Hierna vertrekken we naar ons huis waar we de taart aan snijden en graag met jullie willen toasten op ons partnerschap!
We vertrekken hierna naar Schiphol waar ons vliegtuig staat te wachten om ons naar het mooie Noorwegen te vliegen.
Wie kan hier iets mee? Er iets veel mooiers van maken dat het lekkerder loopt? Ook dat het niet lijkt alsof de hele familie mee gaat naar Noorwegen ... Onze kinderen krijgen die dag ook de achternaam van papa, dus wellicht is datook nog leuk te vermelden ( al kom ik maar op niets leuks).
We zitten al 5 weken voor "de" dag.. Dus de kaarten moeten nu echt wel eens de deur uit... Ik heb jullie hulp echt nodig!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Re: Help spoed! Tekst kaart!
Ik vind het te uitgebreid. Je hoeft niet alles te vermelden. De huwelijksreis wordt ze vanzelf wel duidelijk, en dat qua namen zou ik ook weglaten.
Waarom staat er partnerschapsvoltrekking? Jullie gaan toch gewoon trouwen? Zou ik dan schrijven: "geven wij elkaar het ja-woord"
Waarom staat er partnerschapsvoltrekking? Jullie gaan toch gewoon trouwen? Zou ik dan schrijven: "geven wij elkaar het ja-woord"
Gast- Gast
Eens met Tea-Leaf. En ik vind het woord partnerschapsvoltrekking ook een heel raar woord. Ik zou er zoiets van maken:
Wij zeggen Ja !
Onze namen
1 november 2011
Om 9.15 uur geven wij elkaar het ja-woord in het stadhuis van ....
Hierna vertrekken we naar ons huis waar we de taart aan snijden en graag met jullie willen toasten op ons huwelijk!
Daar zou ik het bij houden denk ik...
Wij zeggen Ja !
Onze namen
1 november 2011
Hierna vertrekken we naar ons huis waar we de taart aan snijden en graag met jullie willen toasten op ons huwelijk!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
+1 En als je het gedichtje erbij wilt dan zonder de eerste regel.Niekske schreef:Eens met Tea-Leaf. En ik vind het woord partnerschapsvoltrekking ook een heel raar woord. Ik zou er zoiets van maken:
Wij zeggen Ja !
Onze namen
1 november 2011
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Tea: de tekst over de reis hebben we eraf gehaald ! Dank je wel! De reden dat we het erbij zetten was eigenlijk dat mensen dan begrijpen dat het puur alleen de ochtend is. Niet dat ze hele dag vrijnemen en dan zeggen.. is het nu al afgelopen ? Maar goed, we hebben er ook al duidelijk ochtend in staan.. dus dat moet wel goedkomen!
We gaan trouwens niet trouwen.... Manlief wil dat niet.. Ik ga wel in jurk/ hij in pak, we doen wel ringen en wel een reisje. Maar dat doet hij vooral voor mij ( die ringen vooral). Ik wilde wel trouwen, hij niet. We gaan dus geregistreerd partnerschappen om gewoon alles goed geregeld te hebben voor de kindjes. Ook krijgen de kindjes vanaf die dag de naam van hun papa.
Sweety: De eerste zin van het gedichtje is eraf, staat een stuk beter vind ik zelf:)
De tekst hebben we ook gewoon versimpeld.. Ik weet het even niet uit mijn hoofd, zal het dalijk eens plaatsen als ik thuis ben... ben benieuwd naar jullie mening!
Bedankt voor het meedenken! Ik zag echt even door de bomen het bos niet meer!
We gaan trouwens niet trouwen.... Manlief wil dat niet.. Ik ga wel in jurk/ hij in pak, we doen wel ringen en wel een reisje. Maar dat doet hij vooral voor mij ( die ringen vooral). Ik wilde wel trouwen, hij niet. We gaan dus geregistreerd partnerschappen om gewoon alles goed geregeld te hebben voor de kindjes. Ook krijgen de kindjes vanaf die dag de naam van hun papa.
Sweety: De eerste zin van het gedichtje is eraf, staat een stuk beter vind ik zelf:)
De tekst hebben we ook gewoon versimpeld.. Ik weet het even niet uit mijn hoofd, zal het dalijk eens plaatsen als ik thuis ben... ben benieuwd naar jullie mening!
Bedankt voor het meedenken! Ik zag echt even door de bomen het bos niet meer!
Roodkapje- Prater
'aansnijden' kan aan elkaar en er hoort geen spatie voor het uitroepteken
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:'aansnijden' kan aan elkaar en er hoort geen spatie voor het uitroepteken
Dank je wel voor de oplettendheid! Dit stond inderdaad wel goed op de kaart , maar verkeerd hier!
Roodkapje- Prater
Ik zou denk ik een eindtijd op de kaart zetten, dan voorkom je verwarring op dat gebied.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over tekst op kaart
» tekst kaart voor collega
» Snelle vraag over tekst op kaart!
» foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» tekst kaart voor collega
» Snelle vraag over tekst op kaart!
» foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: