Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop

3 plaatsers

Ga naar beneden

foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop Empty foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop

Bericht  duckie zo 9 dec 2012 - 0:38

ik heb net leuke fotos gemaakt die we als kerstkaart willen gaan versturen

nu wil ik ze eigenlijk bewerken met een leuke border en er een tekst op maken zodat ik ze als foto kan af laten drukken en dan in een envelop kan doen als kaart... maar met welk programma kan ik er een leuke border om maken en een tekst toevoegen?

ik probeer het ook via de hema/kruidvat/ah te doen maar zie dat de meeste een week levertijd hebben (ik ben beetje laat ik weet het) dus wil nu gewoon makkelijk zelf bewerken en dan gewoon fotos laten afrdukken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop Empty Re: foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop

Bericht  Lady4 zo 9 dec 2012 - 1:52

Greetz.nl
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop Empty Re: foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop

Bericht  MamaDaan zo 9 dec 2012 - 2:41

Kaartje2go.nl Hele fijne site en niet duur! Heb hier de geboortekaartjes laten drukken, en de uitnodigingen voor zijn 1ste verjaardag. Leveren ook direct nadat je de bestelling geplaatst hebt.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: