foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
ik heb net leuke fotos gemaakt die we als kerstkaart willen gaan versturen
nu wil ik ze eigenlijk bewerken met een leuke border en er een tekst op maken zodat ik ze als foto kan af laten drukken en dan in een envelop kan doen als kaart... maar met welk programma kan ik er een leuke border om maken en een tekst toevoegen?
ik probeer het ook via de hema/kruidvat/ah te doen maar zie dat de meeste een week levertijd hebben (ik ben beetje laat ik weet het) dus wil nu gewoon makkelijk zelf bewerken en dan gewoon fotos laten afrdukken
nu wil ik ze eigenlijk bewerken met een leuke border en er een tekst op maken zodat ik ze als foto kan af laten drukken en dan in een envelop kan doen als kaart... maar met welk programma kan ik er een leuke border om maken en een tekst toevoegen?
ik probeer het ook via de hema/kruidvat/ah te doen maar zie dat de meeste een week levertijd hebben (ik ben beetje laat ik weet het) dus wil nu gewoon makkelijk zelf bewerken en dan gewoon fotos laten afrdukken
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
Kaartje2go.nl Hele fijne site en niet duur! Heb hier de geboortekaartjes laten drukken, en de uitnodigingen voor zijn 1ste verjaardag. Leveren ook direct nadat je de bestelling geplaatst hebt.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Soortgelijke onderwerpen
» Met welk programma bewerken jullie foto's?
» Foto's bewerken..
» Vraagje over tekst op kaart
» Foto bewerken
» Snelle vraag over tekst op kaart!
» Foto's bewerken..
» Vraagje over tekst op kaart
» Foto bewerken
» Snelle vraag over tekst op kaart!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: