Minilaptop voor school
+10
Zwerver
Susan
Lejow
Marin
Phileine
Atelier Madame
marjoleinnn
S1mplicity
TukTuk
Pannetoet
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Minilaptop voor school
Hebben jullie je minilaptop trouwens verzekerd tegen diefstal, waterschade etc?
En qua kleur...wat zouden jullie kiezen: een roze of gewoon een degelijke zwarte?
En qua kleur...wat zouden jullie kiezen: een roze of gewoon een degelijke zwarte?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Hebben jullie je minilaptop trouwens verzekerd tegen diefstal, waterschade etc?
Ik zou voor zwart gaan, zou zonde zijn als je straks uitgekeken bent op het roze. Je kan er ook altijd nog een leuke speciale laptop sticker op plakken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ook ik zou voor zwart gaan, is ook eventueel makkelijker te verkopen. Er zijn inderdaad genoeg mooie stickers!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Daar zat ik inderdaad ook zelf aan te denken!
En verzekeren? Zouden jullie dat doen..?
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:Daar zat ik inderdaad ook zelf aan te denken!
Ik heb bij mijn laptop wel extra garantie afgesloten, heb dit na een jaar besloten om er nog 2 jaar bij te doen, was 250euro ofzo, maar daar zit wel bij dat als ik hem laat vallen, dat ook verzekerd is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb mijn eigen laptop niet verzekerd. Dus ik zou het bij een mini laptop ook niet doen.
Ik neem trouwens mijn eigen altijd mee naar school...ben er wel eens bang voor hoor. Maar volgens mij betaal je net zo veel aan verzekering dan aanschaf van zo'n ding
Ik neem trouwens mijn eigen altijd mee naar school...ben er wel eens bang voor hoor. Maar volgens mij betaal je net zo veel aan verzekering dan aanschaf van zo'n ding
Zwerver- Ratel
Ik_zelf_87 schreef:Het is meer bedoelt om op site's dingen op te zoeken en dingen uit te werken. Wij hebben bijvoorbeeld een vak waarin je discusieert over de politiek e.d en daarmee moet je naar bepaalde site's gaan om dingen over politiek uit te werken.
S1mplicity: Die laptop zag ik ook bij wehkamp.nl.. in het rose
haha leuk hé, hele schattige laptop
Ik heb eens rondgekeken, een kennis heeft onderstaande Asus, scherm is touscreen en je kan het scherm ook draaien.
Het was niet zo duur, ze heeft niet meer dan 300 eruo ervoor betaald excl. verzekering. Ze had hem gewoon bij de media markt gekocht, ik kan hem alleen niet op de site vinden dus heb het even voor je gegoogeld.
uhmm wel op bol.com kunnen vinden, alleen niet meer leverbaar:
http://www.bol.com/nl/p/computer/asus-eee-pc-t101mt-atom-n450-1-66-ghz-2gb-320gb-10-inch/9000000011100560/index.html
S1mplicity- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn vader heeft een heel gave minilaptop van Asus, je kunt het scherm eraf halen en dat is dan een tablet. Er kan alleen geen Windows op, dat is weer minder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat heeft ie er dan op? Ubuntu? Dat kon op mijn Dell ook volgens mij en heb nog spijt dat ik dat niet heb genomen, maar Windows. Volgens mij werkt Ubuntu echt super prettig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn vader? Volgens mij gewoon wat je ook op een andere tablet/smartphone hebt. Het is eigenlijk ook meer een tablet dan een laptop, maar samen met dat toetsenbord ziet het er weer meer uit als een laptop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb een ASUS netbookje (Eee PC 1018 P). Microsoft office + internet is voor mijn studie voldoende. En verder wilde ik klein, maar wel praktisch om langer op te werken (geloof 10 of 11 inch). Vooral belangrijk voor mij ook was gewicht (hij is maar een kg en gaat gewoon in mijn handtas) en lange accuduur, aangezien je in de collegezaal meestal geen stroom hebt. Hij haalt meestal makkelijk de aangegeven 8 uur, afhankelijk van hoe intensief ik hem gebruik en wat ik doe. =) En dan bedoel ik dus echt gebruiksuren, als ik hem niet continu gebruik dan haalt hij een paar dagen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik was vandaag even kijken bij de m.ediamarkt en daar kwam ik deze tegen:
Een Asus 1001 PXD-BLK 157 S
Ik kan er alleen tot nu toe weinig over vinden op internet..
Pannetoet- Kletskop
Ik heb er een van Packard Bell gekocht, geen extra verzekering afgesloten.
Deze, maar dan in het zwart:
Deze, maar dan in het zwart:
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik_zelf_87 schreef:Ik was vandaag even kijken bij de m.ediamarkt en daar kwam ik deze tegen:
even snel op bol.com gekeken en trallaa:
http://www.bol.com/nl/p/computer/asus-1001pxd-intel-atom-n455-1-66-ghz-1-gb-ddr3-ram-250-gb-hdd-10-inch-zwart/9000000011546941/index.html
hij is alleen niet meer leverbaar maar er staat wel wat info over!
S1mplicity- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10
@ Stylegirl: Dat is ook wel een mooie! Die heb ik volgens mij niet gezien bij de MM .. zowieso vond ik dat ze daar weinig keus hebben in minilaptops
Ohhh dankje S1mplicity! Ik ga meteen even kijken
EDIT: *Zucht* Hij is moooooi! Alleen kan ik bijna geen reviews vinden op internet, dat is wel jammer!
EDIT-EDIT: Ik heb een andere besteld bij de W.ehkamp. Deze lijkt mij wat steviger Morgenavond word hij bezorgd..!
De Samsung NP-N145-JP03..!
Ohhh dankje S1mplicity! Ik ga meteen even kijken
EDIT: *Zucht* Hij is moooooi! Alleen kan ik bijna geen reviews vinden op internet, dat is wel jammer!
EDIT-EDIT: Ik heb een andere besteld bij de W.ehkamp. Deze lijkt mij wat steviger Morgenavond word hij bezorgd..!
De Samsung NP-N145-JP03..!
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op wo 28 sep 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Mijne is van asus, de eee. Batterij na twee jaar nog perfect, scherm e.d. ook! alleen hij stelt elke keer met opstarten m weer in op 2002, dus elke dag opnieuw de datum instellen helaas :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Kijk voor reviews even goed op tweakers.net
Zwerver- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ontspanningstips voor school
» Voor op school - laptop of tablet?
» Hulp nodig voor school
» Zoeken van een school voor dochter in den haag..
» Voor het eerst naar school-cadeautjes
» Voor op school - laptop of tablet?
» Hulp nodig voor school
» Zoeken van een school voor dochter in den haag..
» Voor het eerst naar school-cadeautjes
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: