Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer postitiekleding

+20
PapillonRose
Ezzer
Limburg85
Bruintje Beer
Mirror
Fiwen
sheila123
schuddebuikje
Pien
Flip Fluitketel
Annie24
Monnie
PiP
pindaatje
Susan
snoezel
Liadan
meisjesmama
ekjir@M
yes1984
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer postitiekleding - Pagina 2 Empty Re: Wanneer postitiekleding

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:41

Ik ben pas rond de 25 weken positiebroeken gaan dragen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fiwen zo 9 jan 2011 - 8:44

Beauty Addict schreef:En de tweelingmama's? Waneer droegen jullie positiekleding?
Ik draag sinds gister voor mijn werk een positiebroek, thuis draag ik vooral jurkjes en die rekken wel mee.
Heb ook gewoon echt een buikje met nog geen 9 weken... Hoe zat dat bij jullie?

Als positiekleding veel fijner zit zou ik dat gewoon dragen. Waarom iets dragen wat niet lekker zit? Je hebt tegenwoordig genoeg leuke positiekleding waarbij je niet ziet dat het positiekleding is (zolang je nog niet een heel opvallend buikje hebt).
Ik was zwanger van 1 kindje maar vanaf 9 weken zaten mijn gewone broeken echt niet lekker meer en ben ik positiekleding gaan dragen, ik snap nooit zo goed waarom je dat niet zou doen?
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:57

Fiwen schreef:
Beauty Addict schreef:En de tweelingmama's? Waneer droegen jullie positiekleding?
Ik draag sinds gister voor mijn werk een positiebroek, thuis draag ik vooral jurkjes en die rekken wel mee.

Als positiekleding veel fijner zit zou ik dat gewoon dragen. Waarom iets dragen wat niet lekker zit? Je hebt tegenwoordig genoeg leuke positiekleding waarbij je niet ziet dat het positiekleding is (zolang je nog niet een heel opvallend buikje hebt).
Ik was zwanger van 1 kindje maar vanaf 9 weken zaten mijn gewone broeken echt niet lekker meer en ben ik positiekleding gaan dragen, ik snap nooit zo goed waarom je dat niet zou doen?
Voel me zo overdreven als ik zo vroeg positie draag... Alsof het op moet vallen ofzo terwijl ik juist dat niet wil bij bijv clienten.Maar kan er niet lang meer omheen, mijn gezicht, armen en benen worden steeds smaller omdat ik nog niet aankom qua gewicht maar mijn buik en borsten groeien maar...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:41

Ik kreeg mijn spijkerbroeken met 6 weken al niet meer dicht. Droeg toen gewoon veel jurkjes/lange vesten met een dikke panty. Met 8-9 weken moest ik wel echt aan positiebroeken en rokjes beginnen.

Ik heb wel 7,5 maand gewone shirtjes gedragen, wel de wat langere die ook wel als jurkjes gedragen worden. Ik heb volgens mij maar 1 positieshirtje gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:46

Beauty Addict schreef:
Fiwen schreef:

Voel me zo overdreven als ik zo vroeg positie draag... Alsof het op moet vallen ofzo terwijl ik juist dat niet wil bij bijv clienten.Maar kan er niet lang meer omheen, mijn gezicht, armen en benen worden steeds smaller omdat ik nog niet aankom qua gewicht maar mijn buik en borsten groeien maar...

van heel veel positiekleding zie je niet eens dat het positiekleding is vind ik. Ik had bijvoorbeeld een spijkerbroek en mijn vriendin was verbaasd dat ik met 20 weken mijn eigen kleding nog droeg, maar dat was dus wel een positiespijkerbroek. Helemaal als je er gewoon een trui of shirtje overheen draagt die zo lang is dat ie over de knoop heen valt.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 9 jan 2011 - 11:46

Met broeken ben ik vanaf een week of 15 begonnen, nog niet eens omdat mijn eigen broeken niet meer dicht gingen. Maar meer omdat het niet meer fijn zat, de hoogte waar een gewone broek dicht ging. Positieshirts heb ik maar weinig van gekocht, want ik kon nog veel van mijn normale shirts aan en op het laatst dan vooral de langere.

Ik ben het er ook mee eens dat je echt niet altijd hoeft te zien dat je positiekleding draagt. Kijk, ik had een hele mooie buikband en dan zie je echt wel wat het is natuurlijk. Maar ik had ook een spijkerbroek waar je het niet van zag. En de paar positieshirts / topjes die ik heb gekocht kan ik nu ook nog aan en daar zie je het ook niet van (nu vallen ze dan alleen wat wijder en toen zaten ze strak).

En ook al zie je het wel, je mag er toch ook best trots op wezen! Hoewel ik me ook best kan voorstellen dat je zeker in het begin nog niet wilt dat iedereen het weet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 21:40

De eerste keer zo rond de 11 weken, de 2e keer al met 8 weken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:06

Rond de 10 weken

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne ma 10 jan 2011 - 4:54

Ik heb vanaf 9,5 week alleen nog positiekleding gedragen. Mijn eigen broeken zaten toen echt niet lekker meer. Alleen van shirtjes droeg ik wel langer normale kleding.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LeeuwLeeuw ma 10 jan 2011 - 6:03

Ik had met 11 weken al positiebroeken, aan maar met bukken enz. op het werk vond ik ze veel fijner zitten. Shirtjes was pas met 20 a 22 weken.

Ik had veel van mamalicious, h&m, en prenatal.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  yes1984 ma 10 jan 2011 - 6:36

Mijn kleding past nog steeds. Heb ook wel wat tuniekjes enzo die ik wel lang aan kan. Zal over een paar weken wel om een paar lekkere broeken moeten shoppen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Teddyaapje ma 10 jan 2011 - 8:22

Ik heb met 7w al mijn eerste positiebroek gekocht omdat veel van mijn eigen broeken niet lekker meer zaten. Ze pastte me wel nog, maar als ik ging zitten dan drukte de knoop me in mn buik. Positietops heb ik niet gehad, ik vond dat zo'n degelijke kleding. Ik heb extra lange stretch shirts gehad met bolero's.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:32

Bij de eerste had ik met 9 weken al positiebroeken aan,

bij de tweede pas met 21 weken.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 21:39

Ik heb de eerste gekocht met 8 weken (bij outletshop van MissEtam in den haag, echt een aanrader!! ) en met 12 weken ben ik die gaan dragen..

Bij de volgende wil ik ook graag positierokjes hebben.. dus zodra we gaan beginnen en ik zie ze, koop ik ze gelijk! smile

Groetjes,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:59

valt nog best mee bij mij dan, aangezien het er twee zijn. Dacht het pas bij 20 weken nodig te hebben...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: