Wanneer postitiekleding
+20
PapillonRose
Ezzer
Limburg85
Bruintje Beer
Mirror
Fiwen
sheila123
schuddebuikje
Pien
Flip Fluitketel
Annie24
Monnie
PiP
pindaatje
Susan
snoezel
Liadan
meisjesmama
ekjir@M
yes1984
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wanneer postitiekleding
Na hoeveel weken paste je eigen kleding niet meer en ben je positiekleding gaan kopen?
En zijn er nog leuke (web) winkels waar je veel kleding hebt gekocht?
En zijn er nog leuke (web) winkels waar je veel kleding hebt gekocht?
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Wanneer postitiekleding
Ik geloof dat ik rond de 23 weken mijn eerste positiekleding ben gaan dragen. Ik kocht het voornamelijk bij de h&m online. www.asos.com heeft ook héle leuke kleding. En ik had er nog 1 waar ik veel bestelde, maar ik weet de naam even niet meer..
Gast- Gast
Volgens mij liep ik met ±16 weken in positiekleding. Ik heb alles gekocht bij www.meermama.nl maar dat komt meer omdat ze een winkel in de buurt hebben. Ze verkopen heel veel van mamalicious en 25maternity. Bij prenatal heb ik ook 2 shirtjes gehaald maar ik vind het wat oudbollig bij prenatal.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Vooral mijn broeken had ik bij de 1st met 10 weken en de 2de met 6 weken al aan. Ik had ze van Prenatal en H&M.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
De vorige keer had ik met 11 weken positiebroeken aan. Nu met 8 weken ongeveer. Ik had nog wat van de vorige keer (toen gekocht bij H&M, miss etam, prenatal). Nu heb ik bij de prenatal, esprit, h&m kleren gekocht. En bij www.ikenmijnkind.nl heb ik een jurk en vest gekocht.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik kocht met 8 weken mijn eerste positiebroek En die had ik ook echt nodig... Ik heb normaal geen buik en hij was erg opgezet en gevoelig. Dus een iets te strakke broek was echt een crime. Die broeken had ik van de prenatal.
Voor de rest pas rond de 16 weken echt positiekleding aangeschaft. Vooral wat jurkjes, ook bij de prenatal vandaan. Ook nog wat van een vriendin gekregen en een flinke doos van marktplaats gehaald... Positiekleding is zo achtelijk duur en op die manier had ik toch een flinke garderobe, want die 2 broeken die ik in de eerste 3 maanden CONSTANT had gedragen, heb je op een gegeven moment ook echt wel gezien...
Voor de rest pas rond de 16 weken echt positiekleding aangeschaft. Vooral wat jurkjes, ook bij de prenatal vandaan. Ook nog wat van een vriendin gekregen en een flinke doos van marktplaats gehaald... Positiekleding is zo achtelijk duur en op die manier had ik toch een flinke garderobe, want die 2 broeken die ik in de eerste 3 maanden CONSTANT had gedragen, heb je op een gegeven moment ook echt wel gezien...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
De eerste keer met 10 weken, de tweede keer volgens mij al met 8 weken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Met ongeveer 7 weken, had nl erg last van een opgezette buik, waardoor sommige broeken echt niet meer lekker zaten! Had ze van prenatal, miss etam, en nog een winkel, maar dat weet ik niet meer...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Met 17 weken de eerste spijkerbroek en met 20 weken heb ik er nog 2 bij gekocht, deze had ik toen ook echt wel nodig.
Met 17 weken dus begonnen met het dragen van positiekleding.
Shirtjes droeg ik nog wel redelijk veel gewoon.
Met 17 weken dus begonnen met het dragen van positiekleding.
Shirtjes droeg ik nog wel redelijk veel gewoon.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
rond 12 weken pasten mijn eigen broeken niet meer, maar positiebroeken ook nog niet, ik heb dus tot 16 weken ofzo met de knoop los gelopen.
Gast- Gast
IK ben rond de 20 weken positiekleding gaan dragen. Kocht veel bij prenatal en miss etam. Ook bij wehkamp wel wat leuke dingen gevonden.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik ben begonnen met 25 weken. Kon mijn eigen broeken toen ook nog steeds aan, maar omdat ik op kantoor werk en heel de dag zit ben ik toch maar overgestapt op positiebroeken.
Shirts heb ik niet in positiekleding, heb gewoon wat langere modellen gekocht met elastan erin zodat het mee kan rekken.
Shirts heb ik niet in positiekleding, heb gewoon wat langere modellen gekocht met elastan erin zodat het mee kan rekken.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik liep rond de 24/25 weken in positiekleding, en toen had ik nog niet echt een grote buik. Veel gekocht bij Miss Etam en wat dingen bij H&M. Noppies heeft ook leuk spul.
Gast- Gast
Ik droeg in het begin trouwens van die underbelly's, dus broeken die precies onder je buik zitten. Toen ik echt een dikke buik kreeg vond ik die niet lekker meer zitten, toen droeg ik broeken met zo'n elastieken band. Ik kocht veel positiekleding bij de Prenatal bij ons in de buurt, daar was vaak uitverkoop en dan had je bijvoorbeeld een spijkerbroek van Noppies voor 5 euro. Verder had ik veel van H&M en Mamalicious.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Positiekleding begon ik ongeveer rond de 12e week te dragen. Had aardig wat kleding van m'n zus geleend en verder nog wat bij de Prenatal gekocht. Positieshirt heb ik niet echt gekocht, had veel shirts die lang van model waren. En droeg verder veel jurkjes en stretchrokjes.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
ik ben 2 weekjes terug helemaal overgestapt op positiebroeken, mn rokjes en tuniekjes pas ik allemaal nog wel behalve mn spijkerrokjes! heb inmiddels 2 spijkerrokjes positie gekocht en 2 zwarte positiebroeken gekregen.
wil nog graag een mooie jeans van positie hebben! zag al een mooie bij babydump online staan en aangezien we binnenkort naar babydump gaan kan ik hem dan mooi aanpassen en kopen!
wil nog graag een mooie jeans van positie hebben! zag al een mooie bij babydump online staan en aangezien we binnenkort naar babydump gaan kan ik hem dan mooi aanpassen en kopen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb vorige week maandag mijn eerste 4 broeken gekocht. via markplaats. ik was er niets eens heen voor de broeken maar voor een tummytub. toen zij ze ik heb ook nog wel hele leuke broeken voor je. bijna niet gedragen. 5 euro per stuk. en ze zitten heerlijk. eigen broeken pas ik ook nog wel. maar worden wel straker
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de eerste had ik rond de 12/13 weken voor het eerst positiekleren aan en deze keer al met 8 weken. Ik kocht mijn kleren vaak op bellyfashion.nl en veel had ik ook geleend van mijn zus en vriendinnen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik had met 9 weken positiebroeken aan en met 15 weken positie shirts. Ik had geluk dat ik met 5 weken een hele leuke positiebroek in de uitverkoop tegen kwam en die alvast gekocht had want ik had het hele weekend mijn pyamabroek aan gehad en wilde maandag ochtend mijn spijkerbroek aantrekken maar die stond zeker 4 cm open... Toen toch maar die positiebroek al uit de kast getrokken.
Ik heb mijn positiekleding overal vandaan gehaald Hema, H&M, prental, kids factory, Noppies...
Ik heb mijn positiekleding overal vandaan gehaald Hema, H&M, prental, kids factory, Noppies...
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Vanaf nu zo'n beetje. Ik heb eigenlijk alleen een paar positiebroeken, verder draag ik van die lange dikke truien als jurkje met een legging/panty eronder en langere shirts met een kort vestje, dus niet echt positiekleding. De broeken zijn van mamalicious en Future maman, gekocht bij prenatal geloof ik! Die lange truien/jurken heb je nu veel bij Lady Sting en Vero Moda!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Bij de 1e met ongeveer 18 weken. Nu met de 2e al met 12 weken. Heb eigenlijk alleen positiebroeken en 1 rokje. Verder droeg ik bij de 1e veel strechrokjes en jurkjes en gewoon langere shirts. Maar moet er nu wel wat bij aangezien ik nu langer in de winter zwanger ben.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik pas nog steeds al mijn gewone kleding en zit ook allemaal nog goed. Wel heb ik aan het begin van mijn zwangerschap een zwangerschapsspijkerbroer en spijkerrokje gekocht, deze draag ik af en toe wel omdat ik het anders zonde vind maar het is zeker nog niet nodig.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
En de tweelingmama's? Waneer droegen jullie positiekleding?
Ik draag sinds gister voor mijn werk een positiebroek, thuis draag ik vooral jurkjes en die rekken wel mee.
Heb ook gewoon echt een buikje met nog geen 9 weken... Hoe zat dat bij jullie?
Ik draag sinds gister voor mijn werk een positiebroek, thuis draag ik vooral jurkjes en die rekken wel mee.
Gast- Gast
Ik ben rond de 13 weken positiebroeken gaan dragen. Heb ook een paar shirtjes en jurkjes gekocht. Voor de rest draag ik wat langere shirtjes die meerekken.
Heb ze van mamalicious en prenatal.
Via internet bestel ik eigenlijk nooit wat.
Heb ze van mamalicious en prenatal.
Via internet bestel ik eigenlijk nooit wat.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Beauty Addict schreef:En de tweelingmama's? Waneer droegen jullie positiekleding?
Ik groeide dit keer ook al heel snel, ook 1 van de redenen dat ik zelf het idee had dat het er 2 waren. Mijn baarmoeder was al heel snel te voelen.
Ik had rond de 10 weken positie aan. Daarvoor droeg ik ook zoveel mogelijk jurkjes, lekker makkelijk en los om je buik, geen geknel. Met 10 weken hadden we de 1e echo en konden we het eindelijk bekent maken, en trok ik dus meteen de positiekleding weer uit de kast. Eerder durfde ik dat niet, dat zou meteen zo opvallen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: