Wie durf jij niet te meeten?
+30
Sorella
Lavendel
BooBoo
May
Blond
Caramba
SuperGrover
Paper Crown
CCC
bolus26
Filoria
Melis_je
mzcharlotte
Floor
Marin
Serena
Sweety
RioolSpook
Raindrop
Zwerver
Muppetje
Nora
PluDan
GreenGrass
Burn
Chocolate Cookie
Snoes
Champagne
Susan
TGR
34 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wie durf jij niet te meeten?
Ja dat heb ik ook wel hoor. En ik kan ook best wel een mening hebben over hoe iemand zich kleed of opmaakt enzo. Maar ik ben toch meer van de uitstraling enzo.
En geen dank, ik meen het oprecht. Iemand die mooi is van binnen straalt dat ook uit naar buiten. Jij bent zo iemand vind ik.
En geen dank, ik meen het oprecht. Iemand die mooi is van binnen straalt dat ook uit naar buiten. Jij bent zo iemand vind ik.
Gast- Gast
Echt lelijk vind ik iemand ook niet snel, maar niet iedereen is even knap. Ben zelf ook niet één van de knapsten.
Maar ik ben best een schijterd met meeten, vooral in grote groepen ben ik nogal op de achtergrond.
Maar ik ben best een schijterd met meeten, vooral in grote groepen ben ik nogal op de achtergrond.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik welTea-Leaf schreef:Ik heb hier nog nooit een lelijke forummer gezien.Oké, van degenen die foto's hebben geplaatst.
Ik ook
Ik ook!
BooBoo- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 14
Registratiedatum : 16-09-11
Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
Vaak haak ik bij discussie onderwerpen waar ik niet veel over weet ook snel af. (Ook maak ik keuzes vaak op basis van mijn gevoel en niet perse op basis van feiten ) dus dan voel ik mijzelf veel te dommig tussen die mensen haha. Terwijl ik echt niet heel dom ben volgens mij
Vaak haak ik bij discussie onderwerpen waar ik niet veel over weet ook snel af. (Ook maak ik keuzes vaak op basis van mijn gevoel en niet perse op basis van feiten ) dus dan voel ik mijzelf veel te dommig tussen die mensen haha. Terwijl ik echt niet heel dom ben volgens mij
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
Misschien moeten wij dan maar meeten, ik heb dat ook wel een beetje. Ik weet wel dat ik slim ben, maar ik ben onbenullig in gedrag en soms ook in woorden, dus lijkt het niet zo. Helemaal niet naast welbespraakte mensen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik welTea-Leaf schreef:Ik heb hier nog nooit een lelijke forummer gezien.Oké, van degenen die foto's hebben geplaatst.
Ik ook hoor. Natuurlijk is dat niet voor iedereen hetzelfde, maar ik vind 'in iedereen iets moois zien' altijd een beetje onzin. Qua uiterlijk dan iig.
Overigens was ik erg verbaasd dat ik in het lijstje van Storm stond, ik vind het een heel groot compliment, maar het is net zoals bij TGR, ik plaats gewoon de foto's die goed gelukt zijn .
Gast- Gast
Ik heb best een grote algemene kennis, maar dat wil niet zeggen dat ik heel slim en eng ben hoor
May- Ratel
May schreef:Ik heb best een grote algemene kennis, maar dat wil niet zeggen dat ik heel slim en eng ben hoor
haha maar als ik dan voor andere mag denken, dan zou ik kunnen denken "Zij zou mij wel een dom wicht vinden "
Gast- Gast
Ik heb ook wel foto's van minder mooie dames gezien. No big deal om dat toe te geven, we zijn niet allemaal Kate Moss natuurlijk. En daarbij, wat ik mooi vind, vindt iemand anders vast weer minder mooi.
He verdorie, beetje jammer dat ik en enorm slim ben en onwijs mooi, nu wil niemand me meeten!
( I wish)
He verdorie, beetje jammer dat ik en enorm slim ben en onwijs mooi, nu wil niemand me meeten!
( I wish)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:May schreef:Ik heb best een grote algemene kennis, maar dat wil niet zeggen dat ik heel slim en eng ben hoor
haha maar als ik dan voor andere mag denken, dan zou ik kunnen denken "Zij zou mij wel een dom wicht vinden "
Maar je moet niet voor anderen denken En ik vind mensen niet snel dom hoor, ik ben gewoon gezegend met een goed geheugen waardoor ik de meest domme dingen kan onthouden haha.
May- Ratel
Princess schreef:
Ik ook hoor. Natuurlijk is dat niet voor iedereen hetzelfde, maar ik vind 'in iedereen iets moois zien' altijd een beetje onzin. Qua uiterlijk dan iig.
.
Ik vind het geen onzin, iedereen is mooi op zijn eigen manier. Dat mensen ook lelijke dingen hebben ontken ik niet, maar ik kijk zelf meer naar het totaalplaatje
Gast- Gast
Lavendel schreef: we zijn niet allemaal Kate Moss natuurlijk.
Die vind ik juist niks hebben
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lavendel schreef: we zijn niet allemaal Kate Moss natuurlijk.
Die vind ik juist niks hebben
Haha nou precies daar heb je het al
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vind haar niet lelijk he, dat zeg ik niet. Ik vind haar gewoon een beetje een doodse uitstraling hebben
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Punk'd schreef:Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
Misschien moeten wij dan maar meeten, ik heb dat ook wel een beetje. Ik weet wel dat ik slim ben, maar ik ben onbenullig in gedrag en soms ook in woorden, dus lijkt het niet zo. Helemaal niet naast welbespraakte mensen.
Met deze meeting wil ik dan ook wel mee doen
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Tea-Leaf schreef:Punk'd schreef:Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
haha straks hebben we daar met zijn alle heel hoogstaande gesprekken - Iedereen onzeker om niets
Gast- Gast
Punk'd schreef:haha straks hebben we daar met zijn alle heel hoogstaande gesprekken - Iedereen onzeker om niets
Haha! Dat zou wel grappig zijn inderdaad!
Sorella- Kletskop
Ik vind sommige foto's gewoon lelijk. Sommige forummers plaatsen echt héél verschillende foto's, waarbij ze op de ene foto echt leuk/mooi opstaan en op een andere foto vind ik ze dan echt niet mooi bijv.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier pas ik ook wel bijSorella schreef:Tea-Leaf schreef:Punk'd schreef:Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Hier pas ik ook wel bijSorella schreef:Tea-Leaf schreef:Punk'd schreef:Ik 'durf' juist niet met mensen te meeten die zo slim overkomen of een mega algemene kennis hebben.
Met Tea-Leaf erbij is dat al 4! Wordt hartstikke gezellig!
Sorella- Kletskop
Dan ook nog een meeting voor de dames die niet met super mooie meiden durven meeten? Of word dat een te klein groepje met al die knappe meiden hier?? ( en nee ik durf uit eigen onzekerheid daarover dus ook niet te meeten)
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Zou jij wel willen weten he?Tea-Leaf schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik welTea-Leaf schreef:Ik heb hier nog nooit een lelijke forummer gezien.Oké, van degenen die foto's hebben geplaatst.
Ik ook
Hahahaha, nu ook zeggen wie dan!
Gast- Gast
Ik zou het sowieso moeilijk vinden om met wie dan ook te meeten. Ik zou mezelf onzeker en lelijk en onbenullig voelen (nog erger dan ik al doe) en dat maakt een meeting er dan niet gezelliger op.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Dijn, zeg eens dat ik wel meeval jij bent nu ervaringsdeskundige.
Youandi: ze valt reuze mee hoor, net als TGR. Ik heb nog steeds huid en haar en ben ook niet plat, dus je hoeft nergens bang voor te zijn. Eigenlijk zijn ze best schatjes, tenzij je een andere mening hebt, dat kan natuurlijk niet.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Eucalypta schreef:Dijn, zeg eens dat ik wel meeval jij bent nu ervaringsdeskundige.
Youandi: ze valt reuze mee hoor, net als TGR. Ik heb nog steeds huid en haar en ben ook niet plat, dus je hoeft nergens bang voor te zijn. Eigenlijk zijn ze best schatjes, tenzij je een andere mening hebt, dat kan natuurlijk niet.
Andere mening en van Top 40-muziek houdt. Dan veeg ik de vloer met je aan.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Durf jij groots te denken?
» Dubbele woonlast, durf jij het aan?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Durf jij groots te denken?
» Dubbele woonlast, durf jij het aan?
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: