Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het nu met..

+30
Rovine
TukTuk
Verona
Koffieleut
bolus26
Kabouter
Jade
Champagne
Marin
Oasis
PluDan
Tullow
Zora
Polly
TwistedAngel
Atelier Madame
TGR
mzcharlotte
Burn
TNMN
Lotus
Raindrop
Paper Crown
Snoes
Sweety
Stippel
girli
Admin
Lavendel
Merai
34 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoe gaat het nu met.. - Pagina 5 Empty Re: Hoe gaat het nu met..

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 6:55

Koffieleut schreef:Youandi: Wat naar dat je zus toch al vervroegd in de overgang is gekomen! Ik heb nooit geweten dat dat dan zoveel sneller zou gaan en zoveel heftiger zou zijn als iemand die "gewoon" in de overgang komt. Wat heftig zeg!

Wel fijn dat ze weer aan het werk is en weer kan genieten! Zo te lezen is ze heel positief gelukkig, en jij ook! Denk goed om jezelf hoor, het "zwaarste" mag dan wel achter de rug zijn, je (jullie) hebben een hele heftige tijd doorgemaakt. Het duurt vaak wel even voordat je dat allemaal verwerkt hebt.

Bedankt voor je reactie.
Ik moet zeggen, dat ik, ondanks onze eigen ellende, erg vaak aan jou heb gedacht. Hoe gaat het nu met je moeder? En met jou?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 28 sep 2011 - 7:24

Jordana schreef:Hoe gaat het met try eigenlijk en komt ze nog hier?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Pippa misschien? smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop wo 28 sep 2011 - 7:52

Jordana schreef:Hoe gaat het met try eigenlijk en komt ze nog hier?

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Verder vraag ik me af hoe het met Brennuss gaat!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Qiara wo 28 sep 2011 - 11:21

Merai schreef:
- Qiara en haar banenjacht?

Lief dat je aan me denkt! Het staat nog even op een laag pitje, maar ik moet er binnenkort echt mee aan de slag. Ik heb mezelf eerst even een periode gegund om van het behalen van mijn diploma te genieten. Ik merk nu ook dat ik het uitstel, omdat ik solliciteren best spannend vind, maar ik moet het gaan doen!!!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  girli wo 28 sep 2011 - 11:36

Verona schreef:Ik zie opeens dat er naar mij gevraagd word. Inmiddels zijn wij na anderhalve maand uit elkaar te zijn geweest weer bij elkaar. Mijn vriend gaf aan mij erg te missen en het graag weer te willen proberen. Toen heb ik op mijn beurt aangegeven dat hij mij heel veel verdriet heeft gedaan en dat het dan niet eventjes zomaar proberen word. Ik ben geen stuiterbal. Heel goed gepraat over van alles en nog wat, en nu gaat het helemaal top! Eerst was het weer even wennen aan elkaar maar inmiddels gaat het goed, beter als dat het een half jaar lang gegaan is. Dus hopelijk kunnen wij dit vast blijven houden, maar eigenlijk heb ik daar wel een goed gevoel over. Hij weet nu hoe het is om mij kwijt te zijn, denk niet dat hij dat zomaar weer zou beslissen.
Fijn om te lezen dat jullie er samen uit zijn gekomen!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Koffieleut wo 28 sep 2011 - 19:58

Youandi schreef:
Koffieleut schreef:Youandi: Wat naar dat je zus toch al vervroegd in de overgang is gekomen! Ik heb nooit geweten dat dat dan zoveel sneller zou gaan en zoveel heftiger zou zijn als iemand die "gewoon" in de overgang komt. Wat heftig zeg!

Wel fijn dat ze weer aan het werk is en weer kan genieten! Zo te lezen is ze heel positief gelukkig, en jij ook! Denk goed om jezelf hoor, het "zwaarste" mag dan wel achter de rug zijn, je (jullie) hebben een hele heftige tijd doorgemaakt. Het duurt vaak wel even voordat je dat allemaal verwerkt hebt.

Bedankt voor je reactie.
Ik moet zeggen, dat ik, ondanks onze eigen ellende, erg vaak aan jou heb gedacht. Hoe gaat het nu met je moeder? En met jou?

Ik heb ook vaak aan jou gedacht hoor. Vaak als we het ziekenhuis inliepen kwam jou verhaal ook even boven. Vind het zó erg voor jullie, je zus is nog zó jong.... Ik ben ook heel blij dat het goed gaat nu!

Met mijn moeder gaat het best goed. Ze is inmiddels weer thuis en kan steeds een beetje meer. Ze wandeld iedere dag, elke dag een stukje verder. Ze kan gelukkig genieten van de kleine dingetjes. Koken was altijd haar grote hobby en nu ze dat ook weer kan straalt ze echt, heel fijn om te zien. Ze is nog steeds heel zwak, maar zou van de artsen wel chemo mogen als ze dat wil. Zelf wil ze dit nog niet, omdat ze zichzelf nog te zwak vindt (vinden wij ook). Ze voelt zich nu goed en wil dat graag zo houden. Mocht ze nu over een tijdje zo sterk zijn dat ze het wel aandurft dan hoeft ze maar te bellen... Voor nu is het dus even afgelopen met ziekenhuisbezoeken en dat geeft, zowel haar als ons, rust. We moeten goed in de gaten houden dat ze niet geel wordt, of pijn krijgt op de plek van de lever... Hoe lang het duurt voordat dat gebeurd weet niemand, we hopen dat ze nog een hele tijd heeft!

Met mij gaat het eigenlijk ook best goed. Af en toe heb ik mijn momenten dat alles er even uitkomt, maar die mogen er ook zijn natuurlijk. Ik ben wel een beetje bang voor de toekomst, maar weet inmiddels dat ik sterker ben dan ik zelf altijd gedacht heb...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:15

Fijn om te lezen, koffieleut Very Happy
Heerlijk dat de ziekenhuisbezoeken even gestopt zijn en dat ze weer even écht kan leven. Geniet er van! Hopelijk laat een terugval nog heel lang op zich wachten.

Liefs en een dikke knuffel hug

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:28

Admin schreef:
Merai schreef:- Mamavan2 en haar stoere meiden?
- Burn en haar nieuwe oude vriendje?
- Admin en de hectiek in haar leven, kom je nog terug als forummer? Zou leuk zijn!
- Euc en haar relatie?
- TGR en het verlies van haar vader?

Heb jij nog vragen aan forummers? Stel ze hier!

Wat lief dat je naar me vraagt smile. Ik heb vooralsnog geen nieuw account aangemaakt. Ik twijfel wel of ik het wel weer zal doen. Ik heb het mijne verwijderd omdat sommigen dachten dat ik aan vriendjespolitiek deed. Daargelaten dat ik dat niet doe heeft het verwijderen van mijn account daar eigenlijk weinig invloed op (ik zou het alsnog kunnen doen zeg maar). Ik merk dat ik meer betrokken ben bij het forum als ik zelf meeforum.

Ik heb vorige week ontslag genomen per 1 oktober en daar zijn ze mee akkoord gegaan (ik wil en kan hier niet meer werken). Nog 1 week werken dus en dan heb ik per 1 november een nieuwe baan die redelijk specifiek is dus die zet ik liever voorlopig nog niet even hier. Aan mannen ook geen gebrek... Maar whatelse is new Wink.

Ik heb de maand oktober om aan mijn projecten te werken, het forum daar een belangrijke van Very Happy.

Dit is letterlijk de eerste keer dat ik even tijd heb om dit topic rustig door te lezen dus excuses voor de late reactie iedereen maar goed om van je te horen en fijn dat je ondertussen weer een account hebt aangemaakt smile Spannende tijd met ontslag en een nieuwe baan maar ik ben blij om te lezen dat je voor jezelf hebt gekozen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:30

Mama_van2 schreef:Fijn om te horen dat het goed met je gaat Admin !

Hier gaat het wisselend, de ene dag voel ik mezelf goed, de andere dag vliegt de angst me echt letterlijk naar de keel. Nu het sinds een paar dagen echt definitief vaststaat dat M.ara een open hersen operatie gaat krijgen, en wij nu midden in het voortraject 'eplilepsie chirurgie' zitten, dringt de harde realiteit met de dag meer door.

Als het ziekenhuis in Breda deze keer goed mee werkt, dan zou M.ara over 4 maanden, in het WKZ geopereerd kunnen worden. Op 6 Oktober worden we gebeld door de hoofd neuroloog van het epilepsie chirurgie team, misschien krijgen we dan al een datum te horen, in het ergste geval moet M.ara eerst opgenomen worden in het WKZ, direct stoppen met al haar medicatie, om zo weer epileptische aanvallen te krijgen. Deze moeten ze dan registeren op een EEG. Waarschijnlijk zal dit dan uiteindelijk weer eindigen met een medicinale coma op de IC.

We hebben al veel informatie gehad over de OK, wat ze precies gaan doen, hoe ze het gaat doen, en wat de gevolgen tijdens, en net na de OK kunnen zijn. Met M.ara gaat het echt goed, iedereen is zo verbaasd haar zo te zien. Ze is vrolijk, maakt grapjes, zoekt je aandacht, en ze leert weer wat nieuwe woordjes. S.enna was de eerste week na M.ara haar opname echt bijna niet te hanteren, erg grote mond, zeer brutaal en echt niet luisteren. We hebben er geen aandacht aan gegeven, waarchijnlijk was dit haar manier van uitten. Binnen 1 week was dit gedrag weer helemaal over, en nu is ze weer net zo lief als altijd. Vandaag nog eens met haar juf gesproken, het gaat echt goed op school, ze merken niets anders dan anders aan haar. Wij zijn in ieder geval ontzettend trots op onze meisjes. Tussen mij en mijn vriend gaat het ook weer beter, we begrijpen elkaar nu beter dan vorig jaar, toen we ook in deze sitiuatie zaten.

Zo dat was even 'snel' een kijken in mijn leven nu Wink

Zo wat gebeurt er nog steeds veel in jullie levens! Ik hoop dat jullie vandaag een datum te horen krijgen waar jullie naartoe kunnen werken. Ontzettend spannend die operatie maar hopelijk gaat het veel opleveren voor jullie dappere meid! Begrijpelijk dat S.enna even flink van slag was maar wat heeft ook zij een ontzettende veerkracht, fijn dat het goed met haar gaat nu! Ik ken jullie niet eens echt maar ik ben wel trots op jullie!

Edit: Nu ook nog jullie site bijgelezen, heftig hoor! Van je laatste stukje krijg ik echt tranen in mijn ogen, wat ben je toch een kanjermoeder!

Laatst aangepast door Merai op vr 7 okt 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:32

TGR schreef:
Merai schreef:
- TGR en het verlies van haar vader?

Goed eigenlijk. Ik ben erg nuchter. Mijn vader heeft het leven altijd heel moeilijk gevonden. Alles wat hij zelf niet kon of meer kan meemaken, kan ik nog wel doen en ik ben ook een stukje van hem. Dus door mijn zusjes en mij, maakt hij het ook nog mee. Ik vind het verdrietig dat hij nooit kleinkinderen zal meemaken, maar fijn dat ik hem kan herinneren zoals ik wil en eventuele kinderen kan vertellen over zijn goede kanten.

Mijn moeder is er nog en ik hoop dat ze er nog heel wat jaartjes is om een eigen leven op te bouwen en te leren leven. smile

Goed om te lezen dat je het al een plek hebt kunnen geven, ik hoop dat je de rust daarin blijft houden en dat je mooie herinneringen aan je vader overhoudt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:34

Eucalypta schreef:
Merai schreef:- Mamavan2 en haar stoere meiden?
- Euc en haar relatie?

Het gaat smile Het is een stuk rustiger, mijn relatie gaat op zich ok, maar het blijft allemaal bijzonder ingewikkeld en lastig.
Ik heb het te druk, liep op mijn werk even flink tegen een muur, mijn studie is superdruk en dat alles bij elkaar zorgt dat het weleens beter is gegaan. Maar inmiddels zie ik dat allemaal wel in en pak ik dingen iets anders aan, geef mijn grenzen beter aan enzo.

Het is allemaal nog niet over, waarschijnlijk duurt dat ook nog wel even, maar het is allemaal wat minder wiebelig en heftig.

Lastig dat het nog zo ingewikkeld is, helaas is er nog geen teletijdmachine om dit allemaal achter je te laten Wink Ik hoop dat jullie relatie het overleeft en jullie weer echt bewust voor elkaar kunnen kiezen!
Ik kan me voorstellen dat je af en toe tegen een muur aanloopt, je hebt ook een ontzettend druk programma! Goed dat je voor jezelf kiest daarin, hopelijk werpt dat snel zijn vruchten af!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:37

Qiara schreef:
Merai schreef:

Lief dat je aan me denkt! Het staat nog even op een laag pitje, maar ik moet er binnenkort echt mee aan de slag. Ik heb mezelf eerst even een periode gegund om van het behalen van mijn diploma te genieten. Ik merk nu ook dat ik het uitstel, omdat ik solliciteren best spannend vind, maar ik moet het gaan doen!!!

Daar mag je ook best van genieten! Ben je ondertussen al verhuisd? Hopelijk vind je snel een baan die goed aansluit bij je opleiding!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 7 okt 2011 - 0:39

YouandI, ook ik ben je zus niet vergeten (maar wel even bij het openen van dit topic Embarassed ), wat fijn om te horen dat de behandeling is aangeslagen maar wat ontzettend heftig dat ze nu zo versneld in de overgang raakt. Het is natuurlijk van een heel andere gradatie maar nog steeds erg zwaar! Ik hoop dat haar lichaam snel in staat is om de hormonen aan te maken die haar proces een beetje vertragen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  cupcake23 vr 7 okt 2011 - 0:45

Smikkel en marcielove?
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:47

freakielief schreef:Oh dat van James had ik helemaal niet meegekregen! Wat fijn!Very Happy

Dat is het zeker! Het hartje klopt ook al en ik heb de eerste echo foto gisteren gezien I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:04

cupcake23 schreef:Smikkel en marcielove?

Volgens mij is Marcielove niet meegekomen naar het nieuwe forum, tenzij jij weer terug bent. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: