Hoe gaat het nu met..
+30
Rovine
TukTuk
Verona
Koffieleut
bolus26
Kabouter
Jade
Champagne
Marin
Oasis
PluDan
Tullow
Zora
Polly
TwistedAngel
Atelier Madame
TGR
mzcharlotte
Burn
TNMN
Lotus
Raindrop
Paper Crown
Snoes
Sweety
Stippel
girli
Admin
Lavendel
Merai
34 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe gaat het nu met..
Wat lief dat er naar mij gevraagd wordt!
Het gaat opzich wel, als heb ik het er soms nog erg moeilijk mee. Vooral het weer thuis wonen valt me zwaar. Ik wil zo graag iets voor mezelf nu! Maar ik sta nog maar net ingeschreven, en ik moet sowieso nog even sparen.
Aan de andere kant zou ik ook wel willen reizen, alleen dan moet ik natuurlijk nog langer thuis wonen.. Ik heb nu in ieder geval tijd om na te denken en te beslissen wat ik wil. Want ik wil ook gewoon zo veel
Mijn ex en ik gaan goed met elkaar om, we hebben ook gezamelijke vrienden, maar soms vind ik dat ook wel moeilijk. Helemaal als er herinneringen opgehaald worden.
Ben net naar Egypte geweest, dit weekend ga ik naar Madrid en eind oktober naar Aruba waarschijnlijk, dus dat is wel een fijne afleiding!
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het gaat met Reva. En hoe het nu gaat met Alex?
Het gaat opzich wel, als heb ik het er soms nog erg moeilijk mee. Vooral het weer thuis wonen valt me zwaar. Ik wil zo graag iets voor mezelf nu! Maar ik sta nog maar net ingeschreven, en ik moet sowieso nog even sparen.
Aan de andere kant zou ik ook wel willen reizen, alleen dan moet ik natuurlijk nog langer thuis wonen.. Ik heb nu in ieder geval tijd om na te denken en te beslissen wat ik wil. Want ik wil ook gewoon zo veel
Mijn ex en ik gaan goed met elkaar om, we hebben ook gezamelijke vrienden, maar soms vind ik dat ook wel moeilijk. Helemaal als er herinneringen opgehaald worden.
Ben net naar Egypte geweest, dit weekend ga ik naar Madrid en eind oktober naar Aruba waarschijnlijk, dus dat is wel een fijne afleiding!
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het gaat met Reva. En hoe het nu gaat met Alex?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Het is ook erg moeilijk om weer thuis te moeten wonen Tullow.
Knap dat jij en je ex zo goed met elkaar omgaan, lijkt me best wel moeilijk.
Je hebt wel erg leuke dingen op de planning staan. Mooi om naar uit te kijken.
Knap dat jij en je ex zo goed met elkaar omgaan, lijkt me best wel moeilijk.
Je hebt wel erg leuke dingen op de planning staan. Mooi om naar uit te kijken.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Merai schreef:- Mamavan2 en haar stoere meiden?
- Euc en haar relatie?
Het gaat Het is een stuk rustiger, mijn relatie gaat op zich ok, maar het blijft allemaal bijzonder ingewikkeld en lastig.
Ik heb het te druk, liep op mijn werk even flink tegen een muur, mijn studie is superdruk en dat alles bij elkaar zorgt dat het weleens beter is gegaan. Maar inmiddels zie ik dat allemaal wel in en pak ik dingen iets anders aan, geef mijn grenzen beter aan enzo.
Het is allemaal nog niet over, waarschijnlijk duurt dat ook nog wel even, maar het is allemaal wat minder wiebelig en heftig.
Gast- Gast
Tullow schreef: En hoe het nu gaat met Alex?
Even gekopieerd uit het Dagcafé:
Onveranderd. Ik leef van dag tot dag, doe wat ik moet doen, eet wat ik moet eten en verder niks. Ik weet echt niet hoe ik hier uit moet komen, ik zie het gewoon allemaal niet helder.
Dus wat dat betreft gaat het gewoon niet goed, ik moet mezelf gaan motiveren maar ik heb de energie er niet voor. Ik zit in de welbekende vicieuze cirkel en ik moet daar uit komen, maar ik weet niet hoe.
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow schreef: En hoe het nu gaat met Alex?
Onveranderd. Ik leef van dag tot dag, doe wat ik moet doen, eet wat ik moet eten en verder niks. Ik weet echt niet hoe ik hier uit moet komen, ik zie het gewoon allemaal niet helder.
Dus wat dat betreft gaat het gewoon niet goed, ik moet mezelf gaan motiveren maar ik heb de energie er niet voor. Ik zit in de welbekende vicieuze cirkel en ik moet daar uit komen, maar ik weet niet hoe.
Wat is er met jou aan de hand dan? Dit klinkt niet echt goed.
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow schreef: En hoe het nu gaat met Alex?
Ik krijg hier tranen van in mijn ogen .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik voel me precies hetzelfde, Alex. Behalve van dat eten, ik heb juist eetbuien.
Gast- Gast
Jolie2, ik heb een eetstoornis en ben daarvoor in behandeling. De therapie is zwaar en ik worstel enorm met mijn gevoelens en emoties. Die emoties komen er niet uit en ik denk dat ik daardoor ook zo depressief ben. Ik kan niet huilen, het komt er gewoon niet uit.
Storm, knuffel voor jou
Storm, knuffel voor jou
Laatst aangepast door Alex op ma 26 sep 2011 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zora schreef:Ah wat lief Polly!
Tot nog toe valt de studielast me mee. Vooralsnog met name heel veel statistiek en heel veel nonsensvakken (hoe vind ik goede literatuur blablabla) ik hoop dat het volgende semester wat inhoudelijker wordt! Vandaag is wel een lange dag... Zo werken tot 17u, dan meteen door naar college van 17u tot 21u. Poeh!
Leuk om updates van jou te zien op facebook!
Dat zijn lange dagen inderdaad, pffff als je je na een werkdag ook nog moet concentreren op zo'n vakken... Succes!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Alex schreef:Jolie2, ik heb een eetstoornis en ben daarvoor in behandeling. De therapie is zwaar en ik worstel enorm met mijn gevoelens en emoties. Die emoties komen er niet uit en ik denk dat ik daardoor ook zo depressief ben. Ik kan niet huilen, het komt er gewoon niet uit.
Storm, knuffel voor jou
Wat naar. Je hebt in ieder geval de eerste stap gezet, zal vast een lange weg zijn. Veel sterkte!
Gast- Gast
Alex schreef:Dank je wel, Jolie2.
Hoe is het nu met jou?
Tja, niet heel goed, maar als ik jouw stukje lees dan weet ik dat ik me niet zo rot voel als jij. Ik heb wel veel verdriet, maar ik 'leef' nog wel, zeg maar. Lijkt me echt verschrikkelijk om me zo te voelen, maar ik denk dat de therapie je op lange termijn wel goed doet.
Gast- Gast
Polly schreef:
Hoe gaat het met het afstuderen van Oasis?
Wat leuk dat je er naar vraagt, Polly! Het gaat nog niet zo goed helaas, ik vrees dat ik pas over een maand kan beginnen met alle kromme regeltjes en gedoe daar
Hoe gaat het met jou? Wanneer ben je weer in NL?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Jolie2 schreef:Alex schreef:Dank je wel, Jolie2.
Hoe is het nu met jou?
Tja, niet heel goed, maar als ik jouw stukje lees dan weet ik dat ik me niet zo rot voel als jij. Ik heb wel veel verdriet, maar ik 'leef' nog wel, zeg maar. Lijkt me echt verschrikkelijk om me zo te voelen, maar ik denk dat de therapie je op lange termijn wel goed doet.
Ik hoop dat er voor jou ook gauw een minder verdrietige tijd aan komt. Sterkte met alles
Gast- Gast
Ik denk dat ik dat wel overleef voor Polly ;-)
Hoe is het met jou?
Knuffel aan iedereen die t nodig heeft.
Hoe is het met jou?
Knuffel aan iedereen die t nodig heeft.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Alex schreef:Jolie2 schreef:Alex schreef:Dank je wel, Jolie2.
Hoe is het nu met jou?
Ik hoop dat er voor jou ook gauw een minder verdrietige tijd aan komt. Sterkte met alles
Dat hoop ik ook. Gelukkig heb ik ook veel leuke dingen. Ben nog steeds dolgelukkig met mijn liefde en deze week gaan we een bod uitbrengen op een stuk grond. Als we dat rond krijgen is dat echt een droom die uitkomt! Jij ook veel sterkte!
Gast- Gast
Tuurlijk, ik vond het rot om te lezen dat het uit was en hoe het daarna nog verliep. Had alleen al even niks meer gelezen dus dacht ben toch wel benieuwdTullow schreef:Wat lief dat er naar mij gevraagd wordt!
Wel verstandig dat je voorlopig thuis blijft wonen, kan je inderdaad door sparen voor eventueel een reis of een woning. Hoe was Egypte? Leuk dat je naar Madrid gaat en Aruba! Ga je dat alleen doen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Tuurlijk, ik vond het rot om te lezen dat het uit was en hoe het daarna nog verliep. Had alleen al even niks meer gelezen dus dacht ben toch wel benieuwdTullow schreef:Wat lief dat er naar mij gevraagd wordt!
Wel verstandig dat je voorlopig thuis blijft wonen, kan je inderdaad door sparen voor eventueel een reis of een woning. Hoe was Egypte? Leuk dat je naar Madrid gaat en Aruba! Ga je dat alleen doen?
Was ook een tijdje niet meer zo actief.. moest echt even bijkomen.
Madrid is een personeelsuitje en Egypte en Aruba zijn studiereizen. Ik werk op een reisbureau, dus die reisjes zijn mooi meegenomen
Hoe gaat het met jou? Ik las vanmorgen pas in je topic dat je een huisje hebt, gefeliciteerd! Schiet het al op met klussen?
Alex, vervelend dat het niet goed met je gaat. Ik hoop dat het snel beter gaat!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik vraag me af hoe het met smikkel gaat. Komt ze hier helemaal niet meer?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Alex, ik vind het zo verdrietig wat jij schrijft.. Ik hoop toch zo voor jou dat je het met de therapie wat durft los te laten en dat je weer wat kunt genieten van het leven. Ik gun het je zo.. en ik denk dat heel veel forumsters er zo over denken
Gast- Gast
Youandi hoe gaat het met jouw zus?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Serpentijn schreef:Youandi hoe gaat het met jouw zus?
Dat was wat ik ook wilde komen vragen. Ben al een tijdje niet hier geweest, dus vroeg het me af.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, ik had het idee dat dat voor iedereen al heel ver naar de achtergrond was geschoven. Wat lief dat je er naar vraagt!
Mijn zus werkt inmiddels weer. Langzamerhand steeds wat meer uren, steeds wat meer taken.
Helaas heeft de operatie aan haar eierstokken niet geholpen: ze is toch in de overgang gekomen Daar krijgt ze nu medicijnen voor, maar die mag ze eigenlijk maar een jaar slikken, vanwege ernstige bijwerkingen.
Ze is erg snel moe, kan haar vingers, polsen, enkels en tenen niet meer goed bewegen (vanwege die snelle intreding van de overgang) en haar buik is wat opgezwollen (daar heeft zich natuurlijk flink wat ellende in afgespeeld).
Verder is ze wel vrolijk en geniet ze van alles We zijn allemaal alleen wel erg bang voor haar toekomst m.b.t. de overgang. Dat is erg gevaarlijk, zo snel het gaat.. Het kan zijn dat ze binnen een paar jaar in een rolstoel zit, om even een voorbeeld te noemen.
Mijn zus werkt inmiddels weer. Langzamerhand steeds wat meer uren, steeds wat meer taken.
Helaas heeft de operatie aan haar eierstokken niet geholpen: ze is toch in de overgang gekomen Daar krijgt ze nu medicijnen voor, maar die mag ze eigenlijk maar een jaar slikken, vanwege ernstige bijwerkingen.
Ze is erg snel moe, kan haar vingers, polsen, enkels en tenen niet meer goed bewegen (vanwege die snelle intreding van de overgang) en haar buik is wat opgezwollen (daar heeft zich natuurlijk flink wat ellende in afgespeeld).
Verder is ze wel vrolijk en geniet ze van alles We zijn allemaal alleen wel erg bang voor haar toekomst m.b.t. de overgang. Dat is erg gevaarlijk, zo snel het gaat.. Het kan zijn dat ze binnen een paar jaar in een rolstoel zit, om even een voorbeeld te noemen.
Gast- Gast
Alex schreef:Jolie2, ik heb een eetstoornis en ben daarvoor in behandeling. De therapie is zwaar en ik worstel enorm met mijn gevoelens en emoties. Die emoties komen er niet uit en ik denk dat ik daardoor ook zo depressief ben. Ik kan niet huilen, het komt er gewoon niet uit.
Storm, knuffel voor jou
Och jeetje toch. Dat niet huilen herken ik ook. Ik heb geen eetstoornis maar ik heb wel depressieve buien. En dan ben ik er zo mee over dat ik niks meer voel, niet kan lachen maar ook niet huilen. De ontlading als het dan wel lukt ( wordt vaak getriggerd door zielige dingen op tv of radio, door een boek of muziek ) is zo enorm groot, dat ik dan ook echt los ga als een klein kind. Maar dat is echt zelden.
Dikke knuffel meiden!
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: