Hoe gaat het nu met..
+30
Rovine
TukTuk
Verona
Koffieleut
bolus26
Kabouter
Jade
Champagne
Marin
Oasis
PluDan
Tullow
Zora
Polly
TwistedAngel
Atelier Madame
TGR
mzcharlotte
Burn
TNMN
Lotus
Raindrop
Paper Crown
Snoes
Sweety
Stippel
girli
Admin
Lavendel
Merai
34 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoe gaat het nu met..
- Mamavan2 en haar stoere meiden?
- Burn en haar nieuwe oude vriendje?
- Qiara en haar banenjacht?
- Admin en de hectiek in haar leven, kom je nog terug als forummer? Zou leuk zijn!
- Euc en haar relatie?
- TGR en het verlies van haar vader?
Heb jij nog vragen aan forummers? Stel ze hier!
- Admin en de hectiek in haar leven, kom je nog terug als forummer? Zou leuk zijn!
- Euc en haar relatie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe gaat het nu met..
- James en haar zwangerschap? (Ja ik weet het, dit soort gevoelige vragen mag ik eigenlijk niet stellen, maar ik ben zoooooo benieuwd. Ik hoop echt dat alles goed gaat!)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Merai schreef:- Mamavan2 en haar stoere meiden?
- Euc en haar relatie?
Wat lief dat je naar me vraagt . Ik heb vooralsnog geen nieuw account aangemaakt. Ik twijfel wel of ik het wel weer zal doen. Ik heb het mijne verwijderd omdat sommigen dachten dat ik aan vriendjespolitiek deed. Daargelaten dat ik dat niet doe heeft het verwijderen van mijn account daar eigenlijk weinig invloed op (ik zou het alsnog kunnen doen zeg maar). Ik merk dat ik meer betrokken ben bij het forum als ik zelf meeforum.
Ik heb vorige week ontslag genomen per 1 oktober en daar zijn ze mee akkoord gegaan (ik wil en kan hier niet meer werken). Nog 1 week werken dus en dan heb ik per 1 november een nieuwe baan die redelijk specifiek is dus die zet ik liever voorlopig nog niet even hier. Aan mannen ook geen gebrek... Maar whatelse is new .
Ik heb de maand oktober om aan mijn projecten te werken, het forum daar een belangrijke van .
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
@ Admin fijn om te lezen dat je ook gelijk weer een nieuwe baan hebt!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, Admin terug als forummer
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Admin fijn om te horen !!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Ik hoop dat je weer lekker mee komt forummen !
Gast- Gast
Dank jullie wel . Ik ben ook blij als moet ik veel harder gaan werken (lichamelijk werk) en voor minder geld maar ik denk dat ik het wel leuk ga vinden .
Admin- Admin
Wat fijn dat je ontslag heb genomen Admin. Verstandig besluit, hoop dat je het op je nieuwe baan het naar je zin zal hebben
Ik zou het leuk vinden als je je weer aanmeldt, merk zelf dat ik het altijd wel leuk vond om te lezen hoe het met je ging. Fijn dat er nog genoeg mannen zijn
Heb je nog plannen voor het forum Admin?
Ik zou het leuk vinden als je je weer aanmeldt, merk zelf dat ik het altijd wel leuk vond om te lezen hoe het met je ging. Fijn dat er nog genoeg mannen zijn
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Wat fijn dat je ontslag heb genomen Admin. Verstandig besluit, hoop dat je het op je nieuwe baan het naar je zin zal hebben
Ik ga hem overzetten naar een ander systeem dus dan zal het er wel iets anders uit te komen zien maar dan kan ik er wat meer mee. Daarna wil ik er een .nl of .com adres aaan vast maken en op de een of andere manier reclame zien te maken zodat we ook wat nieuwe aanwas krijgen. En het forum bestaan in november natuurlijk ook een jaar dus dat is ook wel iets waard denk ik . Begin oktober ga ik er samen met iemand voor zitten en gaan we hiermee aan de slag.
Admin- Admin
Oh en ik wil graag weten hoe het met Smikkel gaat en met Reva (en haar gestoorde ex).
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Fijn om te horen dat het goed met je gaat Admin !
Hier gaat het wisselend, de ene dag voel ik mezelf goed, de andere dag vliegt de angst me echt letterlijk naar de keel. Nu het sinds een paar dagen echt definitief vaststaat dat M.ara een open hersen operatie gaat krijgen, en wij nu midden in het voortraject 'eplilepsie chirurgie' zitten, dringt de harde realiteit met de dag meer door.
Als het ziekenhuis in Breda deze keer goed mee werkt, dan zou M.ara over 4 maanden, in het WKZ geopereerd kunnen worden. Op 6 Oktober worden we gebeld door de hoofd neuroloog van het epilepsie chirurgie team, misschien krijgen we dan al een datum te horen, in het ergste geval moet M.ara eerst opgenomen worden in het WKZ, direct stoppen met al haar medicatie, om zo weer epileptische aanvallen te krijgen. Deze moeten ze dan registeren op een EEG. Waarschijnlijk zal dit dan uiteindelijk weer eindigen met een medicinale coma op de IC.
We hebben al veel informatie gehad over de OK, wat ze precies gaan doen, hoe ze het gaat doen, en wat de gevolgen tijdens, en net na de OK kunnen zijn. Met M.ara gaat het echt goed, iedereen is zo verbaasd haar zo te zien. Ze is vrolijk, maakt grapjes, zoekt je aandacht, en ze leert weer wat nieuwe woordjes. S.enna was de eerste week na M.ara haar opname echt bijna niet te hanteren, erg grote mond, zeer brutaal en echt niet luisteren. We hebben er geen aandacht aan gegeven, waarchijnlijk was dit haar manier van uitten. Binnen 1 week was dit gedrag weer helemaal over, en nu is ze weer net zo lief als altijd. Vandaag nog eens met haar juf gesproken, het gaat echt goed op school, ze merken niets anders dan anders aan haar. Wij zijn in ieder geval ontzettend trots op onze meisjes. Tussen mij en mijn vriend gaat het ook weer beter, we begrijpen elkaar nu beter dan vorig jaar, toen we ook in deze sitiuatie zaten.
Zo dat was even 'snel' een kijken in mijn leven nu
Hier gaat het wisselend, de ene dag voel ik mezelf goed, de andere dag vliegt de angst me echt letterlijk naar de keel. Nu het sinds een paar dagen echt definitief vaststaat dat M.ara een open hersen operatie gaat krijgen, en wij nu midden in het voortraject 'eplilepsie chirurgie' zitten, dringt de harde realiteit met de dag meer door.
Als het ziekenhuis in Breda deze keer goed mee werkt, dan zou M.ara over 4 maanden, in het WKZ geopereerd kunnen worden. Op 6 Oktober worden we gebeld door de hoofd neuroloog van het epilepsie chirurgie team, misschien krijgen we dan al een datum te horen, in het ergste geval moet M.ara eerst opgenomen worden in het WKZ, direct stoppen met al haar medicatie, om zo weer epileptische aanvallen te krijgen. Deze moeten ze dan registeren op een EEG. Waarschijnlijk zal dit dan uiteindelijk weer eindigen met een medicinale coma op de IC.
We hebben al veel informatie gehad over de OK, wat ze precies gaan doen, hoe ze het gaat doen, en wat de gevolgen tijdens, en net na de OK kunnen zijn. Met M.ara gaat het echt goed, iedereen is zo verbaasd haar zo te zien. Ze is vrolijk, maakt grapjes, zoekt je aandacht, en ze leert weer wat nieuwe woordjes. S.enna was de eerste week na M.ara haar opname echt bijna niet te hanteren, erg grote mond, zeer brutaal en echt niet luisteren. We hebben er geen aandacht aan gegeven, waarchijnlijk was dit haar manier van uitten. Binnen 1 week was dit gedrag weer helemaal over, en nu is ze weer net zo lief als altijd. Vandaag nog eens met haar juf gesproken, het gaat echt goed op school, ze merken niets anders dan anders aan haar. Wij zijn in ieder geval ontzettend trots op onze meisjes. Tussen mij en mijn vriend gaat het ook weer beter, we begrijpen elkaar nu beter dan vorig jaar, toen we ook in deze sitiuatie zaten.
Zo dat was even 'snel' een kijken in mijn leven nu
Gast- Gast
Klinkt goed Admin! Denk dat we wel een feestje kunnen geven omdat het forum dan een jaar bestaat
Oh en ik ben ook wel benieuwd hoe het met Smikkell gaat.
En hoe het met Lotus gaat.
En met Tullow, of ze het allemaal een beetje een plekje heeft kunnen geven.
Oh en ik ben ook wel benieuwd hoe het met Smikkell gaat.
En hoe het met Lotus gaat.
En met Tullow, of ze het allemaal een beetje een plekje heeft kunnen geven.
Sweety- Ratel
Mama_van2 schreef:Wow, wat een lap tekst, sorry !
Ben jij mal, daar ga je je excuses toch niet voor aanbieden? Ik denk dat we allemaal heel graag willen lezen hoe het met M.ara, jou en je gezin gaat.
Gast- Gast
@ Mama van 2: wat maak jij een hoop mee zeg, wil je even een knuffel geven.
Mag ik alleen wat vragen? Een medicinale coma, is dat dan dat ze haar zelf in een coma brengen om haar hersenen tot rust te brengen?
Mag ik alleen wat vragen? Een medicinale coma, is dat dan dat ze haar zelf in een coma brengen om haar hersenen tot rust te brengen?
Sweety- Ratel
Hoe gaat het met:
- Tullow na haar verbroken relatie?
- Verona na haar verbroken relatie?
- Tullow na haar verbroken relatie?
- Verona na haar verbroken relatie?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Natuurlijk mag je wat aan me vragen, ik ben er altijd open en eerlijk over. Een medicinale coma is inderdaad een coma om haar hersenen te resetten en opnieuw op te startten. Ze wordt dan overgebracht naar de IC, krijgt 2 infussen en een sonde voor vocht en voeding. Via het ene in infuus krijgt ze Dormicum, en via het andere infuus een zwaar anti epileptische medicijn, deze combinatie van medicijnen zorgt ervoor dat ze in een coma raakt. Het gevaar hiervan is dat haar ademhaling stil kan vallen, waardoor ze beademend zou moeten worden.
Gast- Gast
Zo dan.. Hoelang moet ze dan in een coma blijven? Dank je wel voor je uitleg alvast.Mama_van2 schreef:Natuurlijk mag je wat aan me vragen, ik ben er altijd open en eerlijk over. Een medicinale coma is inderdaad een coma om haar hersenen te resetten en opnieuw op te startten. Ze wordt dan overgebracht naar de IC, krijgt 2 infussen en een sonde voor vocht en voeding. Via het ene in infuus krijgt ze Dormicum, en via het andere infuus een zwaar anti epileptische medicijn, deze combinatie van medicijnen zorgt ervoor dat ze in een coma raakt. Het gevaar hiervan is dat haar ademhaling stil kan vallen, waardoor ze beademend zou moeten worden.
Sweety- Ratel
Ze heeft toen ze 4 maanden oud was 5 dagen in deze coma gelegen, nu 1 maand geleden heeft ze er 2,5 dag ingelegen.
Gast- Gast
Ik vind jou zo sterk Mamavan2.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik vind jou zo sterk Mamavan2.
+1 en een hele dikke knuffel
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: