Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met....?

+3
sharky
Annie24
Laced
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Hoe gaat het met....?

Bericht  Laced di 20 maa 2012 - 20:08

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met Sharky gaat. Volgens mij is ze nu zo'n 38 weken zwanger?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Annie24 di 20 maa 2012 - 20:27

Ze zit vandaag op 39+3 en de baby zit nog binnenboord Laughing

Ik zal zeggen dat er naar haar gevraagd wordt hier smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Laced di 20 maa 2012 - 20:39

Ik dacht al dat jij meer zou weten Annie Wink Spannend, het is dus al bijna zover! Ben wel erg benieuwd hoe haar zwangerschap is verlopen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  sharky di 20 maa 2012 - 21:55

Ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er naar me gevraagd werd (thnx Annie smile ), leuk, dus hier ben ik dan!
Het gaat prima, ben idd 39.3 weken zwanger en heb ontzettend van mijn zwangerschap genoten. Helaas wel veel last van mn bekken gehad, ben tussen 20 en 24 weken een tijdje thuis geweest, daarna weer gaan werken en vanaf bijna 32 weken volledig thuis maar eerlijk gezegd kan dat de pret voor mij niet drukken. Ik vind het zo fijn en bijzonder om zwanger te zijn dat ik de bekkenpijn voor lief neem.
Ik zit nu in de afwachtende fase en dat is ook best spannend moet ik zeggen. Iedere dag denk ik 'zou het nu....' maar nee hoor. Heb al anderhalve week lang snachts last van voorweeën, 1 nacht zelfs hele pittige die om de 10 minuten kwamen maar ons kindje heeft het veel te goed in mijn buik want vooralsnog is er nog niks gebeurd. De baarmoedermond is wel al aan het verweken dus de voorweeën doen hun werk goed maar dat is het dan ook. Maargoed, we wisten al dat we een eigenwijs kindje zouden krijgen en dit bevestigd het weer. Met 20 weken liet hij zijn geslacht niet zien en zodoende weten we niet wat we krijgen (daarna wilden we het niet meer weten omdat we gewoon heel gelukkig zijn met een gezond kindje), nu is hij de ene keer wel ingedaald en de andere keer weer niet, hij zorgt voor voorweeën en komt maar niet, kortom dat beloofd wat voor de toekomst!
Zag ik heel wat weken geleden op tegen de bevalling, nu heb ik zoiets van laat maar komen, ik ben er klaar voor! Maarja de baby moet er ook klaar voor zijn en of dat zo is..... dat is afwachten. Hij is nog erg druk in mijn buik en soms vraag ik me af of hij wel weet waar de uitgang is, hij stampt nog zo hard tegen mn ribben en maag dat ik soms denk dat ie door mn mond eruit wil Very Happy .
Morgen weer controle bij de vk en ik hoop dat de voorweeën voor nog wat meer voorwerk hebben gezorgd en dat ze me misschien kan gaan strippen.

Nogmaals, leuk dat er naar me gevraagd wordt! (en dan maak ik er natuurlijk ook meteen een lekker lang verhaal van Wink )

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Earane di 20 maa 2012 - 22:04

Wat leuk om van je te horen, sharky! Was ook al benieuwd hoe het met je gaat. Bij jou de baby ook nog lekker binnen dus Very Happy. Hopelijk kan je morgen gestript worden en gezien je voorweeen zal dat vast kunnen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  sharky di 20 maa 2012 - 22:08

Die van jou zit ook nog binnenboord he Earane, spannend he!
Vorige week wilde ze nog niet strippen, ze wilde zelfs niet meer kijken omdat het nog meer gerommel kon veroorzaken (heb op maandag een extra bezoekje gehad ivm voorweeën, waarbij ze heeft gekeken en de verweekte baarmoedermond voelde en op donderdag consult) , dus ik hoop dat ze het morgen wel wil doen!
Ben benieuwd wanneer die van jou zich aankondigt, jij hebt nog helemaal geen voortekenen gehad he? Wil ook niks zeggen, het kan zomaar opeens gebeuren.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Paper Crown di 20 maa 2012 - 22:12

Wat fijn sharky! Wat zullen jullie gelukkig zijn smile Ik ben benieuwd naar de baby!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Earane di 20 maa 2012 - 22:17

Hier de baby ook nog binnenboord inderdaad en het is zeker spannend! Ik hoop ook voor je dat ze je morgen wel wil/kan gaan strippen en dat het leidt tot de bevalling! Ik heb nog geen voortekenen gehad inderdaad. Vanmiddag naar de verloskundige en ik hoop dat ik gestript kan worden, maar ik heb er een hard hoofd in. Veel succes morgen en hopelijk heb je snel je kleine in je armen!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Laced di 20 maa 2012 - 22:20

Wat fijn om van je te horen Sharky! En wat spat er geluk van je berichtje af, je geniet intens van je zwangerschap zo te lezen. Ik ben erg benieuwd wanneer baby-sharky ter wereld komt.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Annie24 di 20 maa 2012 - 22:51

sharky schreef:
Ben benieuwd wanneer die van jou zich aankondigt, jij hebt nog helemaal geen voortekenen gehad he? Wil ook niks zeggen, het kan zomaar opeens gebeuren.

Yep angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  sharky di 20 maa 2012 - 23:48

Earane, jij ook veel succes vanmiddag en ik hoop dat het bij jou ook snel mag gebeuren, dat afwachten is ook niks he!

Laced en ckc : ja wij zijn dolgelukkig en ik ben me er heel erg bewust van dat dit misschien de enige zwangerschap is die ik ga meemaken dus ik vind ook dat ik daar volop van moet genieten ondanks de kwaaltjes die je erbij cadeau krijgt.

Haha Annie, die heb ik ook van jou hoor, dat het zomaar kan gebeuren....die heb ik goed in mijn oren geknoopt Very Happy hoop er zelf ook nog een beetje op dat het zomaar opeens overdag gebeurd (dan zit ik namelijk ook nog leuk in de make-up met mn haar leuk , zie er tegenop om snachts naar het ziekenhuis te moeten gaan met mn blote konten gezicht nerd , al zal me dat op dat moment weinig kunnen boeien zegt iedereen om me heen )

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Le Chat Noir wo 21 maa 2012 - 1:54

Ik heb je ook gemist Sharky Wink je bent nog steeds mijn grote ICSI voorbeeld hoor hahaha!
Ben je hier echt nooit meer op het forum??

Gaan jullie tzt nog wel weer voor een tweede met ICSI?

En alvast sterkte met de bevalling, hoop dat het vlot verloopt en dan mag je eindelijk jullie langverwachte wonder in je armen sluiten!!!!!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Twellie wo 21 maa 2012 - 4:10

Leuk om van je te horen Sharky! Ik dacht deze week ook nog aan je, ik dacht alleen dat je nog lang niet zover was. Veel succes met de bevalling. Bij de eerste heb ik trouwens tussen de weeen door mijn make-up nog bijgewerkt, dus misschien is dat ook een optie voor jou Wink .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  sharky wo 21 maa 2012 - 6:26

LCN: ik ben graag je grote ICSI voorbeeld hoor smile ! Ik hoop dat deze terugplaatsing van jou ook veel geluk gaat brengen en dat je over 9 maanden ook een mooie baby in je armen hebt! Wat fijn trouwens dat je zo`n goede opbrengst hebt en dat er een deel ingevroren kan worden.
Wij hebben 1 cryo in de diepvries en ik ben heel nuchter moet ik eerlijk zeggen. Als we er weer aan toe zijn om nog eens voor een kindje te gaan, dan wil ik het eerst een half jaartje zelf proberen (denk namelijk dat mijn lichaam nu wel weet hoe het moet), als het dan niet gelukt is dan zetten we de cryo in en als dat niet gelukt is dan laten we het zo. Ik vind zelf dat we heel tevreden moeten zijn met 1 baby/kindje en als ons een tweede zwangerschap niet gegund is dan is dat zo en dan laten we het erbij. De hele ivf/icsi behandeling is me supermeegevallen, daar ben ik probleemloos doorheen gefietst (wat heel bijzonder was want van de hormoonbehandelingen bij de IUI had ik altijd veel last) , maar ik zou het niet nog een keer willen doen. Ik vind dat ik heel tevreden moet zijn met 1kindje. Overigens speelt mijn leeftijd hier ook een belangrijke rol in hoor, want ik word over 2 weekjes alweer 33, stel dat je als het eerste kindje 1 a 2jaar is het nog eens wilt proberen dan ben je 34/35 voordat ik voor de tweede wil gaan en de eicelkwaliteit van de vrouw gaat rond die tijd ook steeds harder achteruit.
Ik lees overigens nog regelmatig mee hier op het forum, heb alleen niet altijd zin/tijd/puf om te reageren. Voelde me altijd sterk verbonden met het topic 'voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat' maar het andere topic vanaf 12 weken dat is niet zo aan mij besteedt. Daar wordt zoveel gekletst dat kan ik niet bijhouden Wink al vind ik het wel altijd leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Dus ben er wel maar niet actief Very Happy

Tuinstoel: ik zie je je al opmaken tijdens de weeën hahahaha. Nou laat mijn weeën maar gewoon overdag komen dan hoef ik niks af te halen hihi. Of ik ga vanaf nu gewoon rechtop in bed slapen met mn haar en make-up goed dan sta ik ook meteen leuk op de eerste fotos. Wat erg eigenlijk dat ik me daar nou druk om maak maarja.
Volgens mij had jij eerst een andere nickname maar kan me even niet voor de geest halen wie jij bent dus help!~


sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met....? Empty Re: Hoe gaat het met....?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum