Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze maandagochtend

+7
loura
Chocolate Cookie
VeryCherry
Suus
Lotus
Snoes
silly-one
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagochtend - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagochtend

Bericht  Roze Roos ma 22 nov 2010 - 1:07

Goedemiddag!

@ Schaapje: Heftig zeg! Waarom zit je moeder voor de 2e x in 24 uur op de EHBO * sorry als dat er staat en ik dat gemist heb!*
Ik heb er al een halve dag op zitten;).. Ik ben al langs mijn werk geweest en heb mn boodschappen binnen, al gekookt en afgewassen.. Al met al best een drukke ochtend al, voel me niet zo lekker, half verkouden en een beetje grieperig.. Maar goed, vanmiddag/vanavond werken.

Fijne dag gewenst allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagochtend - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze maandagochtend

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 1:12

Goedenmiddag :')

Ook al een halve dag erop zitten!
Maar vooral veel geslapen. Nadat we dit weekend hadden gewonnen met ons voetbalteam, moesten we dit heel erg gaan vieren..
Ik ben nu nog moe & moe & moee... Sleep

Nu maar weer eens wat gaan doen!

Liefsss
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 1:51

Gefeliciteerd Dila!

Brr ik heb het al de hele ochtend koud. Nu eerst maar 'ns een lekker hete bak koffie.

Gast
Gast

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 1:55

Dankjee! Very Happy

Geniet van je koffie!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 2:29

Goedemiddag,

Stond vanmorgen kwart over 10 op, was echt weer eens even toe aan een beetje uitslapen.
Huis heb ik wat aan kant gemaakt.
Zonet een afspraak gemaakt om mijn banden te verwisselen naar winterbanden, duurt alleen nog 1,5 week voordat dat gaat gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 2:32

Plumke, waarom moet je zo lang wachten? Moeten er winterbanden om je huidige velgen komen, of krijg je er een compleet nieuw stel onder?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:08

Er komen ouden onder die bij het bedrijf liggen, alleen heb zo straks dus een afspraak gemaakt en kon niet eerder dan 3 dec. Dacht kan deze week wel, maar niet dus.. Het gaat trouwens ook niet om mijn eigen auto, maar om auto van de zaak! Wanneer het mijn eigen zou zijn, zou mijn vriend ze er in no time voor mij er onder hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:11

Ohh, ik vroeg me inderdaad al af waarom je dat niet zelf deed, maar zo dus. Belachelijk dat het zo lang moet duren, dat is in een kwartier gepiept! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:15

Uhu klopt..
Zat nu zelf te bendeken, had ook wel kunnen vragen of ik ze kon ophalen en kunnen zeggen dat een ander ze er voor mij onder doet :P

Gast
Gast

Bericht  Schaapke ma 22 nov 2010 - 23:50

Roze Roos schreef:Goedemiddag!

@ Schaapje: Heftig zeg! Waarom zit je moeder voor de 2e x in 24 uur op de EHBO * sorry als dat er staat en ik dat gemist heb!*
Ik heb er al een halve dag op zitten;).. Ik ben al langs mijn werk geweest en heb mn boodschappen binnen, al gekookt en afgewassen.. Al met al best een drukke ochtend al, voel me niet zo lekker, half verkouden en een beetje grieperig.. Maar goed, vanmiddag/vanavond werken.

Fijne dag gewenst allemaal!

Sorry, dat ik nu pas reageer! Had het niet gezien.
Mijn ouders zitten op de EHBO, omdat mijn vader ineens hele erge last van zijn buik kreeg en nu koorts heeft (in combinatie met kanker/chemo). Gisterenmiddag is 'ie opgenomen en nu is het afwachten. Hij heeft daarbij afgelopen nacht een héle slechte nacht gehad. Bah!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: