Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kunnen we kado vragen?

+9
PapillonRose
Parisienne
Susan
Coco
Fearie
Ugly Betty
_Lana_
Liadan
studiebol
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 8:35

Ik denk niet dat het iets met smaak te maken heeft, niet alles wat ik koop, koop ik voor het mooie.

Niet dat het mij iets uitmaakt of jij zo'n ding wil of niet, maar het is niet dat ouders die wel zo'n schommel kopen zo'n ding persoonlijk zo esthetisch vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  PapillonRose za 24 sep 2011 - 8:41

Susan schreef:Ik denk niet dat het iets met smaak te maken heeft, niet alles wat ik koop, koop ik voor het mooie.

Niet dat het mij iets uitmaakt of jij zo'n ding wil of niet, maar het is niet dat ouders die wel zo'n schommel kopen zo'n ding persoonlijk zo esthetisch vinden.
+1, heb inmiddels ook best al dingen gekocht die ik niet het allermooist vind. Als het maar leuk is voor een kindje!

Hoewel ik ook wel snap dat je niet met iets in je woonkamer gaat zitten wat je werkelijk afzichtelijk vindt. Maargoed, dat hoeft ook niet. Er is van alles tegenwoordig zoveel keuze dat er dan vast wel een minder lelijke variant van bijv. een schommelstoeltje te vinden is Wink

Niet dat ik nu iedereen een schommelstoeltje wil aansmeren hoor Wink Maar ik heb gewoon zelf al gemerkt dat ik voordat A. geboren was er ook anders tegenaan keek. Bepaalde dingen vond ik maar stom of lelijk. En toch zijn er sommige dingen van gekomen, als A. het leuk / mooi vindt, dan zal het me inmiddels een worst wezen wat ik er zelf van vind. Zo had ik iets tegen Woezel en Pip, en inmiddels hebben we er toch dingen van (ben het zelfs leuk gaan vinden ondertussen, haha).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 8:42

PapillonRose schreef:
Susan schreef:Ik denk niet dat het iets met smaak te maken heeft, niet alles wat ik koop, koop ik voor het mooie.

Niet dat het mij iets uitmaakt of jij zo'n ding wil of niet, maar het is niet dat ouders die wel zo'n schommel kopen zo'n ding persoonlijk zo esthetisch vinden.
+1, heb inmiddels ook best al dingen gekocht die ik niet het allermooist vind. Als het maar leuk is voor een kindje!

Hoewel ik ook wel snap dat je niet met iets in je woonkamer gaat zitten wat je werkelijk afzichtelijk vindt. Maargoed, dat hoeft ook niet. Er is van alles tegenwoordig zoveel keuze dat er dan vast wel een minder lelijke variant van bijv. een schommelstoeltje te vinden is Wink

Niet dat ik nu iedereen een schommelstoeltje wil aansmeren hoor Wink Maar ik heb gewoon zelf al gemerkt dat ik voordat A. geboren was er ook anders tegenaan keek. Bepaalde dingen vond ik maar stom of lelijk. En toch zijn er sommige dingen van gekomen, als A. het leuk / mooi vindt, dan zal het me inmiddels een worst wezen wat ik er zelf van vind. Zo had ik iets tegen Woezel en Pip, en inmiddels hebben we er toch dingen van (ben het zelfs leuk gaan vinden ondertussen, haha).

Precies.

En er is weinig wat ik echt afzichtelijk vind. Eerlijk gezegd zie ik dat soort dingen ook gewoon als gebruiksvoorwerpen. Ik herinner me nog iemand hier die een bepaalde duowagen absoluut niet wilde hebben omdat ze dat spuuglelijke dingen vond, terwijl ik helemaal niet op die manier naar een kinderwagen kijk. Als het maar handig is en als de kinderen er maar lekker in zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 8:49

Het kan idd dat ik het als nog koop hoor, je weet maar nooit Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 8:49

die babyhangmatjes zijn veilig hoor, mijn dochter heeft heel veel in een zelfgemaakte hangmat van een draagdoek gelegen en zij kon daar écht niet uit vallen. Je hebt ook dit soort hangmatten: http://www.hangstoelenshop.nl/p/amazonas-baby-hangmat-kaya-natura/96391/?source=googleps Dat voelt misschien wat veiliger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 9:01

Rejoy, het nadeel daarvan vind ik dat je ze weer in huis neer moet zetten en dus ook weer ruimte in nemen. Alv vind ik het wel mooi...

Ik had zoiets gezien http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=3889&groep_id=59&merk=866
zou dat ook kunnen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:04

zoiets is ook veilig hoor! Probeer zelf maar eens uit een hangmat te komen, dat kost je echt moeit hoor! Het in- en uitstappen is vooral lastig, maar dat doet je baby toch niet zelf. Mijn dochter kon met geen mogelijkheid uit dat hangmatje vallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 9:10

Rejoy. schreef:zoiets is ook veilig hoor! Probeer zelf maar eens uit een hangmat te komen, dat kost je echt moeit hoor! Het in- en uitstappen is vooral lastig, maar dat doet je baby toch niet zelf. Mijn dochter kon met geen mogelijkheid uit dat hangmatje vallen!

Wij hebben op zolder een hangmat, ik vind het idd een heel gedoe om er in te komen Very Happy Dus misschien is het gewoon meer het idee wat ik heb, dan dat het daadwerkelijk klopt hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Sjirafje do 3 nov 2011 - 0:34

Wij hebben bonnen van babywinkels en winkels als HEMA en KRUIDVAT gevraagd.
Mensen komen uiteindelijk toch met kleertjes en cadeau's! :P Maar we hebben ondertussen
wel een aardige voorraad met bonnen waar we zelf iets voor kunnen uitzoeken. nerd
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Bosjesvrouw do 3 nov 2011 - 0:52

Heb je al wat? Anders is een bestek setje ook leuk.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  pitbullgup do 3 nov 2011 - 1:16

Ik heb dit speelkleed van de prenatal van mijn moeder gekregen (ik houd ook niet van die hysterische kleuren Wink )
Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Z_2804751_001
Vind m zelf heel gaaf!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol do 3 nov 2011 - 1:37

PBG, mijn zus gaat die voor ons kopen Very Happy Ik vond die heel leuk of die van Nijntje, mijn vriend vind deze het leukst dus deze is het geworden!


Nu krijg ik van andere mensen de vraag wat we willen hebben dus ik ben toch maar op internet een lijstje gaan maken, is misschien toch wel handig. Daar zet ik ook kado bonnen op. Ook heb ik kleertjes erop gezet maar dan in grotere maten, want kleine maatjes hebben we zat.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  pitbullgup vr 4 nov 2011 - 3:08

Hahaha leuk! wel lief van je zus hoor smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Teddyaapje vr 4 nov 2011 - 3:38

Wat een leuk speelkleed! Ik ben ook niet zo van de hysterische kleuren maar kindjes zijn er gek op heb ik gemerkt Very Happy Als je voor een hangmat wilt gaan op je lijstje kun je misschien beter een geweven draagdoek aanschaffen, die kun je ook als hangmat gebruiken. Heb je 2 in 1. Gebruik je hem toch niet, dan kun je hem weer heel goed voor een mooie prijs verkopen.

Wij hebben van mijn schoonzus een tripptrapp gekregen (ja ze had geld over geloof ik Very Happy) die kun je niet meteen gebruiken (of je moet ook nog zo'n babyset kopen, bedoel het ligstuk) maar daar heb je wel jaren plezier van.

Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? - Pagina 2 Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum