Kado 5e verjaardag
Pagina 1 van 1
Kado 5e verjaardag
Ik ben nog steeds op zoek naar een kado voor Jordans verjaardag.. Heb nog maar een week de tijd voor z'n verjaardag en ik kan maar niet bedenken wat ik zou moeten kopen.. Iemand ideetjes??
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Kado 5e verjaardag
Een stoere fiets
Een schommel/touwladder/autobandschommel.. Of een kabelbaantje in de tuin
Een Skelter (je hebt ze ook met aanhangers erachter, kunnen vriendjes in )
Aah kijk dit, super lief toch haha
Of een graafmachine waar je op kunt zitten
Een bestuurbare auto
Een goochel doos
Een gepersonaliseerd boek of DVD met Jordan in de hoofdrol. (ik kan me van vroegr herinneren dat ik dat helemaal geweldig vond, een boek waarin ik de hoofdrol had!)
Andere cadeautjes met naam erop (koffertje wat je kunt vullen met kleinere spulletje, een portomonee om zakgeld o.i.d. in te bewaren, etui voor op school, een zwemtas, een dekbed, zo'n autogordijnetje of een fietstas etc.)
Een abbonnement op de BOBO, donald duck
Ja dat was het ongeveer wel. Een deel heb ik van een website eencadeauvoorjongens.nl
Een schommel/touwladder/autobandschommel.. Of een kabelbaantje in de tuin
Een Skelter (je hebt ze ook met aanhangers erachter, kunnen vriendjes in )
Aah kijk dit, super lief toch haha
Of een graafmachine waar je op kunt zitten
Een bestuurbare auto
Een goochel doos
Een gepersonaliseerd boek of DVD met Jordan in de hoofdrol. (ik kan me van vroegr herinneren dat ik dat helemaal geweldig vond, een boek waarin ik de hoofdrol had!)
Andere cadeautjes met naam erop (koffertje wat je kunt vullen met kleinere spulletje, een portomonee om zakgeld o.i.d. in te bewaren, etui voor op school, een zwemtas, een dekbed, zo'n autogordijnetje of een fietstas etc.)
Een abbonnement op de BOBO, donald duck
Ja dat was het ongeveer wel. Een deel heb ik van een website eencadeauvoorjongens.nl
Gast- Gast
Re: Kado 5e verjaardag
Bedankt voor jullie reactie!!
We hebben heel veel dingen al omdat jason al ouders is.. Ik denk dat ik ga kijken voor spelletjes.. Hij is gek op bord spellen..
We hebben heel veel dingen al omdat jason al ouders is.. Ik denk dat ik ga kijken voor spelletjes.. Hij is gek op bord spellen..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: