Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kunnen we kado vragen?

+9
PapillonRose
Parisienne
Susan
Coco
Fearie
Ugly Betty
_Lana_
Liadan
studiebol
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 4:41

Mijn zus en haar man waren hier vanmiddag even en zij gaf aan dat ze wat wilde geven waar we wat langer iets aan hadden. Kleertjes vonden ze leuk maar waarschijnlijk zijn de meiden daar zo snel uitgegroeid dus dat vond ze dan weer minder leuk. Ze gaf er verder bij aan dat ze het wel leuk vond als we er al vrij vlot iets aan hadden, dus geen poppenwagen bijvoorbeeld die je pas veel later kan gebruiken.

Wat zouden we kunnen vragen, zij begon zelf over een babygym, hebben we nog niet maar ik vind er heel veel niet mooi. Ben niet zo van het "hysterische" en al die kleurtjes en lampjes en lichtjes en geluidjes Very Happy Dus als je nog een mooie weet maar wat rustiger dan zie ik graag een plaatje.
Verder kon ik nog een mobiel boven de box bedenken, maar toen hielde de inspiratie ff een beetje op.

Ze hebben geen bedrag genoemd, maar goed het mag duurder zijn dan 20 euro maar het hoeft ook geen honderden euro's te kosten. Gewoon een normaal bedrag ik..

Wie heeft er leuke ideeen??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Liadan za 24 sep 2011 - 4:46

- Een draagdoek
- een speelkleed
- boxmobile tiny love
- boxkleed
- schommelstoeltje
- wipstoel
- badje

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  _Lana_ za 24 sep 2011 - 4:48

Heb je al wippertjes?
Of misschien een boxkleed? Een mooi mobiel voor op de box is ook heel leuk. Ik hou ook niet van die hysterische kleuren, haha, maar meer van neutraal. Volgens mij hebben/hadden ze bij prenatal een mooi wit met grijs boxmobiel.
Wat ook leuk is, is een speelkleed.

Verder denk ( én kijk Wink ) ik nog even met je mee.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 4:49

een draagdoek inderdaad!

En anders misschien houten speelgoed, een houten vormenstoof ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Ugly Betty za 24 sep 2011 - 4:56

Armbandjes met hun namen erop?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 5:02

Een babyswing/schommelstoeltje!
Ideaal voor als er een beetje sikkeneurig is ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Fearie za 24 sep 2011 - 5:19

Ik had hetzelfde probleem en heb toen een kinderstoel gevraagd, weet niet of dat te duur is. Maar het is iets waar je vrij lang baat bij hebt smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Coco za 24 sep 2011 - 7:15

Als het binnen het budget past zou ik echt voor een elektrische schommelstoel gaan, desnoods 2dehands! Aangezien jij ook veel alleen bent met de kinderen straks, is dat echt een verademing. Ik wilde dat soort dingen nooit hebben, maar wat heb ik mijzelf gelukkig geprezen toen die er eenmaal was! En er is bijna een jaar gebruik van gemaakt. Ik vond het vooral ideaal rond voedingstijden! Rustig de 1 voeden, terwijl de ander geniet van het schommelen en het muziekje.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 7:16

We hebben al wipstoeltjes, dat is toch ook gewoon een schommelstoeltje, of bedoelen jullie daar iets anders mee?
Boxkleed hebben we al 2x, van die armbandjes daar zijn wij niet echt het type voor.
Met een speelkleed bedoelen jullie daar ook mee een babygym? Dat is voor mij namelijk hetzelfde, maar misschien is dat voor jullie 2x iets anders Very Happy

Tja een draagdoek, persoonlijk kan ik me daar nu nog helemaal niks bij voorstellen dat ik dat zou gaan gebruiken dus valt voor mij nu ook ff af.

Kinderstoel is een goed idee, misschien wel wat prijzig, en mijn zus kennende wil ze iets geven waar beide kindjes iets aan hebben dus zal ze al gauw 2 stoelen "moeten" kopen dat is misschien wat te duur!

Ik vind een mobiel voor boven de box een goed idee heb een erg leuke van nijntje gezien, en ik heb ook een leuke babygym bij de Ikea gezien.

Maar meer ideeen zijn welkom want ik denk dat we wel meer van die vragen gaan krijgen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 7:18

Ik denk dat Nois meer dit bedoelt:

http://pan.fotovista.com/dev/4/8/04030684/g_04030684.jpg
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 7:24


Ik zag nois haar reactie pas nadat ik de mijne had geplaatst dus had daar nog niet op gereageerd. Maar ik snap idd wat ze bedoelt. Niet om iemand voor het hoofd te stoten maar mijn vriend en ik houden daar echt niet van Embarassed dus die wil ik in eerste instantie ook niet vragen.. mocht het echt nodig zijn dan kunnen we altijd nog zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Coco za 24 sep 2011 - 7:30

Ik bedoel idd zoiets als die Susan plaatst. Ik vond het ook verschrikkelijke dingen hoor. Toen we de kinderwagen kochten wilde mijn schoonvader er 1 kopen. Ik heb hem gezegd dat zo'n ding ons huis nooit in zou komen. Ik snap je dus volkomen.

Kinderstoelen is wel heel handig, maar nog niet iets waar je al snel gebruik van gaat maken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 7:32

Nois schreef:Ik bedoel idd zoiets als die Susan plaatst. Ik vond het ook verschrikkelijke dingen hoor. Toen we de kinderwagen kochten wilde mijn schoonvader er 1 kopen. Ik heb hem gezegd dat zo'n ding ons huis nooit in zou komen. Ik snap je dus volkomen.

Kinderstoelen is wel heel handig, maar nog niet iets waar je al snel gebruik van gaat maken.

haha misschien praat ik over een aantal maanden ook wel anders hoor, dan zal ik het hier laten weten Very Happy
Precies kinderstoel is ook niet iets waar je snel gebruik van kan maken..
zo'n babygym of mobiel wel dus dat is wel leuk om te vragen denk ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:32

Hoezo zijn dat verschrikkelijke dingen eigenlijk Question Ik vind ze echt ideaal, ik zet niet alle toeters en bellen aan, maar alleen dat schommelen is toch juist fijn voor een kindje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 7:35

Twellie schreef:Hoezo zijn dat verschrikkelijke dingen eigenlijk Question Ik vind ze echt ideaal, ik zet niet alle toeters en bellen aan, maar alleen dat schommelen is toch juist fijn voor een kindje?

Inderdaad, ik snap ook niet zo goed wat er nou zo verschrikkelijk aan is. Overigens heb ik wel gewoon de muziek aangezet, het is juist heel rustige muziek die eruit komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:37

Ik houd er persoonlijk ook niet van hoor, maar wij hebben het op het werk, en als er veel baby´s zijn die allemaal tegelijk honger hebben of huilen om iets anders, maar de tijd is er niet voor, dan kan je ze zo nog een beetje ´sussen´ zeg maar. Alleen al daarom zou ik dat bij een tweeling willen hebben, maar dat is absoluut persoonlijk natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:39

een babyhangmatje voor in de box dan? Zelfde soort idee als zo'n schommelstoel, maar iets minder 'plastic' en wat natuurlijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 7:39

Wij hebben er gewoon eentje gehad omdat ik dacht dat Ezra het fijn zou vinden om erin te zitten, en dat was ook zo. Al het andere vond ik niet van belang. Ook niet of ik het wel of niet een mooi ding vond, zo'n ding koop ik niet als onderdeel van mijn interieur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:45

Een hobbeldier is ook leuk

Wat kunnen we kado vragen? 12507_9418_Klein

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Parisienne za 24 sep 2011 - 8:06

Ik wilde het liefst ook allerlei neutrale en rustige dingen in het begin, maar je zult merken dat je je mening wel gaat bijstellen Wink Zeker als je merkt dat kinderen, als ze echt gaan spelen, bepaalde dingen gewoon heel erg leuk vinden, zoals muziek of lichtjes.

Zo'n schommelstoel lijkt mij juist ook heel erg handig, zeker met een tweeling! Ze hebben er volgens mij ook wel een aantal in wat rustigere/neutralere kleuren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 8:07

Parisienne schreef:Ik wilde het liefst ook allerlei neutrale en rustige dingen in het begin, maar je zult merken dat je je mening wel gaat bijstellen Wink Zeker als je merkt dat kinderen, als ze echt gaan spelen, bepaalde dingen gewoon heel erg leuk vinden, zoals muziek of lichtjes.

Zo'n schommelstoel lijkt mij juist ook heel erg handig, zeker met een tweeling! Ze hebben er volgens mij ook wel een aantal in wat rustigere/neutralere kleuren.

Ja, klopt, die zijn van een ander merk, even denken of ik nog weet welk merk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 8:09

Gevonden, die zijn van Graco, en je hebt ze ook van Nuna Leaf, die lijken gewoon op een wipstoeltje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  PapillonRose za 24 sep 2011 - 8:15

Ik heb ook een elektrisch schommelstoeltje gekregen. De meeste daarvan vind ik regelrechte kermisattracties om te zien, maar ik hoef er natuurlijk zelf niet in te liggen. Ik heb er eentje van mijn moeder gehad, en ik vond 'm nog mooi ook. Hele zachte tinten en de speeltjes die aan de boog hangen zijn ook heel schattig. Niet alles is plastic, het ziet er best schattig uit vind ik zelf. En wat heb ik er veel plezier van gehad! En nu gaat ze er af en toe nog in, het past nog en ze is er nog niet te zwaar voor. Deze heb ik:
Wat kunnen we kado vragen? 0007445106931_500X500

Verder heb ik ook een hele leuke babygym gekocht bij Baby en Tiener, maar daar staat geen plaatje meer van op de site zie ik. Dat was ook echt een enorm succes hier, vanaf dat ze heel klein was al. In het begin kon ze alleen maar stil liggen en dan zag je haar naar boven kijken en trappelen met haar voetjes van plezier. En je hebt ook leuke babygyms. Ik bedoel zoiets als dit (de mijne vind ik leuker, maar even om te laten zien dat ze niet allemaal heel druk zijn):
Wat kunnen we kado vragen? Full9240475

Verder is een draagdoek of voorgevormde drager echt superhandig! Maar als je het echt niks lijkt moet je het natuurlijk niet doen. Mobiel voor boven de box was trouwens hier ook een succes, en je hebt zoveel leuke.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 8:18

Ik heb het Haba Babynest Lollipop voor Yrsa gekocht, dat is ook een heel leuk ding. Achteraf wel spijt dat ik ermee heb gewacht tot ze vijf maanden was, want toen begon ze al met tijgeren en toen wilde er eigenlijk niet meer zo graag op liggen, ik had 'm graag vanaf de geboorte gehad. Het is een speelkleed waarvan je de randen omhoog kan klappen en dan ligt je baby heel beschut, je kunt er ook een gewoon speelkleed van maken en je kunt er zelfs iets voor kopen waardoor je het heen en weer kunt wiegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 8:33

Tja het zal wel smaak zijn maar ik vind zo'n schommelstoel gewoon niet echt wat. Nogmaals als een wipstoeltje, die we dus al hebben, niet werkt dan zal ik vast iets anders gaan zoeken maar goed dat zie ik op dat moment wel.

Susan ik heb even gegoogeld wat jij bedoelde, dat ziet er ook wel leuk uit, die kende ik nog niet. Bedankt!

Rejoy een hangmatje is idd ook leuk, heb ik idd wel eens ergens gezien, is dat wel een beetje veilig? Krijg een beetje van die beelden erbij dat als het kindje onrustig is hij zo omkiepert, maar dat zal wel niet!

Razz een hobbeldier is idd ook erg leuk! Helemaal nog niet aangedacht! Bedankt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kunnen we kado vragen? Empty Re: Wat kunnen we kado vragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum