Maxicosi mura 3 vraag.
+4
Tania
Sylvana
Teddyaapje
Jezzie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maxicosi mura 3 vraag.
Ik heb net even het zitje in op de mc mura 3 gezet om te zien hoe L hier in zit/ligt.
Maar klopt het dat ik dan de adapters van het autostoeltje er af moet halen? Want dan moet ik die dus voortaan los mee nemen als ik even kort ergen heen ga met mijn auto.
En kan je hem ook opvouwen als het zitje er op zit? Of moet die er altijd af?
Maar klopt het dat ik dan de adapters van het autostoeltje er af moet halen? Want dan moet ik die dus voortaan los mee nemen als ik even kort ergen heen ga met mijn auto.
En kan je hem ook opvouwen als het zitje er op zit? Of moet die er altijd af?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Maxicosi mura 3 vraag.
adapters moeten er idd af dan. zitje moet je eraf halen als je m in wilt klappen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Tnx!
Nu hopen dat ik dan niet de adapters vergeet als ik alleen het onderstel mee neem.
Nu hopen dat ik dan niet de adapters vergeet als ik alleen het onderstel mee neem.
Jezzie- Ratel
Hoe zit L. er in Jezzie? Ik wil ook graag het zitje erop zetten maar daar is het denk ik nog te vroeg voor. Weet ook eigenlijk niet of de Mura helemaal plat kan?
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Weet niet hoe anders de mura drie is maar bij de mura vier kun je de wagen wel inklappen met zitje. Dan kan hij alleen niet plat.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hij kan helemaal plat, vond dat ze erg goed in lag/zat. Maar L is ook best al wel groot.
We krijgen over 2 weken een hond, dus dan is het handiger om het zitje er in te zetten, neemt minder ruimte in in de auto dan die grote bak. Op zich past ze ook nog wel in de bak, maar met winterjas en drie dekentjes wordt het toch wel een beetje krap!
*Weg*
We krijgen over 2 weken een hond, dus dan is het handiger om het zitje er in te zetten, neemt minder ruimte in in de auto dan die grote bak. Op zich past ze ook nog wel in de bak, maar met winterjas en drie dekentjes wordt het toch wel een beetje krap!
*Weg*
Laatst aangepast door Jezzie op za 2 feb 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
Hoe krijg je dat voor elkaar, ik heb het al vaker geprobeerd maar om de een of andere reden lukt het niet. moet het zit je naar je toe of van je af staan?Tania schreef:Weet niet hoe anders de mura drie is maar bij de mura vier kun je de wagen wel inklappen met zitje. Dan kan hij alleen niet plat.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Tania schreef:Weet niet hoe anders de mura drie is maar bij de mura vier kun je de wagen wel inklappen met zitje. Dan kan hij alleen niet plat.
Volgensmij niet zo heel veel anders, behalve dat hij een wiel minder heeft.
Ga ik nog wel even voorzichtig proberen of het lukt om op te klappen. Dat zou helemaal handig zijn.
Jezzie- Ratel
Die voetenzak is trouwens wel mega groot!
Jezzie- Ratel
Floor schreef:Hoe krijg je dat voor elkaar, ik heb het al vaker geprobeerd maar om de een of andere reden lukt het niet. moet het zit je naar je toe of van je af staan?Tania schreef:Weet niet hoe anders de mura drie is maar bij de mura vier kun je de wagen wel inklappen met zitje. Dan kan hij alleen niet plat.
Maakt niet uit hoe het zitje erop zit. Gewoon net als normaal in klappen, die dingetjes aan de zijkant omhoog en dan inklappen. Alleen dan krijg je hem niet helemaal plat natuurlijk maar zo is de wagen wel een stuk kleiner en bij ons past hij zo ook in de auto. Al moet ik zeggen dat we 9 van de 10 keer gewoon het zitje eraf halen hoor. Maar ik vind het wel handig als we bijvoorbeeld een paar minuutjes moeten rijden en de wagen dan weer nodig hebben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
ik ben echt een oen maar hij vouwt niet dicht (morgen nog een poging voordat ik hem nu sloop)
lijkt me gemakkelijk als hij hier in huis staat, is hij toch wat kleiner kan ik er gemakkelijker langs/bij
lijkt me gemakkelijk als hij hier in huis staat, is hij toch wat kleiner kan ik er gemakkelijker langs/bij
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
'T ziet er naar uit dat ze er prima in ligt zo!
Fijn ook dat ie plat kan. Van de week ook maar eens even uitproberen dan, onze meid is ook een flinke dus wel het proberen waard (en ben die reiswieg ook een beetje zat..).
Fijn ook dat ie plat kan. Van de week ook maar eens even uitproberen dan, onze meid is ook een flinke dus wel het proberen waard (en ben die reiswieg ook een beetje zat..).
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Heb het net even geprobeerd, krijg hem idd wel ingeklapt! Dat is wel fijn voor korte stukje in de auto idd. Al vraag ik me af of het wel in mijn auto zou passen, mogen even proberen. Dat zou helemaal mooi zijn!
Jezzie- Ratel
Tania schreef:Floor schreef:Hoe krijg je dat voor elkaar, ik heb het al vaker geprobeerd maar om de een of andere reden lukt het niet. moet het zit je naar je toe of van je af staan?Tania schreef:Weet niet hoe anders de mura drie is maar bij de mura vier kun je de wagen wel inklappen met zitje. Dan kan hij alleen niet plat.
Maakt niet uit hoe het zitje erop zit. Gewoon net als normaal in klappen, die dingetjes aan de zijkant omhoog en dan inklappen. Alleen dan krijg je hem niet helemaal plat natuurlijk maar zo is de wagen wel een stuk kleiner en bij ons past hij zo ook in de auto. Al moet ik zeggen dat we 9 van de 10 keer gewoon het zitje eraf halen hoor. Maar ik vind het wel handig als we bijvoorbeeld een paar minuutjes moeten rijden en de wagen dan weer nodig hebben.
Hier lukt het alleen als we het zitje van ons af plaatsen en dan moet ik de leuning naar voren klappen. Anders lukt het niet... Tenminste is mij nog nooit gelukt.
Wij hebben al wel een ouder model, 2009.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Hoe groot en zwaar is jouw L? Denk dat mijn L het ook geweldig zou vinden, hij wil zo graag alles zien, maar ik vind het geloof ik nog zo vroeg.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Half december was ze op het cb bijna 7 kilo en 66 cm. Dus ze zal ondertussen wel een stuk zwaarder en langer zijn!
Ik zou het gewoon een keer proberen muppetje. Hij kan helemaal plat, dus L kan lekker liggen.
Ik zou het gewoon een keer proberen muppetje. Hij kan helemaal plat, dus L kan lekker liggen.
Jezzie- Ratel
Hmm, ok. L was gisteren 7480 gram en de tweede week van januari 66 cm. Anders kijk ik het nog wel even aan, hij vindt het in de bak ook nog leuk
Muppetje- Ratel
Ik heb trouwens ook geen voetenzak, haha, dus we wachten wel even
Muppetje- Ratel
Hoe krijgen jullie hem ingeklapt met stoeltje, want je moet het middenstuk toch omhoog trekken waar het zitje op gezet wordt?
D ligt ook al even in het zitgedeelte. Helemaal plat is dit goed te doen.
D deed steeds zn hoofd omhoog en lag met zn beentjes opgetrokken
D ligt ook al even in het zitgedeelte. Helemaal plat is dit goed te doen.
D deed steeds zn hoofd omhoog en lag met zn beentjes opgetrokken
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Soortgelijke onderwerpen
» maxicosi mura stuurtje is dat los te koop?
» Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?
» domme vraag reiswieg (mura)
» Nog een maxi cosi mura 4 vraag
» Vraag aan Maxi Cosi Mura bezitters
» Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?
» domme vraag reiswieg (mura)
» Nog een maxi cosi mura 4 vraag
» Vraag aan Maxi Cosi Mura bezitters
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: