Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

+6
Mermaid
Puk
Lejow
Zwoesj
Kabouter
silly-one
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:00

Hahaha ik hoef echt niet tussen ze in hoor Very Happy. En ze hebben niet echt meer een goed logeerbed dus laat maar. Mijn bedje slaapt lekkerder :P. Het is meer van het echt nog thuis zijn als vroeger denk ik, dat gevoel. Ik heb gewoon een heel fijne jeugd gehad, daar verlang ik nog weleens naar terug. Toen was alles nog zo lekker simpel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Lady4 zo 26 dec 2010 - 0:05

Goedemorgen!

Ik ben net thuis. Gistermiddag vanuit mijn werk naar mijn ouders gegaan en daar blijven slapen. We hebben een erg gezellige avond gehad met ons gezin en aanhang. Straks moet ik werken van 13.00 tot 21.00. Daarna ga ik met vrienden de kroeg in. Ik denk dat ik voor bob ga spelen, dan hoef niet ergens anders te slapen en ben ik morgen ook een beetje fit.

Fijne dag allemaal en voor MamaRosa: Gefeliciteerd!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:06

Word ook wel wat krapjes denk ik :P Met jullie 3en in 1 bed haha!
Lijkt me super om zo'n fijne jeugd gehad te hebben Very Happy Je ouders hebben het dan goed gedaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Rouxxxe zo 26 dec 2010 - 0:08

Goeienmiddag alweer!

Ik heb net een lekkere kerstbrunch met m'n ouders achter de rug. Ik wil zo nog ff wat ruimen in m'n slaapkamer, dan ga ik me douchen en optutten en dan met m'n ouders richting m'n opa en oma. Daar even een paar uurtjes op visite en dan rond etenstijd kom m'n vriend (die is nu werken) me daar ophalen en rijden we door naar m'n schoonouders waar we vanavond gaan gourmetten smile.

Fijne 2e kerstdag iedereen!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Alias zo 26 dec 2010 - 3:33

MamaRosa, gefeliciteerd!
Lagom, leuk dat je zo'n kado voor je moeder hebt!

Ik ga zo naar mijn moeder en daar lekker eten.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 3:41

Nu heb ik ook nog eens 38,5 :S Twijfel wel of niet naar ouders gourmetten? Op zich heb ik niet echt heel veel last van mijn buik meer. En het is maar 10 min ong/15 min met de auto.

Ouders heb ik wel al laten weten hoe ik mij voel. Mocht nog even aankijken. Aangezien we toch pas rond 7 uur beginnen. Bah waarom nou vandaag :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Joli86 zo 26 dec 2010 - 9:43

Theedoosje schreef:Nu heb ik ook nog eens 38,5 :S Twijfel wel of niet naar ouders gourmetten? Op zich heb ik niet echt heel veel last van mijn buik meer. En het is maar 10 min ong/15 min met de auto.

Ouders heb ik wel al laten weten hoe ik mij voel. Mocht nog even aankijken. Aangezien we toch pas rond 7 uur beginnen. Bah waarom nou vandaag :S

Balen zeg... net vandaag.
Nog geweest vandaag?

Vandaag zijn mijn ouders en mijn schoonmama komen eten. was gezellig, zo met met 5jes.. smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 11:33

Lagom, wat een nare situatie zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie allemaal (en vooral je moeder) erg ongerust zijn. Is het ook bekend waardoor het komt? Dan heeft je moeder idd wel een mooi cadeau verdient!! Wat vond ze ervan?

Als ze bij je in de straat wonen ga je er idd niet zo snel slapen. Mijn ouders wonen best een eind weg dus dan is het wel handig. Het is alleen jammer dat ze zo'n 8 jaar geleden verhuisd zijn. Ook al heb ik ook in het 'nieuwe' huis gewoond, het is niet echt mijn thuis. Heb er niet zulle goede herinneren, die heb ik veel meer in het oude huis. Maar het is wel fijn dat ik er terecht kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 12:34

Mijn vader is al langere tijd ziek, verschillende hartoperaties gehad, hernia gehad, zwaar suiker. Genoeg aan de hand dus, hij is gewoon op aan het raken en kan nog maar weinig. Ik weet niet of er een medische reden voor zou kunnen zijn dat hij zo vast slaapt eigenlijk. Mijn moeder was erg blij verrast met haar kado. Ze verwachtte namelijk een lijst haha dus het was nogal wat anders geworden. Ze vond de armband ook erg mooi gelukkig dus ik hoef hem niet te ruilen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:23

Lagom, als een lichaam al niet zo heel erg fit is, en van alles mankeerd, lijkt het mij best logisch dat iemand dan ook meer slaap nodig heeft.
Niet helemaal lekker in je vel zitten kost al energie, en dan de rest van de dagelijkse dingen erbij.
Ik slaap ook als een blok als ik ziek ben of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:08

Ja dat is ook zo. Dit is sinds zijn broer (mijn oom) is overleden dus dat zal het wellicht ook verklaren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum