Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

+6
Mermaid
Puk
Lejow
Zwoesj
Kabouter
silly-one
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:23

Ik werd een half uur geleden hoestend en proestend wakker dus ik ben maar even opgestaan om mijn vriend niet wakker te maken. Maar ik denk dat ik er zo nog even in ga want het was bijna 2 uur eer we gingen slapen dus ik ben gaar haha!

Vanmiddag kadootjes en eten bij mijn zusje en mijn ouders komen natuurlijk ook. Ik kijk er wel naar uit en ben benieuwd wat mijn moeder van haar kado vindt. Ik heb voor haar nl een sieraad gekocht ipv een 20-euro kado omdat ik gewoon vind dat ze zo veel meer verdiend. Zou haar liever een dag of een weekend mee willen nemen ergens heen maar ze durft niet zo goed van huis weg dus vandaar deze keuze.

Gaan jullie iets leuks doen? Fijne dag in ieder geval!

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! 13SnowmanMerryChristmasGoedemorgen deze tweede Kerstdag! 13SnowmanMerryChristmas

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:26

Lief van je dat je uit bed gegaan bent Wink Ik had dat ook met mijn verstopte neus en gehoest. Maar ben nu ook niet echt lekker.

Plannen zijn vanavond om naar mijn ouders te gaan om te gourmetten. Verder niks vandaag.
Gelukkig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:40

Lekker rustig toch Very Happy. Ik dacht dat gister te hebben maar het was toch een drukkere dag dan ik had verwacht haha. Ach, ik ben maandag ook nog vrij dus ik mag niet klagen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:46

Ja heerlijk rustig Very Happy

Maandag moet ik juist 1 dagje nog werken en dan ben ik de rest van de week vrij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:48

:affraid: Gemeen! Very Happy

Ah ik heb niks te klagen. Ik heb nog een maand lang alleen maar drie dagen per week werken. Hoe relaxed is dat Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:50

Zo dat is wel relaxed Very Happy Hoe komt dat ?

Gemeen? :P Heb gewoon nog vakantieuren over :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:56

Wij houden het vandaag rustig. Ik ben vandaag jarig, dus vanavond wel mijn verjaardag vieren, maar verder lekker rustig dagje. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:57

Gefeliciteerd mamaRosa! Jij ook een hele fijne dag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:01

_MamaRosa_ schreef:Wij houden het vandaag rustig. Ik ben vandaag jarig, dus vanavond wel mijn verjaardag vieren, maar verder lekker rustig dagje. Fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne avond toe dan Very Happy

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Birthday-cupcakes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  silly-one za 25 dec 2010 - 20:20

Gefeliciteerd Mamsie. Geniet er van vandaag.

Ik ben net wakker en eindelijk een beetje bijgeslapen. Gisteren zijn we om kwart voor 11 naar bed gegaan. We lagen allemaal op de bank te slapen haha. Maar ja kerstnacht was het 3 uur eer we sliepen.
Vandaag kerstlunch bij mij ouders en vanavond met zijn alle uit eten. Verder weinig plannen voor vandaag.

Prettige 2de kerstdag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:22

Gefeliciteerd Mama Rosa!!!

Ah dat is niet fijn Lagom, hopen dat je snel weer een beetje opknapt! Hoe komt het dat je moeder niet graag van huis gaat? Lief van je dat je een mooi sieraad hebt gekocht.

Ik ben al weer meer dan een uur wakker. Ik slaap bij m'n ouders en daar slaap ik meestal niet goed. Dus maar op tijd eruit gegaan en hier alvast een beetje de bende van gisteren opgruimd. Vanmiddag gaan we naar familie toe en vanavond weer een beetje op tijd richting huis want ik moet morgen werken. Ben nu de top 2000 aan het luisteren.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:47

Aaah wat lief dat je een sieraad hebt gekocht omdat ze meer verdiend dan die 20 euro! Sad

Ik heb het gisteren ook onwijs gezellig gehad smile Leuke cadeaus voor ons gezin. En het was gewoon erg leuk en gezellig. Half 10 lag ons zoontje pas op bed. En hij mooi niet slapen! Die boef.

Hij heeft 2 toy story poppen gekregen. Hij is echt helemaal gek van toy story. Hij had geen aandacht meer voor andere cadeaus en was alleen maar bezig met zijn 2 poppen. Vet lief!

Oh jah, vandaag wil ik even in de sneeuw gaan spelen met de slee. En vanavond naar mijn schoonvader smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 21:46

Goedemorgen, ik werd vanochtend wakker met keelpijn Cry Hoop dat het straks wat minder wordt. Heb net de tafel gedekt, dus als vriend zo naar beneden komt hebben we kerstontbijt. Straks naar mijn ouders, kadootjes uitpakken en daarna gourmetten met de rest van de familie.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Kabouter za 25 dec 2010 - 22:03

Goede morgen..al heb ik slecht geslapen.
Wij gaan dadelijk eerste mijn broertje ophalen en dan naar mijn moeder in het ziekenhuis. Daarna gaan we (als het goed is samen met mijn oom en tante) thuis eten. Heel gezellig zal het niet zijn, maar eten moeten we toch. En daarna weer richting ziekenhuis. Misschien daarna nog even met zijn alle naar mijn vader, ligt eraan hoe laat we weg gaan uit het ziekenhuis.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 22:12

Gelukkig gaat het al wat beter hier. Heb net lekker gedoucht. Hoop dat de misselijkheid wegblijft nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 22:16

Leuk he, ziek zijn rondom de kerstdagen.. Gelukkig is het bij nu weer zo goed als verdwenen.
Wij gaan doen wat we altijd gezegd hebben nooit te gaan doen op een 2e feestdag.. Naar de meubelboulevard... Maar niet voor iets leuks, gaan even stampij maken (als ze niet meewerken tenminste) met degene waar we de vloer gekocht hebben. En daarna gaat manlief weer klussen en ik aan mijn schoolopdrachten... Joepie Sad Echt een leuke besteding van 2e kerstdag haha
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 22:19

Goedemorgen allemaal!

@MamaRosa; gefeliciteerd met je verjaardag!
@Lagom; ben benieuwd hoe je moeder reageert. Superlief in ieder geval!

Ik ga vanmiddag met een potentiele date iets leuks doen. Wandelen in het park en mss ff de stad doorlopen. Vanavond ga ik op stap met vriendinnen.

Fijne 2e Kerstdag allemaal! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 22:20

@Zwoesj Ik ben anders nooit ziek met de feestdagen. Maar heb denk ik gisteren iets teveel chocolademousse gegeten.

Maarre wat is er met de vloer dan dat je juist nu gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 22:22

Gefeliciteerd MamaRosa!

Hmm nog meer zieken zo te lezen. Ik werd ook een beetje gaar wakker vanmorgen. Dikke, pijnlijke keel. Ben schor en voel me lamlendig.. Dat wordt nog wat!!

Veel succes Zwoesj, op de meubelboulevard smile


Ik ga vandaag een taartje bakken!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Puk za 25 dec 2010 - 22:57

Goedemorgen!

Gister naar het café geweest met vrienden, dus ik heb heerlijk uitgeslapen. Mijn vriend ligt nog te slapen, dus als hij wakker wordt, gaan we lekker kerstontbijten!

Verder gaan we rond 3 uur half 4 naar mijn ouders, daar een gezellige middag en avond hebben. Fijne dag allemaal!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:02

Goede morgen.

Vandaag een lekker rustig dag en de laatste kerstdag uitzitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:35

Goedemorgen!

Ik ben net een halfuurtje van bed! Heerlijk! Mijn vriend en ik worden straks opgehaald door mijn moeder. Hier eten we en doen we spelletjes denk ik. Mijn opa komt ook!

Lagom, ben benieuwd hoe je moeder gaat reageren! Heel lief van je smile
MamaRosa, gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:42

@ Yvaine, het lijkt me zo leuk om eens bij mijn ouders te slapen haha maar ze wonen in dezelfde straat als ik dus dat is vrij nutteloos :P. Mijn vader is erg ziek en de laatste keer dat ik op reis ging met mijn moeder was hij (vertelde hij pas toen we terug waren) in paniek dat hij ineens alleen was. Daarnaast is ze bang dat hij in slaap valt als hij in bad gaat bv. Van de week had hij haar gebracht naar werk en zou hij haar halen. Ze zei nog; ga ajb niet in bad als ik er nog niet ben. Toen belde ze dat ze klaar was en nam hij niet meer op. Ze heeft zo veel gebeld dus ze was bang dat er iets gebeurd was. Mijn zusje is haar toen gaan halen en eenmaal in haar auto nam hij eindelijk op maar klonk hij zo raar dat ze al dachten aan een ambu te bellen. Maar hij bleek slaapdronken te zijn. Hij slaapt de laatste tijd soms zo vast dat hij niet wakker te krijgen is, is echt een beetje eng (ik was er ook eens bij). Ik denk dat we allemaal eigenlijk wel bang zijn dat hij op een dag echt niet meer wakker wordt. Daarom blijft mijn moeder liever bij hem. Ik zou haar het liefst even mee uit willen nemen maar ik begrijp dat ze de liefde van haar leven niet alleen wil laten. Mijn vader is echt alles voor mijn moeder en voor ons. Hij is echt onze koning I love you.

Niet quoten ajb

@ Gekje, Toy Story is ook heel erg leuk smile. Al vond ik de laatste film wel net een beetje te sentimenteel haha.

@ Eline, strepsel nemen mss? Hopelijk is het zo over!

@ Kabouter, wat rot dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Sterkte hug.

@ Therapy, wat leuk dat je een date hebt. Heeft wel een extra leuk tintje denk ik altijd zo op een dag als deze Very Happy.

Voor verder alle zieken; Beterschap natuurlijk Very Happy. En iedereen veel plezier nog vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Mermaid za 25 dec 2010 - 23:55

Vanmorgen wat uitgebreider ontbeten als normaal en straks vvan 3 tot 9 gewoon werken. Dus geen bijzondere dag vandaag, volgens mij doen ze op Malta ook niet zo aan een 2e kerstdag.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:58

Aaah Lagom! Het is wat met je ouders(niet negatief bedoelt). Maar ook al woon je bij elkaar in de straat, bij elkaar slapen kan toch wel. Als je snachts een nachtmerrie hebt of niet kunt slapen, kruip je even bij je ouders smile Doe je je ogen dicht en lijkt het alsof je nog een klein meisje bent.. I love you Heerlijk lijkt me dat.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze tweede Kerstdag! Empty Re: Goedemorgen deze tweede Kerstdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum