Goedemorgen deze dinsdagmorgen!
+2
Lotus
Merai
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze dinsdagmorgen!
Even een goedemorgen van mij vanuit de tram naar centraal. Hebben jullie lekker geslapen?
Ik ben onderweg naar stage, vanavond staat het eten voor me klaar als ik thuiskom en dan snel door naar een repetitie van het theaterkoor. Een drukke maar leuke dag dus! Wat zijn jullie plannen vandaag? Fijne dag allemaal!
Ik ben onderweg naar stage, vanavond staat het eten voor me klaar als ik thuiskom en dan snel door naar een repetitie van het theaterkoor. Een drukke maar leuke dag dus! Wat zijn jullie plannen vandaag? Fijne dag allemaal!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen deze dinsdagmorgen!
Ja wel lekker geslapen alleen te vroeg wakker Mijn plannen zijn een was aan zetten,even naar de bank geld storten voor een bestelling voor bevallen collega (geld ingezameld door de rest van collega's), de bestelling doen op internet voor die collega en dan werken.
edit: wet nog even niet of ik ga bestellen, lees slechte reacties over die site
edit: wet nog even niet of ik ga bestellen, lees slechte reacties over die site
Laatst aangepast door Theedoosje op ma 12 sep 2011 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb helemaal niet lekker geslapen. Was erg onrustig. Heb veel gedroomd (over problemen met eten, hoe kan het ook anders) en ben vaak wakker geworden.
Vandaag heb ik niet veel plannen. Ik denk dat ik straks even naar ZieZo ga. Dan ga ik thuis even wat eten en daarna naar een overleg met de cliëntenraad. Verder zie ik wel wat ik ga doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb helemaal niet lekker geslapen. Was erg onrustig. Heb veel gedroomd (over problemen met eten, hoe kan het ook anders) en ben vaak wakker geworden.
Vandaag heb ik niet veel plannen. Ik denk dat ik straks even naar ZieZo ga. Dan ga ik thuis even wat eten en daarna naar een overleg met de cliëntenraad. Verder zie ik wel wat ik ga doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Ik heb een dag met dingen regelen, opruimen, schoonmaken, etc... En wil lekker gaan koken straks! Fijne dag.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, laat naar bed gegaan ( finale US Open voor een deel gekeken). Maar gelukkig ook wel tot lang geslapen ( voor mij doen).
Vandaag moet ik het een en ander opruimen en daarna ga ik voor 3 dagen naar mijn ouders om daar de komende dagen te werken ( niet ideaal, maar je werk is werk).
Fijne dag allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen, laat naar bed gegaan ( finale US Open voor een deel gekeken). Maar gelukkig ook wel tot lang geslapen ( voor mij doen).
Vandaag moet ik het een en ander opruimen en daarna ga ik voor 3 dagen naar mijn ouders om daar de komende dagen te werken ( niet ideaal, maar je werk is werk).
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Ik heb behoorlijk slecht geslapen, rond 5u was ik klaarwakker, wel wat om zitten draaien en vooral continu liggen piekeren, vervolgens droom ik nog even tot net dat mijn autoradio gejat werdt en dan mijn stoel los in de auto zat (alla final destination.)
Zometeen naar de arbo arts, hopelijk is het een aardige man.
De rest van de dag even bij mijn ouders zitten, en nog de andere helft van het huishouden doen
Een fijne dag allemaal
Ik heb behoorlijk slecht geslapen, rond 5u was ik klaarwakker, wel wat om zitten draaien en vooral continu liggen piekeren, vervolgens droom ik nog even tot net dat mijn autoradio gejat werdt en dan mijn stoel los in de auto zat (alla final destination.)
Zometeen naar de arbo arts, hopelijk is het een aardige man.
De rest van de dag even bij mijn ouders zitten, en nog de andere helft van het huishouden doen
Een fijne dag allemaal
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen, bluhhhh kun je uitslapen beginnen ze al vroeg met het gras te maaien. Bah. En heb al zo'n lange dag vandaag! Nou ja nu ff niks en straks eerst BHV van 13.00 tot 16.30 en daarna nog werken tot 23.00. Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen!
Heb prima geslapen en nu moet ik aan het werk... Vanavond naar het concert van Avril Lavigne
Fijne dag allen!
Heb prima geslapen en nu moet ik aan het werk... Vanavond naar het concert van Avril Lavigne
Fijne dag allen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen deze zaterdagmorgen!
» Goedemorgen deze zondag
» goedemorgen! deze dinsdag
» Goedemorgen deze morgen!
» Goedemorgen deze zaterdagmorgen!