Goedemorgen 1e kerstdag
+11
Rush
Shisha
Angela_1986
flower
Suus
Pompoen
Chocolate Cookie
Ella
Mida4you
Bliss
Esperanza
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen 1e kerstdag
Goedemorgen,
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik word zo opgehaald door m'n vader (lekker luxe i.p.v de trein). Ik ga dus naar m'n ouders. Daar is wat familie. Daarna gaan we lekker eten en waarschijnlijk een film kijken of zo.
Ik wil iedereen een hele fijne kerst toewensen!!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik word zo opgehaald door m'n vader (lekker luxe i.p.v de trein). Ik ga dus naar m'n ouders. Daar is wat familie. Daarna gaan we lekker eten en waarschijnlijk een film kijken of zo.
Ik wil iedereen een hele fijne kerst toewensen!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Goedemorgen 1e kerstdag
Vrolijk kerstfeest!! Ik ben bezig met een kerstontbijtje voor 2 vandaag niet veel plannen behalve lekker koken. Gisteren hebben we uitgebreid heiligavond geviert met moeders , oma en zusje
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb net het kerstontbijt klaargezet. Begin van de middag vertrekken we richting schoonouders, daar blijven we ook gezellig eten.
Fijne kerst allemaa!
Ik heb net het kerstontbijt klaargezet. Begin van de middag vertrekken we richting schoonouders, daar blijven we ook gezellig eten.
Fijne kerst allemaa!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb ontzettend slecht geslapen, dus mijn kerstochtend is niet zo 'fijn' als anders Maar komt vast wel goed straks met een lekkere douche. Vriend is de broodjes aan het klaarmaken voor een ontbijtje. Daarna gaan we naar mijn schoonouders toe om daar een ouderwets kerstmaal te nuttigen (Lees: Stoofperen, aardappelkrokketjes.. Hmmm )
Iedereen fijne dagen!!!
Ik heb ontzettend slecht geslapen, dus mijn kerstochtend is niet zo 'fijn' als anders Maar komt vast wel goed straks met een lekkere douche. Vriend is de broodjes aan het klaarmaken voor een ontbijtje. Daarna gaan we naar mijn schoonouders toe om daar een ouderwets kerstmaal te nuttigen (Lees: Stoofperen, aardappelkrokketjes.. Hmmm )
Iedereen fijne dagen!!!
Gast- Gast
Ik ben nu bij mn vader en heb lekker oldschool met mn zusje in het stapelbed geslapen (lig er nog in) We gaan zo ontbijten en cadeautjes uitpakken, ben benieuwd! Vanmiddag spelletjes doen en eind vd middag komen mn vaders vriendin en haar twee kinderen voor het eten. Na t eten rij ik met mn zusje naar mn moeder.
Merry X-mas y'all!
Merry X-mas y'all!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allemaal!
Wij hebben geen bijzondere plannen vandaag en blijven ook lekker thuis. We gaan straks een eindje wandelen *als het weer het toe laat* Vanavond gaat mijn man lekker koken en vanavond gaan we The Polar Express kijken
Fijne kerstdag iedereen!
Wij hebben geen bijzondere plannen vandaag en blijven ook lekker thuis. We gaan straks een eindje wandelen *als het weer het toe laat* Vanavond gaat mijn man lekker koken en vanavond gaan we The Polar Express kijken
Fijne kerstdag iedereen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen allemaal,
Ik krijg eters.
Fijne kerstdagen allemaal!!!!
Ik krijg eters.
Fijne kerstdagen allemaal!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga me lekker aankleden en dan naar mijn ouders toe om cadeautjes uit te pakken
Gister avond heb ik van mijn oma een mooi geldbedrag gekregen, dus ik ben al hartstikke happy
Gast- Gast
Ik breng de avond bij mijn familie door. Als het goed is heb ik vannacht dan nog een Skype-date .
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga straks met mijn ouders naar Brussel. Voor de rest van de dag zien we het allemaal wel. Ik ga even lekker de toerist uithangen
Fijne kerst allemaal!!!
Ik ga straks met mijn ouders naar Brussel. Voor de rest van de dag zien we het allemaal wel. Ik ga even lekker de toerist uithangen
Fijne kerst allemaal!!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Ik heb echt vreselijk geslapen nadat ik gisterenavond tot half 2 heb zitten haken. Ik was er gisterenavond mee begonnen het te leren en moest en zou gelijk iets maken (anders vind ik het stom)...nou dat duurde dus wel even haha. En ik had pijn in mijn heupstreek dus dat sliep ook niet lekker en ik was onrustig. De alcohol heeft ook niet meegeholpen, ik heb gisterenavond twee chocolademelk (van echte chocolade gemaakt) met cointreau en room gedronken...woei zo lekker!
Ik ga zo maar eens douchen en dan dingen voor het kerstdiner voorbereiden. Sinaasappelsaus/compote voor bij de brie/geitenkaas in een korstje. Mijn zusje komt vanmiddag ergens ook hierheen om dingen voor te bereiden samen met haar vriend. We moeten ook nog stofzuigen, dweilen en wat opruimen beneden want ik vind het niet zo feestelijk om tussen de rommel te zitten.
Ik gok dat ik misschien vanmiddag nog wel instort en een dutje ga doen, heerlijk op mijn elektrische deken ;-).
En vanavond komen mijn ouders en mijn oma en mijn tante hierheen, allemaal met gerechten. En dat gaan we dan opsmikkelen bij het openhaardvuur. Yumyum!
Ik heb trouwens géén idee hoe laat iedereen komt, lekker wazig weer. Was sowieso een beetje een lastminute diner!
Fijne eerste kerstdag iedereen!
Ik heb echt vreselijk geslapen nadat ik gisterenavond tot half 2 heb zitten haken. Ik was er gisterenavond mee begonnen het te leren en moest en zou gelijk iets maken (anders vind ik het stom)...nou dat duurde dus wel even haha. En ik had pijn in mijn heupstreek dus dat sliep ook niet lekker en ik was onrustig. De alcohol heeft ook niet meegeholpen, ik heb gisterenavond twee chocolademelk (van echte chocolade gemaakt) met cointreau en room gedronken...woei zo lekker!
Ik ga zo maar eens douchen en dan dingen voor het kerstdiner voorbereiden. Sinaasappelsaus/compote voor bij de brie/geitenkaas in een korstje. Mijn zusje komt vanmiddag ergens ook hierheen om dingen voor te bereiden samen met haar vriend. We moeten ook nog stofzuigen, dweilen en wat opruimen beneden want ik vind het niet zo feestelijk om tussen de rommel te zitten.
Ik gok dat ik misschien vanmiddag nog wel instort en een dutje ga doen, heerlijk op mijn elektrische deken ;-).
En vanavond komen mijn ouders en mijn oma en mijn tante hierheen, allemaal met gerechten. En dat gaan we dan opsmikkelen bij het openhaardvuur. Yumyum!
Ik heb trouwens géén idee hoe laat iedereen komt, lekker wazig weer. Was sowieso een beetje een lastminute diner!
Fijne eerste kerstdag iedereen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen! We zijn nog bij mijn schoonouders. Zo lekker ontbijten en vanmiddag nar een tante toe:spelletjes doen en iedereen neemt war te eten mee fijne kerst!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Vanochtend lief wakker gemaakt met cadeautjes en een happy birthday liedje!
Wij krijgen zo familie om te brunchen, kerst en verjaardag combi in 1
Vorige week heb ikmijn verjaardag al gevierd voor vrienden!
FIjne dag allemaal!
Vanochtend lief wakker gemaakt met cadeautjes en een happy birthday liedje!
Wij krijgen zo familie om te brunchen, kerst en verjaardag combi in 1
Vorige week heb ikmijn verjaardag al gevierd voor vrienden!
FIjne dag allemaal!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen,
Ik werd 'n half uurtje geleden wakker gebeld door m'n broertje; waar het recept was gebleven dat hij moest maken... Heb wel goed geslapen maar had best nog wat langer willen blijven liggen. Ik ben de laatste dagen best moe, waarschijnlijk door de pijn. Nu hang ik dus nog maar in m'n pyjama rond en ga ik zo eens 'n lekker ontbijtje voor mezelf maken :-)
Ik twijfel of ik vanmiddag alvast 2 gerechtjes voor het 'diner' van morgen klaar zal maken of dat gewoon morgen doe. In de loop van de middag ga ik in ieder geval naar mijn oma toe om daar te gourmetten!
Flower, gefeliciteerd!
:merry:
Ik werd 'n half uurtje geleden wakker gebeld door m'n broertje; waar het recept was gebleven dat hij moest maken... Heb wel goed geslapen maar had best nog wat langer willen blijven liggen. Ik ben de laatste dagen best moe, waarschijnlijk door de pijn. Nu hang ik dus nog maar in m'n pyjama rond en ga ik zo eens 'n lekker ontbijtje voor mezelf maken :-)
Ik twijfel of ik vanmiddag alvast 2 gerechtjes voor het 'diner' van morgen klaar zal maken of dat gewoon morgen doe. In de loop van de middag ga ik in ieder geval naar mijn oma toe om daar te gourmetten!
Flower, gefeliciteerd!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag! Ik moet straks werken en ik begin met een collega wat eerder omdat we allemaal lekker hapjes voor de bewoners (en onszelf natuurlijk) gaan maken. Ik moet tot 23.30u werken dus we gaan verder niet iets leuks doen.
Fijne dag allemaal! En een hele fijne kerst natuurlijk!
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag! Ik moet straks werken en ik begin met een collega wat eerder omdat we allemaal lekker hapjes voor de bewoners (en onszelf natuurlijk) gaan maken. Ik moet tot 23.30u werken dus we gaan verder niet iets leuks doen.
Fijne dag allemaal! En een hele fijne kerst natuurlijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen, nog net!
Ik heb net met m`n vriend cadeautjes uitgepakt en nu ben ik lekker aan het chillen. Rond een uur of 2 gaan we naar m`n schoonouders en dan de hele middag gezelligheid, hapjes en dan om 6 uur een gigantisch kerstdiner en vanavond gaan we op stap!
M`n vriend is BOB en ik ga lekker aan de wijn, whoooo!
Ik heb net met m`n vriend cadeautjes uitgepakt en nu ben ik lekker aan het chillen. Rond een uur of 2 gaan we naar m`n schoonouders en dan de hele middag gezelligheid, hapjes en dan om 6 uur een gigantisch kerstdiner en vanavond gaan we op stap!
M`n vriend is BOB en ik ga lekker aan de wijn, whoooo!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Ik ga zometeen heeeeerlijk lang douchen, daarna een uitgebreide kerstlunch geloof ik en vanavond met de familie bij mijn opa en oma gourmetten. En met mijn nichtje van 2 de dvd van K3 kijken
Ik ga zometeen heeeeerlijk lang douchen, daarna een uitgebreide kerstlunch geloof ik en vanavond met de familie bij mijn opa en oma gourmetten. En met mijn nichtje van 2 de dvd van K3 kijken
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben net mijn bed uitgerold en lekker gedouched.
Huispak aan en de hele dag wat films kijken of hobby-en.
En vanavond ga ik met mijn vriendin uit eten bij de griek
Huispak aan en de hele dag wat films kijken of hobby-en.
En vanavond ga ik met mijn vriendin uit eten bij de griek
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemiddag,
Fijne kerst allemaal!
Ik heb uitgeslapen en heb nu mijn haar in de verf zitten. Vanaf half vier moet ik werken, tot die tijd doe ik niet zoveel. Ik werk tot half twaalf vanavond en geen idee of er daarna nog plannen zijn.
Fijne kerst allemaal!
Ik heb uitgeslapen en heb nu mijn haar in de verf zitten. Vanaf half vier moet ik werken, tot die tijd doe ik niet zoveel. Ik werk tot half twaalf vanavond en geen idee of er daarna nog plannen zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Gelukkig kerstfeest allemaal
Mijn vader en stiefmoeder hebben gisteren aan ons (de kinderen) verteld dat ze volgend jaar september gaan trouwen . Het moet geheim blijven, maar ik vind het echt heel leuk!
Mijn vader en stiefmoeder hebben gisteren aan ons (de kinderen) verteld dat ze volgend jaar september gaan trouwen . Het moet geheim blijven, maar ik vind het echt heel leuk!
Gast- Gast
Wat leuk June, gefeliciteerd!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemiddag,
Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en ik mag straks werken..(werk in de zorg)
Ik heb er nog niet zoveel zin in, maar dat komt nog wel..
Fijne dag iedereen!
Xx
Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en ik mag straks werken..(werk in de zorg)
Ik heb er nog niet zoveel zin in, maar dat komt nog wel..
Fijne dag iedereen!
Xx
Zonnebloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11
Goeiemiddag, ik ga zo eerst mijn paard longeren en daarna naar mijn schoonouders om lekker te borrelen en Mexicaans te eten.
Vanavond gaan we naar een 90's party in het 'theater' hier.
Helaas heb ik hoofdpijn, dus hopelijk mis ik de helft niet..
Vanavond gaan we naar een 90's party in het 'theater' hier.
Helaas heb ik hoofdpijn, dus hopelijk mis ik de helft niet..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen tweede kerstdag!
» Goedemorgen deze tweede Kerstdag!
» Goedemorgen
» 3e kerstdag meeting! Animo?
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen deze tweede Kerstdag!
» Goedemorgen
» 3e kerstdag meeting! Animo?
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
Pagina 1 van 1