Goedemorgen deze zaterdag!
+19
SleepingBeauty
tralala
Zwerver
Sterre
Caroow
Pannetoet
Rovine
Suus
silly-one
patjuhhh
_DoI
Raindrop
xDebbiex
Lotus
Jeanette
Roze Roos
Oasis
Dribbel
Prosecco
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze zaterdag!
Goedemorgen allemaal!
De meesten van jullie liggen nog lekker in bed, heerlijk!
Ik ben er vroeg uit, ga jureren bij het NK debatteren voor scholieren. Erg leuk, maar wel vroeg Vanavond heeft mijn lief iets bedacht, want we zijn vandaag een half jaar getrouwd!
Hopelijk wordt mijn nek nog wel wat minder pijnlijk. Ik ben gister languit onderuit gegaan en klapte op mijn billen en daarna op mijn hoofd. Moet ik ook niet zo stoer doen met glijden op de bevroren stoepen
Fijne dag allemaal!
De meesten van jullie liggen nog lekker in bed, heerlijk!
Ik ben er vroeg uit, ga jureren bij het NK debatteren voor scholieren. Erg leuk, maar wel vroeg Vanavond heeft mijn lief iets bedacht, want we zijn vandaag een half jaar getrouwd!
Hopelijk wordt mijn nek nog wel wat minder pijnlijk. Ik ben gister languit onderuit gegaan en klapte op mijn billen en daarna op mijn hoofd. Moet ik ook niet zo stoer doen met glijden op de bevroren stoepen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen deze zaterdag!
Goedemorgen!
Ik ga zo lekker met vriendinnetjes shoppen! Maar vannacht was ik niet zo lekker, dus ik hoop dat dat vandaag beter gaat.
Ik ga zo lekker met vriendinnetjes shoppen! Maar vannacht was ik niet zo lekker, dus ik hoop dat dat vandaag beter gaat.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben er ook al een half uur uit. *gaap* Ik ga zo samen met mijn vriend motor rijlessen. Ik heb nog niet naar buiten gekeken dus hoop dat het weer een beetje goed is. Vanmiddag ga ik samen met mijn oma voor nieuwe eetkamer stoelen kijken. Ik krijg ze voor de kerst cadeau.
Fijne dag allemaal
@chipp veel succes vandaag!
Fijne dag allemaal
@chipp veel succes vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik zit nu in de trein richting mijn werk.
Helaas net de vorige trein gemist, dus straks rennen naar de bus.
Voor vanavond geen plannen, lekker tv kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik zit nu in de trein richting mijn werk.
Helaas net de vorige trein gemist, dus straks rennen naar de bus.
Voor vanavond geen plannen, lekker tv kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen, maar werd abrupt uit mijn slaap gerukt door een telefoontje.
Mijn vriend is vandaag de hele dag in ons huisje werken, mijn moeder komt hierheen en dan gaan we alvast inpakken. Vanavond lekker doelloos tv kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, maar werd abrupt uit mijn slaap gerukt door een telefoontje.
Mijn vriend is vandaag de hele dag in ons huisje werken, mijn moeder komt hierheen en dan gaan we alvast inpakken. Vanavond lekker doelloos tv kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Normaal ben ik niet wakker op dit tijdstip, maar ik kreeg een smsje. Telefoon vergeten op stil te zetten haha.. Ik blijf sowieso nog even liggen want ben nog niet opgewarmd van de strandwandeling vannacht.
Straks ga ik gelnagels laten zetten en daarna boodschappen doen. We gaan met de meiden gourmetten en chocoladefonduen, lekker!! Iemand nog tips voor een lekker, niet te duur, shotdrankje? Geen tequilla, haha!
Straks ga ik gelnagels laten zetten en daarna boodschappen doen. We gaan met de meiden gourmetten en chocoladefonduen, lekker!! Iemand nog tips voor een lekker, niet te duur, shotdrankje? Geen tequilla, haha!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik schrok wakker omdat ik dacht dat ik op moest schieten en dat ik ergens heen moest, maar gelukkig was dat niet zo!
Straks komt mijn vader even langs om wat dingen op te hangen, verder ga ik op mijn gemak boodschappen doen en vanavond even de stad in. Tussendoor ga ik denk ik maar eens uren lezen op de bank
Fijne dag gewenst!
Ik schrok wakker omdat ik dacht dat ik op moest schieten en dat ik ergens heen moest, maar gelukkig was dat niet zo!
Straks komt mijn vader even langs om wat dingen op te hangen, verder ga ik op mijn gemak boodschappen doen en vanavond even de stad in. Tussendoor ga ik denk ik maar eens uren lezen op de bank
Fijne dag gewenst!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik ben nog steeds aan het werk, want ik heb/had slaapdienst. Tot 13.00 uur ben ik aan het werk. Daarna gauw naar huis om de hond uit te laten en even met hem te knuffelen. Daarna door naar een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Ik ben nog steeds aan het werk, want ik heb/had slaapdienst. Tot 13.00 uur ben ik aan het werk. Daarna gauw naar huis om de hond uit te laten en even met hem te knuffelen. Daarna door naar een verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Good morning!!
Ik ben bij mijn ouders dit weekend. Ik ga zo met mijn vader even wat spulletjes kopen voor mijn nieuwe hamsterkooi (expedit kastje die we gaan ombouwen). Ben benieuwd of we alles kunnen vinden! En verder heb ik nog geen plannen vandaag, lekker niksen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik ben bij mijn ouders dit weekend. Ik ga zo met mijn vader even wat spulletjes kopen voor mijn nieuwe hamsterkooi (expedit kastje die we gaan ombouwen). Ben benieuwd of we alles kunnen vinden! En verder heb ik nog geen plannen vandaag, lekker niksen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben net wakker na een niet al te beste nacht. Over een uurtje ga ik sporten. Verder weet ik nog niet goed wat ik ga doen vandaag. Ik wil in ieder geval een stuk schrijven in mijn dagboek, want dat is er gisteren niet van gekomen en dat beviel niet zo goed. Ik wil een beetje rustig aan doen, maar ik vraag me af of dat gaat lukken. Mijn broertjes waren gisteren heel erg druk en ik vrees dat ze dat vandaag ook weer zijn. Merk dat ik dat eigenlijk niet zo goed kan hebben op het moment. En dat ik het ook jammer vind dat mijn oudste broertje zo kinderachtig doet. Ik zou best een normaal gesprek met het willen voeren. Maar goed, ik moet maar zien hoe het vandaag gaat lopen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker na een niet al te beste nacht. Over een uurtje ga ik sporten. Verder weet ik nog niet goed wat ik ga doen vandaag. Ik wil in ieder geval een stuk schrijven in mijn dagboek, want dat is er gisteren niet van gekomen en dat beviel niet zo goed. Ik wil een beetje rustig aan doen, maar ik vraag me af of dat gaat lukken. Mijn broertjes waren gisteren heel erg druk en ik vrees dat ze dat vandaag ook weer zijn. Merk dat ik dat eigenlijk niet zo goed kan hebben op het moment. En dat ik het ook jammer vind dat mijn oudste broertje zo kinderachtig doet. Ik zou best een normaal gesprek met het willen voeren. Maar goed, ik moet maar zien hoe het vandaag gaat lopen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen Allemaal
Ik was er ook vroeg uit wij gaan vandaag lekker na de kerstmarkt in Ijsselstein knus plaatsje naast utrecht. Die kerstmarkt daar is altijd zo geweldig is tot 9 vanavond en zo sfeervol altijd.
Wens iedereen een hele fijne dag toe :flower:
Ik was er ook vroeg uit wij gaan vandaag lekker na de kerstmarkt in Ijsselstein knus plaatsje naast utrecht. Die kerstmarkt daar is altijd zo geweldig is tot 9 vanavond en zo sfeervol altijd.
xDebbiex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
xDebbiex schreef:Goedemorgen Allemaal
Oeeh zwaai even naar de mooie kerstboom daar Ik vind die altijd zo prachtig.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heb niet heel goed geslapen vannacht, vaak wakker en kon ook niet echt goed uitslapen. Moet sinds ik weer werk heb vroeg op en dat ritme blijft er nu inzitten haha.
Ik ga zo met vriendlief kijken voor een koelkast en daarna door naar een ondergrondse kerstmarkt in Valkenburg!
Iedereen een fijn weekend :cherry:
Heb niet heel goed geslapen vannacht, vaak wakker en kon ook niet echt goed uitslapen. Moet sinds ik weer werk heb vroeg op en dat ritme blijft er nu inzitten haha.
Ik ga zo met vriendlief kijken voor een koelkast en daarna door naar een ondergrondse kerstmarkt in Valkenburg!
Iedereen een fijn weekend :cherry:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen. Lag er gisteren op tijd in (23.00 u) en werd vanochtend om 9 uur wakker. Voor vandaag heb ik geen plannen. Moet morgen weer werken, dus ik denk dat ik vandaag ga relaxen
Fijne dag all!
Ik heb lekker geslapen. Lag er gisteren op tijd in (23.00 u) en werd vanochtend om 9 uur wakker. Voor vandaag heb ik geen plannen. Moet morgen weer werken, dus ik denk dat ik vandaag ga relaxen
Fijne dag all!
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
goedemorgen, ik heb lekker geslapen. moet dadelijk nog wat rekeningen betalen en vanmiddag komen mijn ouders even langs hier en vanavond heb ik lekker niks. fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Ik was te vroeg wakker. Gisteren avond te lang op de bank liggen slapen en vervolgens niet kunnen slapen en weer vroeg wakker. Vanavond maar een keer op tijd naar bed.
Net al brood gehaald en WW aangevraagd. Zo de rest van mijn boodschappen doen en een cadeau kopen voor mijn zus en zwager ( verjaardag). Opruimen hier in huis en dan op de bank ploffen en niks doen. De eerste was kan ik er al bijna uithalen, daar ben ik al mee begonnen .
Fijne dag allemaal.
Ik was te vroeg wakker. Gisteren avond te lang op de bank liggen slapen en vervolgens niet kunnen slapen en weer vroeg wakker. Vanavond maar een keer op tijd naar bed.
Net al brood gehaald en WW aangevraagd. Zo de rest van mijn boodschappen doen en een cadeau kopen voor mijn zus en zwager ( verjaardag). Opruimen hier in huis en dan op de bank ploffen en niks doen. De eerste was kan ik er al bijna uithalen, daar ben ik al mee begonnen .
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen vannacht na een gezellige vrijdagavond Vanavond vier ik mijn verjaardag, dus ik ga na het ontbijt even inkopen doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht na een gezellige vrijdagavond Vanavond vier ik mijn verjaardag, dus ik ga na het ontbijt even inkopen doen.
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zometeen naar de markt met de man om groente en vlees te kopen voor komende dagen. Daarna ga ik nog even alleen de stad in om kadootjes voor mezelf te kopen, want daar heb ik zin in.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Vanmorgen lekker op tijd uit bed gegaan .. daarna een paar boodschappen gedaan en schoenen gekocht! En verder zijn er helemaal geen plannen voor vandaag!
Fijne zaterdag iedereen
Vanmorgen lekker op tijd uit bed gegaan .. daarna een paar boodschappen gedaan en schoenen gekocht! En verder zijn er helemaal geen plannen voor vandaag!
Fijne zaterdag iedereen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Goedemorgen!
Vriend en ik zaten vannacht zo gezellig te kletsen dat we de tijd een beetje vergaten. We lagen pas om vier uur op bed Nu ga ik heel even nog forummen en dan een wasje er in en nog een beetje strijken.
Vanavond moet ik weer werken, ik hoop dat het niet te hard regent of te koud is want ik moet lopen, ongeveer 45 minuten, en ik zie er nu al tegen op.
Fijne dag allemaal!
Vriend en ik zaten vannacht zo gezellig te kletsen dat we de tijd een beetje vergaten. We lagen pas om vier uur op bed Nu ga ik heel even nog forummen en dan een wasje er in en nog een beetje strijken.
Vanavond moet ik weer werken, ik hoop dat het niet te hard regent of te koud is want ik moet lopen, ongeveer 45 minuten, en ik zie er nu al tegen op.
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Wij hebben vanochtend een kerstboom gekocht en nog wat versiering en decoratie, waaronder een lantaarntje/windlicht met een uitgesneden rendierhoofd Heeeeeel chique ;-) Nu even wat schoonmaken en opruimen, vanmiddag boom versieren en daarna ga ik naar mijn oude studentenstad voor een groots kerstdiner met vriendinnen. Zin in!
Fijne dag
Fijne dag
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
t is al middag, dus ik zeg goedemiddag!
Pff, ik was al om 8 uur up and running en heb een Ikea kastje in elkaar gezet. Heb er drie uur over gedaan! Daarna m'n bed verschoont en spullen in alle kamers opgeruimd. Nu zit ik eindelijk. M'n zusje komt over een half uurtje en dan gaan wel lekker shoppen. En ik heb ook al vanochtend een hele mooie bos rozen gekregen :-)
Pff, ik was al om 8 uur up and running en heb een Ikea kastje in elkaar gezet. Heb er drie uur over gedaan! Daarna m'n bed verschoont en spullen in alle kamers opgeruimd. Nu zit ik eindelijk. M'n zusje komt over een half uurtje en dan gaan wel lekker shoppen. En ik heb ook al vanochtend een hele mooie bos rozen gekregen :-)
Gast- Gast
Marin schreef:t is al middag, dus ik zeg goedemiddag!
Van wie heb je rozen gekregen?
Ik vind dat altijd zo leuk, bloemen krijgen
Veel plezier met shoppen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Goedemiddag!
Ik ben net pas wakker, ik kan nog wel uren doorslapen voor mijn gevoel. Ik ga zometeen douchen en wat de rest van de dag brengt zie ik wel!
Ik ben net pas wakker, ik kan nog wel uren doorslapen voor mijn gevoel. Ik ga zometeen douchen en wat de rest van de dag brengt zie ik wel!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Caroow schreef:Marin schreef:t is al middag, dus ik zeg goedemiddag!
Van wie heb je rozen gekregen?
Ik vind dat altijd zo leuk, bloemen krijgen
Veel plezier met shoppen!
Van een hele lieve man
Hier trouwens de foto van de bloemen, bovenop het nieuwe kastje wat ik vanochtend in elkaar heb gezet. Staat in de slaapkamer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze zaterdag!
» Goedemorgen op deze zaterdag!
» Goedemorgen!
» Goedemorgen op deze zaterdag!
» Goedemorgen!