Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na Engels, nu een Nederlands vraagje!

+2
Jezzie
SuperGrover
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na Engels, nu een Nederlands vraagje! - Pagina 2 Empty Re: Na Engels, nu een Nederlands vraagje!

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 22:23

SuperGrover schreef:Oh Joy, word alsjeblieft mijn werkgroepdocente voor MTS! Die van ons is hartstikke aardig, maar ze snapt zelf weinig van MTS volgens mij. Ze is zelf steeds in de war met afhankelijke en onafhankelijke variabelen, en als ze iets uitlegt vraagt ze daarna steeds of ze het wel goed gezegd heeft laughcry Dus, zoek je nog een baantje?

Hahaha ja behalve dat ik alleen qualitative research methods kan doceren, want ik heb dyscalculie laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na Engels, nu een Nederlands vraagje! - Pagina 2 Empty Re: Na Engels, nu een Nederlands vraagje!

Bericht  SuperGrover do 22 sep 2011 - 22:26

Joy_ schreef:
SuperGrover schreef:Oh Joy, word alsjeblieft mijn werkgroepdocente voor MTS! Die van ons is hartstikke aardig, maar ze snapt zelf weinig van MTS volgens mij. Ze is zelf steeds in de war met afhankelijke en onafhankelijke variabelen, en als ze iets uitlegt vraagt ze daarna steeds of ze het wel goed gezegd heeft laughcry Dus, zoek je nog een baantje?

Hahaha ja behalve dat ik alleen qualitative research methods kan doceren, want ik heb dyscalculie laughcry
Oh ja haha, nee dat is wellicht niet heel handig laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SuperGrover vr 23 sep 2011 - 5:37

Ik wil hier niet speciaal een nieuw topic voor openen, maar kan ik in mijn samenvatting verleden tijd en tegenwoordige tijd nooit door elkaar gebruiken? "Dit onderzoek analyseerde het verband tussen seks op tv en tienerzwangerschappen", staat nogal lelijk in die verleden tijd. Maar "Tieners moeten aangeven hoeveel uur per week ze tv kijken", lijkt me ook weer niet kunnen, aangezien ze dat in het verleden aangegeven hebben.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zora vr 23 sep 2011 - 7:29

Ik zou het houden bij de verleden tijd voor zover je kunt. Liever nog de voltooide tijd: In deze studie is onderzocht....
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: