Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 vr 23 sep 2011 - 3:46

Liv schreef:Hoi Meiden,
Vinden jullie het goed als ik ook mee kom kletsen?

Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Liv 24 jaar oud en al 8 jaar samen met mijn vriend, inmiddels wonen we 4 jaar samen en is ons geluk bekroont met ons kleine ventje.

Ben eind juli bevallen van mijn zoontje hij woog 3890 gram.
Na een bevalling van 25 uur en een weenstorm van ruim 10 uur ben ik op 8 centimeter onsluiting blijven hangen omdat hij een sterrenkijkertje was.
Dus hebben ze hem gehaald met een keizersnee.
Door de ruggenprik heb ik een liquor lek opgelopen wat zeer zeldaam is en heb ik de eerste weken helaas alleen maar op bed kunnen liggen, toen heb ik een bloedpatch gekregen die heeft 1 dag gewerkt en toen kwamen de klachten weer terug.
Nu ben ik eindelijk na 8 weken van de klachten af alleen nog erg duizelig en moe maar nu is het genieten eindelijk begonnen. En ik geniet met volle teugen van ons lieve ventje.

Mijn mijn zoontje gaat alles goed hij woog 4 weken geleden al bijna 5 kilo volgende week moeten we weer naar het cb en krijgt hij zijn eerste prikjes..

Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.

Welkom!!
Heftige nasleep van je bevalling heb je gehad!
Maar wat fijn dat je nu eindelijk kunt gaan genieten van je mannetje!!
Hoe heet hij? Of wil je dat niet zeggen?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:09

Laced, ik heb net ook een stukje gewandeld, heerlijk zonnetje!
Ik probeer M. ook steeds te laten huilen... hij gaat namelijk niet slapen in zijn wieg overdag. 's Nachts slaapt hij er wel in, maar als ik hem er overdag in leg gaat hij heel hard krijsen. Ik heb hem wel eens laten liggen, probeer het elke dag, maar na een half uur is hij nog niet stil. Hij wordt ook niet moe, hij ligt met z'n ogen wijd open dan.
Als hij na 5 minuten huilen in slaap viel deed ik dat wel. Ik kan er best goed tegen als hij huilt, maar wat doe ik nu... hij stopt na 30 minuten nog niet met huilen.
M. vindt het niet leuk in de douche, in badje vind hij wel lekker. Ik heb hem 1 keer mee onder de douche genomen, maar dat werd niks. Als hij wat ouder is weer eens proberen.

Theezakje, zullen we dan een beetje mixen? M. wil namelijk het liefst de hele dag vastgehouden worden. Maar daar heb ik natuurlijk geen tijd voor!
Mijn man houdt niet van wandelen, jammer he?

Fearie, af en toe moet dat ook... dan moeten de tranen er gewoon uit. Gelukkig kan ik het wel inhouden als er mensen bij zijn, dan laat ik het gaan als ik alleen met mn man ben. Hij troost me gelukkig.
Ik lig ook wel eens met M. in bed. Met mijn man erbij durf ik het niet, bang dat hij op hem gaat liggen. Maar 's ochtends als ik alleen ben doe ik dat wel eens. M. vindt dat heerlijk!
Fijn dat je weer met je vader hebt gesproken... hopelijk blijft het goed gaan.

Steep, fijn dat je bent gerustgesteld. Is toch schrikken als je zo'n nieuws krijgt, ook al is het goedaardig!

Liv, leuk dat je ook mee komt kletsen! Je hebt zo te lezen een zware bevalling gehad... hopelijk gaat het nu beter en kan je gaan genieten van je zoontje.

Voorstelrondje:
Ik ben 29 en mijn man is 30. We zijn dik 10 jaar samen, waarvan we 5 jaar samenwonen en 2 jaar getrouwd zijn. 3 augustus ben ik bevallen van onze zoon M.ike, hij was wat klein bij de geboorte (2510 gram) maar doet het heel goed. Mijn bevallingsverhaal heb ik hier op het forum gepost, dus als iemand interesse heeft kan je het misschien opzoeken.

All, hoe is het bij jullie met je ouders en schoonouders sinds je een kindje hebt?
Ik erger me nogal aan mijn schoonmoeder. Ze woont naast ons, dus is in het begin echt elke dag hier geweest. Nu is dat wel minder, maar ze komt heel vaak binnen als wij kraamvisite hebben. Zij kent die mensen dan die er zijn en dan komt ze gewoon effe buurten of erbij zitten. Ik vind dat niet leuk. Ook over het niet willen slapen van M. overdag in de wieg. Zij zegt dan waar het bezoek bij is dat ik gewoon door moet zetten, en hem moet laten huilen tot hij slaapt. Alsof ik hem bij elk huiltje al uit de wieg haal, en alsof ik dat nog niet geprobeerd heb! Ik vind dat erg irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:11

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken
Schism...........................
Aggi...........................
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Peach...........................
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm??....
Yes1984...........................

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:13

Pippi, je staat erin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 vr 23 sep 2011 - 4:15

Kruumel, is goed. Wil meer knuffelen hihi!!
Mijn ouders zijn helemaal gek op K. En het gaat ook heel goed. Komen regelmatig langs en bemoeien zich niet met de 'opvoeding'. Zij komen ook een dag op K passen als ik weer moet werken.
Mijn schoonouders daarentegen zien we bijna niet. Heel erg jammer, vind het voor mijn vriend niet leuk. K is niet hun eerste kleinkind. Maar in de kraamweek kwamen ze langs zonder iets te laten weten en wij hebben meerdere malen gezegd dat ze gerust mogen komen, maar wel even moeten bellen. Misschien hebben we bezoek, of was ik met een voeding bezig. Ze keuren veel af wat wij met K doen. Weten alles beter. En denken K beter te kennen dan wij, en daar irriteer ik me ontzettend aan. Als hij een keertje huilt is hij een baby die ontzettend veel huilt en dat soort dingen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism vr 23 sep 2011 - 4:21

Zal me eerst nog even voorstellen voor degenen die me nog niet kennen smile
Ik ben 28, mijn vriend is 27, we zijn inmiddels al 6 jaar samen. Op 31 augustus is onze prachtige zoon geboren. Hij woog bij de geboorte 3885 gram en was ongeveer 53 cm lang (hebben we zelf opgemeten het ziekenhuis doet dit niet meer). Na mijn verlof neem ik ouderschapsverlof op en ga ik 3 dagen werken.

@ Pippi: Ik heb mijn onderkant tot nu toe ook nog niet durven bekijken, de kraamzorg verklaarde me voor gek haha. Het voelt nu allemaal wel weer redelijk normaal, dus misschien durf ik het nu wel aan Wink

@ HD: Ben je een beetje opgeknapt van de zon? Het scheelde bij mij wel veel als ik weer even de 'bewoonde wereld' in kon.

@ Kruumel: Ja je denkt inderdaad na de bevalling van alle 'ellende' af te zijn, maar helaas werkt dat niet zo. Gelukkig voelde ik me lichamelijk elke dag een beetje beter, dat was wel fijn. Ik ben sowieso al een jankerd, maar heb het nu toch al een week droog gehouden, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt Wink

@ Laced: Ik durf douchen toch nog ff niet aan denk ik, wij hebben ook een inimini badkamer, ook niet heel handig misschien.

@ Theezakje: Ja heel fijn dat ons mannetje zo goed groeit, hij was zo veel afgevallen! Dinsdag moeten we naar het cb en ik ben zo benieuwd hoe zwaar hij nu is!

@ Fearie: Ja ik hoor hem wel als hij huilt, maar omdat hij normaal max 6 uur doorslaapt denk ik weer dat er straks misschien iets niet goed is. Maar ik heb mezelf ingehouden en ben er niet uit gegaan om te kijken Wink
Ik hoop dat het contact met je vader goed blijft, maar het zal wel raar zijn na zo'n tijd.

@ Steep: Fijn dat je gerust gesteld bent en dat je borstvoeding kan blijven geven nu!

@ Liv: Jeetje, klinkt als een heftige bevalling! Mag ik vragen wat een liquor lek is? Fijn dat je nu eindelijk kunt gaan genieten!

@ All: Hoe lang zijn jullie blijven vloeien? Veel bloedverlies heb ik in het begin al niet gehad, maar nu blijf ik toch wat bruin verliezen en wat vocht lijkt het af en toe wel. Elke keer als ik denk dat het over is komt er weer wat Evil or Very Mad
Wij hebben net ook bijna anderhalf uur gewandeld. Heerlijk ff door de stad gelopen, voel me al echt een gezinnetje als we zo lopen met zijn 3tjes.
Die kleine mee in bed nemen durf ik niet, ik ben veel te bang dat ik in slaap val en dat hij onder de dekens komt ofzo.
Leggen jullie die die kleine altijd in bed te slapen? Ik moet eerlijk bekennen dat hij hier overdag ook wel eens in de box in slaap valt, en dan laat ik hem lekker liggen. Vind het ook wel gezellig om hem bij me te hebben, anders heb ik het gevoel dat hij bijna de hele dag in bed ligt.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism vr 23 sep 2011 - 4:24

Kan iemand mijn gegevens toevoegen in de tabel, ik krijg dat niet voor elkaar hoor Embarassed
Gegevens staan in mijn post hierboven, huidig gewicht en lengte weet ik nog niet, dinsdag gaan we naar het cb.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Liv vr 23 sep 2011 - 4:55

.


Laatst aangepast door Liv op za 1 okt 2011 - 5:38; in totaal 2 keer bewerkt

Liv
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie vr 23 sep 2011 - 5:41

@ Liv, jeetje dat is wel erg heftig zeg. Wat een gedoe, blij dat je nu aan de beterende hand bent.

@ Schism, bij mij is het 'echte' vloeien met 3 weken afgelopen. Heb nu alleen nog wat minimaal vochtverlies, dat is goed te doen met een inlegkruisje, heb af en toe nog kraamverband in want het inlegkruisje zorgt ervoor dat de huid bij mijn vagina schraal en rood wordt. D. ligt hier eigenlijk bijna alle keren dat hij slaapt in zijn eigen bedje, behalve als we zijn wezen wandelen, dan laat ik hem in de reiswieg liggen of leg ik hem in de box.

@ Kruumel, mijn ouders hebben D. nog niet gezien (mijn vader dan alleen gisteren op een foto en hij komt binnenkort langs, mijn moeder spreek ik niet meer en wil ook niets met D. te maken hebben). Mijn schoonmoeder heb ik weinig last van, ze komt 2-3x in de week langs, belt van te voren. Meestal komt ze op bezoek als mijn vriend ook thuis is, als ik alleen met haar ben is er weinig te melden. Meestal is ze er een half uurtje en gaat ze dan weer weg. Ze bemoeit zich ook niet met de opvoeding of de manier waarop wij dingen doen.

@ Theezakje, wat jammer dat de ouders van je vriend zo doen, ook vervelend voor je vriend. Hebben jullie er al eens wat van gezegd of is dat als praten tegen een betonnen muur (het komt toch niet aan)?

@ Steep, fijn te horen dat je goed nieuws hebt gekregen bij de dokter. Houden ze je het komende half jaar wel in de gaten ivm eventuele groei van de tumor?

@ All, mbt contact met mijn vader - ik ben blij dat het weer een beetje hersteld is, het was erg ongemakkelijk maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Vanuit hier gaan we verder kijken en zien we wel hoe het loopt. Zometeen eens D. uit bed halen en voeden, lekker ff knuffelen, daar kan ik zo van genieten Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach vr 23 sep 2011 - 8:04

wow wat is hier veel geschreven.

Kruumel: Mijn dochtertje was "gewoon" te klein ben met 38+3 bevallen. We wisten dat ze klein was,maar zo klein. ze hadden geschat op 2900 bij 40 wkn.

Voor de tabel: Naam E. 18 aug, 2210 bij geboorte en 45 cm. bij 4wkn 2920 grm en 51,1 cm.

Ik heb toch de voeding opgehoogd, vandaag heeft ze al 3 x 100cc op!

O vanmorgen handige actie, had de flessen gesteriliseerd incl de fles borstel,was die gaan smelten, stinken zeg. Nu krijg ik die geur er niet meer uit. Heb alles maar nieuw gekocht. Maar wel zuur zeg haha.


Laatst aangepast door peach op za 24 sep 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Mama_1987 vr 23 sep 2011 - 8:41

Hoi allemaal!!

Ik wil ook graag met jullie meekletsen als jullie dat goed vinden :-) Ik lees hier al heel wat jaartjes mee maar zou nu graag ook mee praten met moeder die kindjes hebben van dezelfde leeftijd.

Ik zal eerst wat over onszelf vertellen: ik ben dus Mama_1987 en ben op 29 augustus bevallen van onze mooie zoon D.ion. Hij was bij de geboorte 3208 gram en 50 cm. Ik ben 24 jaar en mijn man is 25 jaar. Wij waren afgelopen april 1 jaar getrouwd.

Over de bevalling: ik wilde graag thuis bevallen maar omdat ik na 5 uur lang weeen nog maar 1 cm was opgeschoten heb ik ervoor gekozen om naar het ziekenhuis te gaan voor een ruggenprik. Omdat het zo druk in het ziekenhuis was kreeg ik die pas na 3 uur :shock: We waren 's morgens om half 6 in het ziekenhuis en 's avonds om half 9 is onze zoon geboren. Hij is toen meteen bij ons weggehaald omdat ze dachten dat hij een infectie had. Hij stonk namelijk naar een infectie volgens de verloskundige. Ik had er nog nooit van gehoord dat kindjes kunnen gaan stinken als ze een infectie hebben. Maar het was een apart luchtje wat hij bij zich droeg. Hij is meteen naar de kinderafdeling gebracht en daar kreeg hij een infuusje. Zo zielig om te zien in zo'n klein kinderhandje. De volgende dag mocht hij gewoon bij ons op de kamer liggen omdat hij geen infectie bleek te hebben gelukkig. Vind het nu achteraf wel erg jammer en ook wel moeilijk dat we de eerste nacht zonder hem hebben geslapen en dat hij zo snel bij ons weggehaald is. Soms vraag ik me af of hij dat ook zo gevoeld heeft (misschien een rare gedachte) Een dag later mochten we naar huis.

De eerste 3 dagen heeft D.ion niet kunnen drinken. Hij liet de melk meteen naast de speen uit zijn mondje lopen. Gelukkig is hij na die 3 dagen begonnen met drinken maar wel met een andere fles (breastflow). Anders had hij naar het ziekenhuis moeten gaan voor sondevoeding.

Nu gaat het erg goed met hem... Groeit goed, slaapt goed en 's nachts ook al vanaf het begin 6 uurtjes achter elkaar. Het is een heel tevreden mannetje!

Ik hoop dat het niet een te lang verhaal is geworden Very Happy Ik ga proberen om het allemaal bij te houden en op iedereen te kunnen reageren haha. Maar dat gaat vast wel goed komen ;-)

Liefs!
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep vr 23 sep 2011 - 10:59

Ik zal me ook even kort voorstellen!
Ik ben Steep, 25 jaar en ga in April trouwen. Ik heb 2,5 jaar een relatie en woon bijna 2 jaar samen (ja we gaan lekker vlug Wink), om alles toch goed geregeld te hebben (R.uben, huis en financiën) zijn we nu geregistreerde partners, maar ik noem hem wel mijn man haha! We hebben ook een hond (rottweiler Appie) en een cavia (Grijze Gijs). Tussen R. en Appie gaat het geweldig, 2 handen en 4 poten op 1 buik. Appie krijgt R. zelfs stil als hij aan het huilen is! Dan geeft hij een lik over zijn bol en dan moet R. lachen I love you

Mijn bevalling (heb ik volgens mij nog nooit neergezet hier haha!);
Van 20 op 21 juli kreeg ik krampen en verloor ik mijn slijmprop. Gelukkig had ik de 21ste al een afspraak staan bij de VK waar mijn bloeddruk en urine werd gecontroleerd. Helaas, bloeddruk te hoog en eiwitten in mijn urine. De VK dacht dat ik aan het bevallen was, maar wilde toch graag dat ik even naar het ziekenhuis ging omdat ze het zekere voor het onzekere wilden nemen. Uiteindelijk niks aan de hand en moest ik dat vertellen aan de VK omdat mijn bloeddruk te hoog was en wat we daar mee gingen doen (als de bevalling niet door zou zetten), ze ging toen gelijk kijken of ik al ontsluiting had en dat was zo dus heeft ze me gelijk gestript. Dat kon ik gelijk merken want in de auto werden de krampen toch wat sterker en kwamen ze om de 8 minuten. Die avond hadden we nog een etentje van mijn schoonouders en ik twijfelde om te gaan. Uiteindelijk wel gegaan want ik redeneerde dat ik toch moest eten. We waren bij mijn schoonouders rond 18.30 en om 20.00 uur zijn we weer gegaan want mijn weeen werden erger. We waren de straat nog niet uit of mijn weeen kwamen om de 3 minuten. Bij thuiskomst dus de VK gebeld en die kwam om 22.30 en toen had ik 3 cm! Ik was blij, VK was blij en ze zou om 01.30 weer komen. De weeen zwakte wat af en tussendoor kon ik zelfs doezelen dus toen ze weer kwam was er niks bij. Ze heeft mijn vliezen gebroken en daar kreeg ik toch wel stevige weeen van. Een uur later had ik heel krap aan 4 cm en besloot ze mij door te sturen naar het ziekenhuis omdat het niet opschoot en ik uitgeput zou zijn tegen de tijd dat ik zou moeten persen. Rond 4 uur zijn we in het ziekenhuis aangekomen en ben ik aangesloten aan allerlei apparatuur en kreeg R. een plakker op zijn hoofd. De VK van het ziekenhuis en de verpleegkundige gingen 20 a 25 minuten weg en kwamen terug met verontrustend nieuws. De hartslag van R. zakte naar een dieptepunt als ik een wee had en ze moesten zijn waardes controleren. Dat deden ze doormiddel van kleine krasjes maken op zijn hoofd en daar bloed uit afnemen. Gelukkig was dat allemaal goed. Ondertussen waren we er achter gekomen dat R. in het vruchtwater had gepoept EN een sterrenkijkertje was. Drama dus. Ik moest op mijn linkerzij gaan liggen. Wat vond ik dat vervelend zeg! Ondertussen had ik het idee dat ik persweeen had en zei dat ook. Kon niet volgens de VK en ik moest ze maar wegpuffen. Hell no dat ik ze kon wegpuffen, ik perste gewoon mee! Uiteindelijk zijn ze gaan controleren en had ik volledige ontsluiting! PERSEN! Na 4 keer persen was R. er. Om 05.40! Alles goed en wel I love you
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 za 24 sep 2011 - 0:56

Wil iemand voor mij de tabel invullen?

Naam: J.
Gewicht bij de geboorte: 4600 gram
Lengte: 52cm
Gegevens nu, onbekend.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Aggi za 24 sep 2011 - 1:07

koNijntje schreef:wow, aggi! 45+6weken zwanger! :P

edit: nu is de ticker weg.. Wink

Hahaha, ben blij dat ik niet zo lang ben doorgelopen... vond 41 wkn en 6 dgn meer dan genoeg hahaha Wink
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Aggi za 24 sep 2011 - 1:17

Kruumel schreef:
ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken
Schism...........................
Aggi...........................
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Peach...........................
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm??....
Yes1984...........................

Hey,

Wil iemand mij in de tabel zetten weet niet zo goed hoe dat moet.
Mijn Zoontje heet R.oan en is geboren op 25 augustus. Gewicht 2830 weet niet hoe lang hij was omdat ze dit niet hebben gedaan. Nu is hij 53 cm dit was hij toen hij 3 weken was.
Zal dit topic binnenkort uitgebreider lezen zodat ik mee kan kletsen.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie za 24 sep 2011 - 5:36

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken
Schism...........................
AggiR.oan23 augustus2830 gr........53 cm3 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Peach...........................
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm??....
Yes1984J.13 september4600 gr52 cm...........



Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism za 24 sep 2011 - 6:40

Ik krijg mezelf ook niet in de tabel, kan iemand mij erin zetten?

Mijn zoontje heet K. Hij is geboren op 31 augustus. Woog bij de geboorte 3885 gram en we hebben hem zelf gemeten en hij was ongeveer 53 cm.

Sorry even ego via mobiel, ik zal morgen weer reageren
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk za 24 sep 2011 - 9:00

ik zal ook wat over mijzelf vertellen. ik ben pippi, 24 jaar en mijn vriend is 23. in december zijn wij 5 jaar samen. we woonden al na 4 maanden samen.. en het gaat nog altijd prima!smile. mijn vriend maakt zijn studie nu in deeltijd af en werkt daarnaast nog 4 dagen. ik werk met jongeren met een beperking. 4 september is onze lieve zoontje geboren en het gaat heel goed!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Aggi za 24 sep 2011 - 18:18

Fearie schreef:
ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken
Schism...........................
AggiR.oan23 augustus2830 gr........53 cm3 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Peach...........................
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm??....
Yes1984J.13 september4600 gr52 cm...........



Dankje dat hij in de lijst staat R.oan is alleen geboren op 25 augustus Wink En geboorte lengte hebben ze niet gedaan in het ZH.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:21

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken
SchismK.31 augustus 20113885 gram53 cm ...........
AggiR.oan25 augustus 20112830 gramniet gemeten....53 cm3 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Peach...........................
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm??....
Yes1984J.13 september 20114600 gram52 cm...........

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism zo 25 sep 2011 - 5:42

Wat een rust hier opeens, iedereen is zeker aan het genieten van het lekkere weer smile
Wij hebben vandaag en gister ook lekker een heel stuk gewandeld.
Wat trekken jullie je kleintjes aan met dit weer in de wandelwagen? K krijgt een dun vestje aan, en verder ligt hij onder zijn dekentje, maar ben soms bang dat dit misschien wel te warm is.
Verder ben ik druk aan het nadenken wat voor anticonceptie ik wil gaan gebruiken. Na het stoppen met de pil voelde ik me zoveel beter dat ik niet meer zoveel hormonen wil. Pfff weet het allemaal niet zo goed, spiraaltje zie ik ook eigelijk niet zo zitten.

@ Mama_1987: Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Wat een raar verhaal van die infectie, daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord. Heftig hoor als hij dan zo meteen bij je weggehaald wordt.

@ Peach: Goed dat ze nu lekker 100cc drinkt! Drinkt ze het nog steeds goed op?

@ Liv: Jeetje klinkt herftig allemaal, en wat duurt het lang voordat je na zoiets weer een beetje op de been bent! Gelukkig kun je nu wel lekker genieten!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Mama_1987 zo 25 sep 2011 - 9:34

@ Shism.. als wij gaan wandelen doe ik hem meestal ook een dun vestje aan en dan zijn dekentje erover. Maar vandaag vond ik het zo warm tijdens het wandelen dat ik zijn jasje heb uitgedaan. Ik vind het soms ook moeilijk hoor wat ik aan moet doen bij hem in de wagen. Ik voel gewoon vaak in zijn nekje of hij niet te warm is. Over de anticonceptie, ik ga weer met de pil beginnen. Vanaf morgen start ik ermee.

@ All... Allemaal een leuk weekend gehad? Jammer dat het altijd zo kort is :-) Wij zijn vandaag de hele dag bij mijn ouders geweest. Mijn moeder gaat straks als ik weer ga werken 1 dag in de week op D.ion passen. Vandaag hebben we hun kleine kinderkamertje helemaal opgeknapt. Ook lekker nog een stuk gewandeld met dit mooie weer.

Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten?

Liefs!

Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 10:07

Schism, de meeste mensen kleden een baby juist te warm aan ipv te koud. Mijn kraamhulp zei altijd 1 laagje meer dan jezelf. Dus een jasje met dit weer is te warm.

Ik heb met de huisarts gesproken over anticonceptie. Ik wil eigenlijk niet meer aan de pil omdat ik me na het stoppen veel fijner voelde. Zij raadt een spiraaltje aan als je niet binnen 2 jaar weer een kindje wil. Ik ga denk ik ter overbrugging toch maar aan de pil en dan kan ik een spiraaltje laten zetten als ik niet meer zwanger wil worden.

Mama1987, ik internet nu op mn telefoon, dus kan je nu niet toevoegen aan de tabel. Misschien morgen op de laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 25 sep 2011 - 10:22

@ Schism, wij kleden D. met dit weer gewoon een shirt met lange mouw aan en een dekentje erover, hij heeft dan geen vestje aan. Hebben we wel een keer gedaan, maar dat was duidelijk voor hem te warm want hij had het zweet op de rug staan.

Mbt pil, ik ga ook weer aan de pil, wel diegene in combinatie met borstvoeding. Moet hem deze week aanvragen bij de HA. Andere anticonceptie behalve condoom heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht.


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 14:50

Hier lag M vandaag ook in zn boxpakje met lange mouwen onder het dekentje in de kinderwagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 3 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum