Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma: stoppen met stage of doorgaan?

+8
TukTuk
Nora
girli
Minx
Roxi3
Monte
Lavendel
PapillonRose
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dilemma: stoppen met stage of doorgaan? - Pagina 2 Empty Re: Dilemma: stoppen met stage of doorgaan?

Bericht  Middleme zo 25 sep 2011 - 0:22

Nora schreef:Goede uitkomst van het gesprek zeg! Hopelijk kan je nu de stage op een fijne manier afmaken smile

+1
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: stoppen met stage of doorgaan? - Pagina 2 Empty Re: Dilemma: stoppen met stage of doorgaan?

Bericht  PapillonRose zo 25 sep 2011 - 5:20

Inmiddels heb ik ook aan mijn begeleidster laten weten hoe ik erover denk. Daar was ze niet zo blij mee.. Ze was zich er niet zo van bewust hoe ze deed?! Hoewel ik dat wel erg raar vind, om niet door te hebben dat het hinderlijk kan zijn wanneer je bijvoorbeeld boeken dwars door het lokaal heen gooit. Maargoed, ze weet nu wel dat ik het niet zo fijn vind. Heb het wel per mail gedaan, vind ik heel erg laf van mezelf, maar ik was echt bang voor haar reactie als ik het irl gezegd zou hebben.

Maandag heeft zij een gesprek met de algemene stagebegeleidster, en ik woensdag weer omdat ik er dan pas weer hoef te zijn.

Heb inmiddels ook een van de andere docenten gesproken en ze denkt een klas te hebben voor mij, ik ben van harte welkom. En ze gaf ook al aan dat een docent die je observeert in de klas heus niet elke les bij je hoeft te zitten in dit stadium, en dat bij het observeren de docent gewoon net moet doen alsof hij/zij er niet is. Dus geen contact met leerlingen of andere gekke dingen doen. Dus ik heb nog hoop!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: stoppen met stage of doorgaan? - Pagina 2 Empty Re: Dilemma: stoppen met stage of doorgaan?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 11:24

Fijn dat het allemaal zo goed uitgepakt heeft en sowieso knap dat je het ook hebt laten weten aan je studiebegeleidster, daar doet mail niets aan af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: stoppen met stage of doorgaan? - Pagina 2 Empty Re: Dilemma: stoppen met stage of doorgaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum