speelgoed +/- 4 maand
+2
teletascha
_Mashimaro_
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
speelgoed +/- 4 maand
Waar speelt/speelde je kind mee rond de 4 maand?
Ik heb verschillend speelgoed wat ik elke keer weer afwissel, maar ik krijg het idee dat de uitdaging er een beetje af is bij mijn zoon.
Ik heb verschillend speelgoed wat ik elke keer weer afwissel, maar ik krijg het idee dat de uitdaging er een beetje af is bij mijn zoon.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: speelgoed +/- 4 maand
Onze dochter is ook 4 maanden. Tot nu toe speelt ze met:
- babygym
- sophie de giraf
- mobiel boven de box
- knuffellapjes met knispergeluiden en verschillende stofjes
- balletje met belletje en verschillende stofjes en lintjes
- zo'n ring met plastic sleutels
- spiegel
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Kian vindt deze bal helemaal geweldig, als hij op zijn buik ligt, kan hij daar zo een kwartier naar kijken (ik vind het alleen echt een verschrikkelijk ding, we hebben 'm ooit gehad bij Yara. Maar goed, als hij het leuk vindt....):
Ook vindt hij de babygym leuk en dit ezeltje:
Dit is ook een groot succes (wij hebben er alleen 1 met andere plaatjes, maar verder hetzelfde, hangt aan de binnenkant van de box zodat hij ernaar kan kijken):
Verder is zijn zus zijn grootste speelgoed, als zij er is vermaakt hij zich heel lang .
Ook vindt hij de babygym leuk en dit ezeltje:
Dit is ook een groot succes (wij hebben er alleen 1 met andere plaatjes, maar verder hetzelfde, hangt aan de binnenkant van de box zodat hij ernaar kan kijken):
Verder is zijn zus zijn grootste speelgoed, als zij er is vermaakt hij zich heel lang .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje is net 3 maanden heeft een speelkleed van fisher price rainforest, een knuffeldoekje, 2 kleine knuffeltjes, een knisperdoekje en een muziekmobiel en nog 2 gekregen speeltjes van v-tech waar hij nog veel te klein voor is.
Favoriet zijn het knuffeldoekje, muziekmobiel en speelkleed.
Die sophie de giraf is dat nou echt zo'n succes? Vind dat ding er helemaal niet leuk uitzien en is ook hard, maar hoor zoveel goede verhalen erover.
Favoriet zijn het knuffeldoekje, muziekmobiel en speelkleed.
Die sophie de giraf is dat nou echt zo'n succes? Vind dat ding er helemaal niet leuk uitzien en is ook hard, maar hoor zoveel goede verhalen erover.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Deze rammelaar van Playgro is favoriet, heb er meer dingen van, en ze spelen er graag mee.
Knisperdingetjes vinden ze ook erg interessant.
Rammelaars en knuffeldoekjes, vinden ze ook erg leuk.
Gast- Gast
chipa schreef:
Bij onze dochter wel! Ze stopt nu elk speeltje (dus ook de knuffellapjes, knispterboekjes etc.) in haar mond en begint te sabbelen. En Sophie is echt gemaakt om op te sabbelen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Die heeft F. Ook!! Is een leuk ding,ze bijt ook graag op die ringen die eraan zitten._MamaRosa_ schreef:
Deze rammelaar van Playgro is favoriet, heb er meer dingen van, en ze spelen er graag mee.
Knisperdingetjes vinden ze ook erg interessant.
Rammelaars en knuffeldoekjes, vinden ze ook erg leuk.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sophie is hier ook een groot succes en juist helemaal niet hard,juist zachte rubber die 100% natuurlijk is. En licht zodat je kindje het al vroeg kan vasthouden! Hier word ie vaak als eerste gepakt. O ja en F. Heeft zo'n groen kikkertje,zo'n knijpstaafje met een piepgeluidje met een kikkerhoofd dus haha,wie snapt em nog? maar die is dus ook zeer geliefd. En die groen/blauwe rammelaar van de Hema is favoriet.teletascha schreef:chipa schreef:
Bij onze dochter wel! Ze stopt nu elk speeltje (dus ook de knuffellapjes, knispterboekjes etc.) in haar mond en begint te sabbelen. En Sophie is echt gemaakt om op te sabbelen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
F is ondertussen wel weer toe aan wat nieuws dus dan zal ik toch maar eens kijken voor een Sophie:)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
R. vind hier alle speelgoed leuk, niet echt een voorkeur voor iets (zelfs niet voor Sophie ;-)).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: