Voedingsschema 6 maand
Pagina 1 van 1
Voedingsschema 6 maand
Hoe zag/ziet dat er bij jullie ongeveer uit?
Ik was vrij verbaasd vanmorgen toen we te horen kregen wat ze nu allemaal mogen eten.
Duurde het bij jullie nog een tijd voordat er genoegen werd genomen met 3 flessen? Heb nu al het idee dat ze aan 3 flessen bijna genoeg hebben, dus ga de middagfles eens halveren.
En wanneer sliepen ze tussen al die voedingen door?
Ik was vrij verbaasd vanmorgen toen we te horen kregen wat ze nu allemaal mogen eten.
Duurde het bij jullie nog een tijd voordat er genoegen werd genomen met 3 flessen? Heb nu al het idee dat ze aan 3 flessen bijna genoeg hebben, dus ga de middagfles eens halveren.
En wanneer sliepen ze tussen al die voedingen door?
Gast- Gast
Re: Voedingsschema 6 maand
Ja, dat gaat hard opeens he? Hier kreeg Laurens vier flessen en dan begonnen met groente en fruit om 10:30 uur en om 18:00 uur. Een maand later ongeveer begonnen met water/diksap en een soepstengel om 16:00 uur ipv een fles melk. (ik zou maar niet aan die Ligakoekjes beginnen, die prezen ze hier op het CB aan maar heb nog nooit een grotere smeerboel gezien) Toen we zijn begonnen met soepstengel ook begonnen met een broodje en die fles afgebouwd naar 100 cc. Hij kreeg toen sochtends een fles pap (van bambix) en savonds ook een fles pap. Weer een paar maanden later kreeg hij sochtends ook een broodje en een bekertje melk en sindsdien zijn de flessen de deur uit. (behalve als meneer tanden krijgt, dan wil hij graag nog een flesje)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Voedingsschema
» Voedingsschema 5 maanden
» Voedingsschema 3 flessen
» Ik kom er niet uit (voedingsschema 5 mnd)
» Komt ze weeer......voedingsschema!
» Voedingsschema 5 maanden
» Voedingsschema 3 flessen
» Ik kom er niet uit (voedingsschema 5 mnd)
» Komt ze weeer......voedingsschema!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: