Korte broek/shorts in de winter?
+7
Serena
Jeanette
Like
VanillaRose
Niekske
Minx
Julia
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Korte broek/shorts in de winter?
Ik ben een beetje een mode leek en ik vraag me af of jullie dit vinden kunnen? Ik zag dit:
http://cherryfizz.nl/outfit-of-the-day-18-september-2011-wearing-shorts-in-fall/ en ik vond het er wel grappig uitzien, maar tegelijk ook niet passend bij het seizoen ofzo.
Ik heb nog 2 zalando bonnen en die moeten voor eind sep worden gebruikt! Dus help
http://cherryfizz.nl/outfit-of-the-day-18-september-2011-wearing-shorts-in-fall/ en ik vond het er wel grappig uitzien, maar tegelijk ook niet passend bij het seizoen ofzo.
Ik heb nog 2 zalando bonnen en die moeten voor eind sep worden gebruikt! Dus help
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Korte broek/shorts in de winter?
Ik vind dat echt geen porum. Een korte broek draag je in de zomer en niet in de winter.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm hoe dat meisje het op die foto doet vind ik ook niet mooi, maar zo kan het wel:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large][/img]
hmm stomme h&m link doet het nooit... http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large] hierop klikken dan maar
edit: en dan met gewone hoge laarzen eronder
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large][/img]