Korte broek/shorts in de winter?
+7
Serena
Jeanette
Like
VanillaRose
Niekske
Minx
Julia
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Korte broek/shorts in de winter?
Ik ben een beetje een mode leek en ik vraag me af of jullie dit vinden kunnen? Ik zag dit:
http://cherryfizz.nl/outfit-of-the-day-18-september-2011-wearing-shorts-in-fall/ en ik vond het er wel grappig uitzien, maar tegelijk ook niet passend bij het seizoen ofzo.
Ik heb nog 2 zalando bonnen en die moeten voor eind sep worden gebruikt! Dus help
http://cherryfizz.nl/outfit-of-the-day-18-september-2011-wearing-shorts-in-fall/ en ik vond het er wel grappig uitzien, maar tegelijk ook niet passend bij het seizoen ofzo.
Ik heb nog 2 zalando bonnen en die moeten voor eind sep worden gebruikt! Dus help
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Korte broek/shorts in de winter?
Ik vind dat echt geen porum. Een korte broek draag je in de zomer en niet in de winter.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm hoe dat meisje het op die foto doet vind ik ook niet mooi, maar zo kan het wel:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large][/img]
hmm stomme h&m link doet het nooit... http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large] hierop klikken dan maar
edit: en dan met gewone hoge laarzen eronder
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large][/img]
hmm stomme h&m link doet het nooit... http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large] hierop klikken dan maar
edit: en dan met gewone hoge laarzen eronder
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik zou dit zelf nooit dragen, maar draag dan ook nooit korte broeken, ook niet in de zomer. Het plaatje van de to vind ik niet mooi. Het plaatje van de H&M vind ik mooier maar ben wel van mening dat dit mooier staat bij slankere dames omdat de meeste shortjes toch vrij kort zijn.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Ik vind het wel leuk! Ik droeg van de winter ook vaak een korte broek met een dikkere panty en laarzen of enkellaarsjes met hak.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Ik hou er niet van. Ik vind een korte broek voor de zomer bestemd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het kan wel qua mode. Ik zou het zelf alleen nooit dragen, omdat ik sowieso al geen korte broeken/shorts draag en ik vind het toch wat meer voor zomer. Maar het kan ook wel leuk staan als je een wat dikkere stof hebt.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik vind het absoluut niet mooi.
Wel net minder lelijk dan een jeansshort met een driekwartlegging. Dat zouden ze echt moeten verbieden.
Wel net minder lelijk dan een jeansshort met een driekwartlegging. Dat zouden ze echt moeten verbieden.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind het leuk. Vooral die shortjes die nu in de mode zijn zoals die van de H&M hierboven. Dikke panty erbij, laarsjes.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik vind het ook leuk, met een mooie panty eronder en dan mooie pumps of sleehakken!
Gast- Gast
Het plaatje uit de openingspost vind ik niets.
Maar zelf draag ik dit heel veel.
Maar zelf draag ik dit heel veel.
Gast- Gast
Ik heb een nette broek tot boven de knie, die draag ik in de lente/zomer met blote benen en in de herfst/winter met een panty en laarzen of pumps. Ik vind het leuk staan. Heb die broek ook al 5 jaar ofzo.
Van die shorts vind ik niet leuk als herfst/winterkleding, mij te kort.
Van die shorts vind ik niet leuk als herfst/winterkleding, mij te kort.
Gast- Gast
Ik vind het alleen leuk als het broekje wat wijder en niet te kort valt. Bij het meisje op het plaatje van de TO zit het broekje echt te strak.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vind het leuk als het een dikkere short is die idd wijder is, dus niet zoals op het plaatje van TO. Ik vind het niet leuk als het een zomershort is, want die stofjes vind ik niet mooi met panty/laarzen. Dus echt één uit de herfstcollectie. En dan zoals op de plaatjes van Punk'd en H&M. Spijkershortjes vind ik ook heel lelijk trouwens.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?
» Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat
» Het is winter;Welke maaltijd mag deze winter niet ontbreken?
» Hulp nodig: op zoek naar shorts
» Korte broekjes, too much?
» Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat
» Het is winter;Welke maaltijd mag deze winter niet ontbreken?
» Hulp nodig: op zoek naar shorts
» Korte broekjes, too much?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: