Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

+3
Minx
Liz
silly-one
7 plaatsers

Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Funk za 13 okt 2012 - 22:58

Iemand tips voor winkels/webshops voor leuke broeken met een grote breedtemaat en korte lengtemaat? Ik ben een propje en heb dus best een buikje maar ben ook klein. Ik heb lengtemaat 30 maar grote bovenmaat. Ik weet dat ik broeken korter kan maken maar zou het fijn vinden om ook eens een goed passende broek te kunnen kopen.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  silly-one za 13 okt 2012 - 22:59

Ik haal vaak mijn broeken bij Esprit omdat die verschillende lengtematen hebben met verschillende breedte maten. Ze zijn wel wat duurder, maar ik vind de broeken ook lekker zitten. Zeker nu ze een jaar of 2 geleden wat meerdere modellen hebben toegevoegd en verschillende lijnen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Liz za 13 okt 2012 - 23:08

Miss etam? Die hebben wel veel in een wat grotere maat.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Minx za 13 okt 2012 - 23:21

Hoe groot bedoel je met groot? Echt een plus size of meer 42/44?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Highway za 13 okt 2012 - 23:31

winkels als jeans centre hebben dan misschien wel wat voor je, alleen misschien wat minder 'hippe' modellen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Funk zo 14 okt 2012 - 20:18

Minx schreef:Hoe groot bedoel je met groot? Echt een plus size of meer 42/44?

Ja 44 idd, lengtemaat 30..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Funk zo 14 okt 2012 - 20:18

Bedankt voor de tips, wil inderdaad wel beetje hippe broek smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  blauwwitrood zo 14 okt 2012 - 21:15

Ik vond het ook altijd lastig om in die maat een goede broek te vinden, maar uiteindelijk slaagde ik bij Esprit en ben daar altijd gebleven. Miss Etam/Promiss is ook wel een goede, vaak veel stretch dus rekt wel erg.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Minx zo 14 okt 2012 - 22:46

Ulla popken zou je ook nog kunnen proberen. Kom daar met mijn moeder wel eens en die heeft ook wel hippere modellen.

Zelf heb ik laatst een mooie broek bij de we gehaald en die hebben volgens mij maat 30 ook.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  TukTuk zo 14 okt 2012 - 23:39

Bij Bonprix kan je ook vaak korte maten bestellen en de breedte maten gaan vaak tot maat 50 ofzo? Dat is 1 van de weinige winkels waar ik goed kan slagen voor mijn broeken.

Ik zou wel, als je daar besteld, gelijk meerdere broeken / maten bestellen want je betaald altijd 1x verzendkosten, of je nou alles terug stuurt, alles houdt of 1 ding terug stuurt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat Empty Re: Broek/jeans grote breedtemaat, korte lengtemaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum