Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

+6
Eliesje
Lovely
Flippin' Bitch
SoGood
patjuhhh
iloverocknroll1984
10 plaatsers

Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  iloverocknroll1984 ma 29 aug 2011 - 6:47

Hoi meiden, ik heb een leuk jurkje voor in de winter gezien, maar het heeft korte mouwen. Hoe zouden jullie combineren om het niet koud te hebben? Een kort vestje of juist wat langer? Een shirt met lange mouwen onder het jurkje?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:54

Dat ligt nogal aan het jurkje vind ik... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  patjuhhh ma 29 aug 2011 - 6:55

Idd, ligt aan het jurkje. Ik heb ook een jurkje met korte mouwen en daar doe ik een zwart truitje onder.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  SoGood ma 29 aug 2011 - 6:57

Idioot he, al die herft/winterkleding met korte mauwen. Was vorig jaar ook al.

Ligt idd een beetje aan het jurkje maar ik zou er iig niet iets (longsleeve o.i.d.) onder doen, dat vind ik het altijd gewoon net niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Flippin' Bitch ma 29 aug 2011 - 7:00

Een colbertje erover?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  iloverocknroll1984 ma 29 aug 2011 - 7:02

Deze is het:
Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? 51440559_69_B

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Lovely ma 29 aug 2011 - 7:03

Geen t-shirt met lange mouwen eronder. Dat vind ik zo mutserig staan.

Ik zou hem combineren met een (kort)blazertje.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Eliesje ma 29 aug 2011 - 7:19

Ik zou er ook geen truitje onder doen, ik zou inderdaad ook voor een jasje/vestje gaan smile

Leuk jurkje trouwens, beetje apart Wink
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  iloverocknroll1984 ma 29 aug 2011 - 7:23

Dank jullie wel, ik denk dat het dan idd maar iets eroverheen wordt. En ja, apart is het inderdaad, maar loop tussen allerlei überhippe collega's dus wil ook eens iets anders aan dan een mantelpakje of broekpak Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Pien ma 29 aug 2011 - 7:24

Korte mouwen? DIt is toch mouwloos?

je kunt hem voor netjes met een blazer combineren, en als je hem wat stoerder wilt maken met zo'n grof gebreid lang vest

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  iloverocknroll1984 ma 29 aug 2011 - 7:45

Haha ja klopt, maar heb ook een dergelijk jurkje gezien met korte mouwen waar ik geen plaatje van kon vinden

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:53

Ik draag bijna altijd zo'n iets korter leren jasje op zulke kleding.

Verder draag ik ook wel eens kleding met korte mouwen en dan armwarmers Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Arwyn ma 29 aug 2011 - 8:09

Ik zou er een zwart jasje overheen dragen, ben sowieso niet echt fan van een longsleeve ergens onder..

Doet me er aan denken; ik heb dit jurkje gekocht, maar hoe combineren? Ik dacht aan een bruine maillot/legging en bruine laarsjes, maar wat er boven? Een blauw vestje oid?
Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? C-a-yessica-jurk-wit
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Melis_je ma 29 aug 2011 - 8:46

Arwyn schreef:
Doet me er aan denken; ik heb dit jurkje gekocht, maar hoe combineren? Ik dacht aan een bruine maillot/legging en bruine laarsjes, maar wat er boven? Een blauw vestje oid?
Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? C-a-yessica-jurk-wit

Het is een heel klein plaatje Arwyn, maar ik denk dat ik het meer een zomerjurk vind.
Ik vind een shirt onder jurkjes ook niks.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  ThinkPink ma 29 aug 2011 - 8:52

Ik heb een basic zwart jurkje van de H&M met korte mouwen. In de winter doe ik er altijd een zwart lange mouwen shirt onder voor het aantal laagjes (lekker warm). Daar overheen doe ik meestal een vestje. Ik heb ook vestjes met 3/4 mouw en dan is het wel lekker als je daaronder lange mouwen hebt vooral in de winter. Als dat vestje bijvoorbeeld zwarte mouwen heeft, dan zorg ik ervoor dat het shirt dat ook heeft anders is het geen gezicht.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Arwyn ma 29 aug 2011 - 9:00

@ Melis_je: Het is een gebreid jurkje met wol, dus wel echt een winterjurkje! Kan helaas geen grotere afbeelding vinden, stomme Wehkamp.. Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren? Empty Re: Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum