uit huis, tips schutting?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
uit huis, tips schutting?
Vorige week heb ik een huisje toegewezen gekregen, natuurlijk geaccept.
maar nu hebben de oude eigenaren hun schuttings mee genomen (balen)
maar ik ga zelf schutting plaatsen niet helemaal want dat word me ook wat te duur, dus bij de scheiding tussen mij en de buren naast me wou ik iets anders dan een schutting plaatsen, dacht aan coniferen ben ik zelf niet echt fan van maar als er niets anders op zit, of heeft iemand hier nog een idee wat ik er kan plaatsen wat niet veel kost?
maar nu hebben de oude eigenaren hun schuttings mee genomen (balen)
maar ik ga zelf schutting plaatsen niet helemaal want dat word me ook wat te duur, dus bij de scheiding tussen mij en de buren naast me wou ik iets anders dan een schutting plaatsen, dacht aan coniferen ben ik zelf niet echt fan van maar als er niets anders op zit, of heeft iemand hier nog een idee wat ik er kan plaatsen wat niet veel kost?
Miss_Jessii- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Re: uit huis, tips schutting?
Van die schuttingen van wilgentenen, die zijn echt heel mooi. K.arwei heeft hele mooie
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En wat vinden je buren er dan van? Hadden die ook niet meebetaald aan de oude schutting omdat die is meegenomen? Ik zou in elk geval met ze overleggen wat zij willen zodat ze er evt. aan mee kunnen betalen. Scheelt toch weer de helft. Als zij niet mee willen doen moet je bv.coniferen helemaal op jouw grond zetten, hou er wel rekening mee dat die breed kunnen worden dus een behoorlijk deel van je tuin kunnen innemen als je al niet een te grote tuin hebt. Nadeel van coniferen is ook dat ze toch wel een poos vrij laag blijven. Je kunt ook een deel van dat betonrooster nemen en dan klimop er tegen aan. Hier heeft een buurman de houten palen vrij goedkoop ergens vandaag gehaald en het betongaas bij een betongaasleverancier dat veel goedkoper is dan bij een tuincentrum.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ohja wilgentakken die zijn indd heel mooi! Thnx!
nou daarnaast wonen nog geen andere mensen dus daar moet ik dan ook eerst nog op wachten..
ohja zoiets bedacht ik me net ook eerst even wachten tot er buren komen en dan met hun overleggen en de kosten samen delen ofzo het is nu toch straks winter dus het heeft opzich geen haast.
dat is ook een mooi idee indd, klimop tegen een betonwand, ja indd opzich zijn coniferen wel ideaal naar zoals je al zei dat ze groot kunnen worden en dan stukjes bij de buren kunnen komen.
nou in iedergeval bedankt voor deze tips alvast! top!
nou daarnaast wonen nog geen andere mensen dus daar moet ik dan ook eerst nog op wachten..
ohja zoiets bedacht ik me net ook eerst even wachten tot er buren komen en dan met hun overleggen en de kosten samen delen ofzo het is nu toch straks winter dus het heeft opzich geen haast.
dat is ook een mooi idee indd, klimop tegen een betonwand, ja indd opzich zijn coniferen wel ideaal naar zoals je al zei dat ze groot kunnen worden en dan stukjes bij de buren kunnen komen.
nou in iedergeval bedankt voor deze tips alvast! top!
Miss_Jessii- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Houten schutting opknappen
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Klimop en schutting
» Schutting plaatsen/burenruzie
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Klimop en schutting
» Schutting plaatsen/burenruzie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: