Wel of geen familyfix?
+17
pantuf
Tania
Parisienne
studiebol
chipa
meisjesmama
Thunder
Happydobby
M@niek
Floor
Laced
Jazzlyn
Pien
Steep
Mamsie
meisje
Lejow
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wel of geen familyfix?
In onze auto zit isofix. Hierop kan dus zo'n familyfix waarop de maxi cosi's enz makkelijk vast te klikken zijn.
Voor de gene met isofix, hebben jullie zo'n familyfix?
Waarom wel/niet?
Mij lijkt het erg practisch en handig, terwijl mijn vriend dat ding erg duur vindt...
Voor de gene met isofix, hebben jullie zo'n familyfix?
Waarom wel/niet?
Mij lijkt het erg practisch en handig, terwijl mijn vriend dat ding erg duur vindt...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wel of geen familyfix?
Wij hebben er 1 en ik zou niet zonder kunnen. Zeker omdat ik het gewend ben.
Ik vind het zo handig dat je de maxi cosi er alleen maar op hoeft te klikken en niet in de gordel hoeft te doen.
Wij hebben wel een andere stoel daarna gekocht (eentje die hier niet meer op kan), maar dat komt omdat we de familyfix nu voor onze tweede gebruiken.
Ik vind het uiteindelijk het geld wel waard.
Ik vind het zo handig dat je de maxi cosi er alleen maar op hoeft te klikken en niet in de gordel hoeft te doen.
Wij hebben wel een andere stoel daarna gekocht (eentje die hier niet meer op kan), maar dat komt omdat we de familyfix nu voor onze tweede gebruiken.
Ik vind het uiteindelijk het geld wel waard.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik weet niet of hij er nog staat maar bij vraag en aanbod stond er 1 te koop.
Wij hebben t niet. Toen G werd geboren was dat allemaal nog niet.
Wij hebben t niet. Toen G werd geboren was dat allemaal nog niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het belachelijk veel geld voor iets wat eigenlijk niet nodig is.
De gordels er doorheen halen is net zo makkelijk en een stuk goedkoper.
De gordels er doorheen halen is net zo makkelijk en een stuk goedkoper.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik vind het ook zonde van het geld eerlijk gezegd.
+1 Hebben wij ook niet, maar ik vind het wel een beetje aan je auto liggen denk ik. Als je een 3deurs heb is het misschien wel makkelijk (hoewel wij een 5deurs hebben, vind ik het ook makkelijk om de maxi-cosi in een 3deurs te zetten). Het is denk ik maar net hoe je het bent gewend!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wil er wel heel graag 1. Mijn man heeft heel erg moeite met hem in de auto vast te zetten door zijn spierziekte. Wij zijn nu voor een easybase bezig via marktplaats.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik wil er wel heel graag 1. Mijn man heeft heel erg moeite met hem in de auto vast te zetten door zijn spierziekte. Wij zijn nu voor een easybase bezig via marktplaats.
Ja, dan is het extra handig natuurlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Helaas klikte hij er hier steeds vrij moeilijk in, oke moet even wat gesmeerd worden dus.
Het is wel gemakkelijk, helaas werd de kleine wel steeds wakker bij het los en vastklikken!
Dus voor de volgende gaat het weer op dezelfde manier. Man de familyfix in de auto en ik doe het in mijn auto gewoon in de gordels!
Het is wel gemakkelijk, helaas werd de kleine wel steeds wakker bij het los en vastklikken!
Dus voor de volgende gaat het weer op dezelfde manier. Man de familyfix in de auto en ik doe het in mijn auto gewoon in de gordels!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Wij hebben de easybase en ik kan nu al niet meer zonder. maxi-cosi erop, klik en klaar!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Wij hebben het wel. Ik moet vaak op een dag de auto in en uit en wil mijn kindje niet in de auto laten zitten dus wil ik een systeem wat sneller werkt dan gordels.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij hebben isofix in de auto, maar geen autostoeltjes van maxicosi, maar van een ander merk. Anders was het met 2 wel handig geweest. Aan de andere kant ook weer niet, de oudste 2 moeten op de 3e rij zitten, en met zo'n ding klappen de stoelen niet terug, dus dat is ook niet handig. Hier dus gewoon met de gordel.
Gast- Gast
Het lijkt me ideaal, maar ik vind het echt teveel geld om even 2 aan te schaffen. Misschien als de kinderbijslag binnen is
Gast- Gast
wij hebben er ook een, ideaal! Nu zit er een stoeltje op van maxi cosi.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik vind het een mooi systeem maar het is niet noodzakelijk.
Lejow, je moet met de maxicosi eerst oefenen voordat de kleine geboren word, probeer het een paar keer. Ik heb de gordels snel vast nu en M. slaapt gewoon door met loshalen van de gordels.
Lejow, je moet met de maxicosi eerst oefenen voordat de kleine geboren word, probeer het een paar keer. Ik heb de gordels snel vast nu en M. slaapt gewoon door met loshalen van de gordels.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb een isofixsysteem in de auto, maar geen familyfix of easybase, vind het idd een beetje overbodig.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Overbodig?
Ik vond het ideaal! Echt heel handig! Bespaart veel tijd en gemopper.
Ik vond het ideaal! Echt heel handig! Bespaart veel tijd en gemopper.
Gast- Gast
Wij hadden het oude systeem geen familyfix maar vind het een top systeem! Ook voor de vervolgstoel hebben we het. Ben blij dat we het hebben aangeschaft.
En het zit echt super goed vast!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Tja, ik vind het wel overbodig. Ik was er niet veel tijd aan kwijt en ik heb al helemaal nooit gemopperd. Zóveel werk is een maxicosi vastzetten nou ook weer niet . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat veel tijd kost en op een gegeven moment is het toch gewoon een routine geworden?
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
meisjesmama schreef:Wij hadden het oude systeem geen familyfix maar vind het een top systeem! Ook voor de vervolgstoel hebben we het. Ben blij dat we het hebben aangeschaft.
Maar de vervolgsstoel blijft toch in de auto? Dat is toch een kwestie van eenmalig vastmaken?
Happydobby- Ratel
ja dat klopt maar als mijn broer de meiden wel eens mee wil nemen. Dat is het heel makkelijk overzetten in een andere auto.Happydobby schreef:meisjesmama schreef:Wij hadden het oude systeem geen familyfix maar vind het een top systeem! Ook voor de vervolgstoel hebben we het. Ben blij dat we het hebben aangeschaft.
Maar de vervolgsstoel blijft toch in de auto? Dat is toch een kwestie van eenmalig vastmaken?
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wij hebben er uiteindelijk geen gekocht. Vond het toch wel erg duur en ik vind het eigenlijk vrij gemakkelijk om de cabriofix vast te zetten in de gordels. Binnen een minuut zit hij vast.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
meisjesmama schreef:ja dat klopt maar als mijn broer de meiden wel eens mee wil nemen. Dat is het heel makkelijk overzetten in een andere auto.Happydobby schreef:meisjesmama schreef:Wij hadden het oude systeem geen familyfix maar vind het een top systeem! Ook voor de vervolgstoel hebben we het. Ben blij dat we het hebben aangeschaft.
Ja dat is waar, nou weet ik niet hoe je een vervolgstoel vastmaakt en hoelang dat duurt.
Ik heb trouwens geen isofixsysteem in de auto, wel een 5 deurs dus het is geen ramp.
Happydobby- Ratel
Wij lieten de maxicosie standaart in de auto staan, we haalde Y. eruit als we ergens heen gingen, dat gesleep met dat ding!
Gast- Gast
Wij hebben het ook niet, ik vind het ten eerste veel geld om het 2x aan te schaffen. Plus dat ik denk dat het wel mee valt om die maxicosi vast te zetten, daar wen je aan lijkt mij. En ik dacht als je een keer niet je kinderen mee hebt en andere mensen dan moet je die apparaten van de plek halen, maar misschien maak ik daar wel een te groot probleem van omdat ik niet weet of dat veel werk is hoor.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Cabriofix op de Familyfix
» Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix