Goedemorgen
+9
Lejow
Pompoen
xxjojootjexx
Zonnetje
Shy
Roze Roos
GeKKiE
Lady4
Lotus
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen
Goede morgen,
Ik ga straks naar mijn ouders en daar lekker eten. Misschien help ik mee met koken.
Ik ga straks naar mijn ouders en daar lekker eten. Misschien help ik mee met koken.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier wel goed geslapen, Nog een beetje huishoudelijketaken doen en vanmiddag naar schoonvader/vriendin en dan komen mijn schoonzusje/zwager/nichtje weer. Zal hopelijk wel een gezellige dag worden.
Fijne eerste kerstdag!
Hier wel goed geslapen, Nog een beetje huishoudelijketaken doen en vanmiddag naar schoonvader/vriendin en dan komen mijn schoonzusje/zwager/nichtje weer. Zal hopelijk wel een gezellige dag worden.
Fijne eerste kerstdag!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Goedemorgen...
Ik vier geen Kerst dus dat scheelt een boel in plannen en eten maken enzo ;-)
Mijn bovenburen vonden het echter, zoals elke dag, een superidee om heel veel lawaai te maken. Zo gingen ze voor negen uur al iets timmeren. En vanaf dat moment is het eigenlijk non-stop herrie. Soms zou ik ze met liefde en heel veel plezier terug het Oostblok wensen, terwijl ik voor open grenzen enzo ben. Maar dit is echt niet leuk meer, sinds zij hier wonen slaap ik gemiddeld nog geen vier uur per nacht... *grom/sputter*
Enfin, ik ben zo ongeveer ingesneeuwd dus wel gelegenheid tot sneeuwwandeling, dat ga ik zo ook maar eens doen...
Iedereen een heerlijke dag, Kerst of geen Kerst, en maak er iets moois van...
O en Marin, SATC2 is zonder enige twijfel de állerslechtste film die ik ooit gezien heb.....we zijn letterlijk blijven kijken omdat we elke keer dachten dat het niet erger kon, en dat kon dan toch. Ik hoop dat je een back/up film hebt...
En ik heb 1 ook gezien plus de hele serie, die komen beiden in aanmerking voor een Oscar als je jezelf eenmaal het kijken naar 2 hebt aangedaan...
xx
Ik vond SATC2 echt superleuk! Je moet sowieso geen verwachtingen hebben van zulke films. Je neemt gewoon weer een kijkje in het leven van Carrie, Miranda, Charlotte en Samantha! Alsof je bij vriendinnen op bezoek gaat
Gast- Gast
goedemorgen allemaal!
ik heb net lekker ontbeten met mijn vriend. dadelijk ff douchen aankleden, opmaken enz en dan gaan we vanmiddag naar mijn schoonfamilie. fijne dag allemaal.
ik heb net lekker ontbeten met mijn vriend. dadelijk ff douchen aankleden, opmaken enz en dan gaan we vanmiddag naar mijn schoonfamilie. fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik ben net wakker. Ga zo sporten en 'chillen' (zwembad, sauna, zonnebank.)
Vanavond met de familie uit eten, weinig zin in. En als we op tijd klaar zijn kan ik daarna hopelijk nog op stap.
Verder mag deze kerst van mij weer snel voorbij zijn.
Ik ben net wakker. Ga zo sporten en 'chillen' (zwembad, sauna, zonnebank.)
Vanavond met de familie uit eten, weinig zin in. En als we op tijd klaar zijn kan ik daarna hopelijk nog op stap.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Brennuss schreef:Marin, volgens mij heb jij echt een superleuke kerst! Zo'n kerst waar ik van droom als ik later groot ben
Haha wat lief. Maar dat valt best mee hoor, hier is ook al gekibbel geweest. En ik zou t liefst nog naar de kerk willen, maar dat wil m'n moeder nooit.
Edit: maar samen in de keuken staan is altijd leuk en geeft zo veel gezelligheid.
@ SATC2: ik heb m al twee keer gezien en vind t ook een super slechte film. Ook schandalig tegenover de islam. Zal niet in t argument hier gaan maar vind sommige scènes vind ik tenenkrommend denigrerend. Maar toch is t leuk om te kijken vooral omdat m'n moeder m nog niet gezien heeft.
Laatst aangepast door Marin op za 25 dec 2010 - 0:23; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
toetje_ schreef:Goedemorgen,
Ik ben net wakker. Ga zo sporten en 'chillen' (zwembad, sauna, zonnebank)
Klinkt als een heerlijke dag! Veel plezier!
Gast- Gast
Ahhh Marin ik had wel meegewild! Ik wilde ook naar de kerk maar hier wil ook niemand mee :S
Gast- Gast
Darcy schreef:Ahhh Marin ik had wel meegewild! Ik wilde ook naar de kerk maar hier wil ook niemand mee :S
Stom is dat hè. M'n zus en ik wilden op zich wel naar de nachtmis maar toen waren we te moe. En ik wilde echt super graag naar de American of English church in Den Haag maar die diensten waren allebei al op 12-12 en toen was ik jarig.
Gast- Gast
Marin schreef:Brennuss schreef:Marin, volgens mij heb jij echt een superleuke kerst! Zo'n kerst waar ik van droom als ik later groot ben
Haha wat lief. Maar dat valt best mee hoor, hier is ook al gekibbel geweest. En ik zou t liefst nog naar de kerk willen, maar dat wil m'n moeder nooit.
Edit: maar samen in de keuken staan is altijd leuk en geeft zo veel gezelligheid.
@ SATC2: ik heb m al twee keer gezien en vind t ook een super slechte film. Ook schandalig tegenover de islam. Zal niet in t argument hier gaan maar vind sommige scènes vind ik tenenkrommend denigrerend. Maar toch is t leuk om te kijken vooral omdat m'n moeder m nog niet gezien heeft.
Ik had precies hetzelfde. Jammer want verder vond ik het echt zo'n leuke meidenfilm, dit was niet nodig geweest. Bij ons waren er drie Marrokanen die bij die film zaten, echt om te zieken. Ik weet niet of ze daarvoor kwamen of gewoon om te zieken maar ze werden na een half uur al door de politie verwijderd. Toen ik de film verder keek werd ik steeds blijer dat ze er niet meer waren. Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: