Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+9
Lejow
Pompoen
xxjojootjexx
Zonnetje
Shy
Roze Roos
GeKKiE
Lady4
Lotus
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus vr 24 dec 2010 - 18:22

Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje wakker. Over een half uur vertrek ik naar Oostenrijk. Als niet alles tegen zit, ben ik daar aan het eind van de middag. Ik wens jullie allemaal een fijne week.

Fijne feestdagen!!!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lady4 vr 24 dec 2010 - 18:54

Fijne vakantie Donderwolkje, ik hoop dat je kunt genieten!

Ik ben al wakker en aangekleed, moet namelijk gewoon werken zometeen. Ik hoop op een beetje een rustige dag. We gaan in ieder geval beginnen met een kerstontbijt. Na mijn werk rijd ik richting mijn ouders, waar de rest van het gezin ook komt, inclusief mijn oma. Gezellig eten, drinken en kletsen met elkaar.

Fijne 1e kerstdag iedereen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  GeKKiE vr 24 dec 2010 - 19:53

Goeiemorgen!!!!

Ik kan dus echt niet uitslapen.
Ben al ff klaar wakker, hele vakantie al!
Om half 12 moeten wij in amsterdam zijn.
Vanmiddag gaan wij naar het kerstcircus in Carré, met mijn ouders, broertje en zijn vriendin.
Vanavond lekker eten en dan komen mijn opa en oma er ook nog bij!

Fijne dag allemaal!!!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Roze Roos vr 24 dec 2010 - 20:08

Goedemorgen!

Ik heb straks een kerstontbijt met mijn date, daarna naar mijn ouders en lekker lunchen/dineren/cadeautjes delen/spelletjes doen enzo!

Vrolijk kerstfeest gewenst voor iedereen en voor wie het nodig heeft heel veel sterkte en kracht voor deze dagen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy vr 24 dec 2010 - 20:10

Goedemorgen!
Veel plezier donderwolkje in Oostenrijk smile
Wij gaan vanmiddag naar mijn vader en zou vrouw toe en heb er steeds minder zin in Mad
Verder iedereen een fijne dag!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonnetje vr 24 dec 2010 - 20:24

Goedemorgen allemaal!

Ik ben voor mijn doen vroeg op op een vrije dag. Mijn vriend moest werken en ik vond het leuk om voor hem een lekker kerstontbijt te maken, dus vandaar dat ik al zo vroeg op ben. Ik ga vandaag eerst een beetje internetten en uitzending gemist kijken, vanmiddag ga ik naar mijn schoonouders waar we ook blijven eten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  xxjojootjexx vr 24 dec 2010 - 20:30

Fijne 1e kerstdag allemaal!

Hier een prut nacht gehad.. Mijn man heeft tot 4 uur beneden gezeten met Tristan, daarna allebei naar bed gekomen. Toen werd om 4.15 Kirsten wakker, die dacht dat het al dag was.. Gelukkig is ze weer gaan slapen tot 7.30. Ga ik met haar samen naar beneden, glijd ik van de trap af, gelukkig bleef zij staan. Ik heb nu dus een zere arm, omdat ik me strak vast hield. Wordt dus een gezellige kerst bij ons.. ik een zere arm en mijn man amper geslapen..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 20:52

Oostenrijk, wat heerlijk zeg! Ik heb een uur langer kunnen slapen dan normaal, wat een feest haha. Nu weer wakker maar ik denk dat ik er zo nog even inkruip smile. Zo even langs mijn tante, mijn neefje zou vandaag jarig zijn geweest maar hij is helaas niet meer... Sad Zo ook even bloemen leggen bij zijn monumentje. Vanmiddag haalt mijn vriend zijn moeder op en komt zijn broer ook, dan samen eten en verder een rustig avondje dus.

Fijne dag iedereen!

@ Jojootje, hopelijk kunnen jullie er over een paar uur over lachen al klinkt het nu idd rot en pijnlijk. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 21:17

Goedemorgen,

Fijne vakantie, Donderwolkje!

Om 8.00u werd ik netjes wakker. Ik zit wat in de woonkamer naar Disney XD te kijken. Zometeen even douchen, aankleden, etc. En dan rond 10u richting mijn vader en zijn vrouw lopen. Koffie drinken, soep, stokbrood en kroketten eten. :P

Fijne dagen iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 21:29

Goedemorgen! Ik was lekker bijtijds wakker en ik heb mijn kerstontbijt al op. Straks even naar mijn paard, douchen en daarna richting mijn schoonouders. Hoop niet dat het nog erg gaat sneeuwen want we rijden er toch al snel een uur over normaal.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 21:40

Donderwolkje, veel plezier in Oostenrijk!

Goedemorgen!

Ik ben ook al even wakker, en dat in mijn vakantie en met Kerst.. hebben net Kerstontbijt gehad, was erg gezellig en heb lekker gegeten. Het was vannacht wel redelijk laat toen ik ging slapen, dus denk dat ik er zo nog wel even in duik. Vanmiddag doe ik niks bijzonders, misschien wat wandelen buiten in de sneeuw. Vanavond gaan we gourmetten (net zoals volgens mij 90% van Nederland..) en daarna films kijken. Ik denk dat het een SBS6 avond wordt, met Santa Claus 1,2 & 3.

Fijne eerste kerstdag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 21:53

Oeps Embarassed Tralalalala..

Goede morgen allemaal!! :rendeer:

Donderwolkje, veel plezier.

Jojootje, kan je man vandaag niet nog ergens wat extra slaap pakken? T en K zullen ook wel te weinig geslapen hebben, ik hoop dat ze vandaag een beetje vrolijk blijven.

Shygirl, leuke avatar I love you

Ik moest gister verplicht shoppen en heb nu dus weer broeken. Dat is best fijn want nu kan ik de deur weer uit (mijn laatste broek is vorige week kapot gegaan). En gister heb ik mijn kledingkast opgeruimd, Yeaaaah! Veel oude spullen weg gegaan (ik ben zo slecht in weggooien). Ik ben mijn broeken sponson dankbaar. Rolling Eyes
Vanavond ga ik eten met mijn scharrel bij zijn moeder..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 21:58

Donderwolkje, veel plezier in Oostenrijk.

Was vanmorgen vroeg wakker. Zostraks gedouched en de tas gepakt met de kerst cadeautjes. Spel ik hou van holland gaat ook mee, mijn schoonmoeder vroeg erna. Als mijn vriend klaar is met douchen enzo gaan we richting zijn ouders. Is nog geen 5 minuten hier vandaan, maar we gaan met de auto, omdat we best een grote tas met veel cadeautjes mee moeten nemen.

Iedereen een zalig 1ste kerstdag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:12

Merry Christmas!

Ik ben net wakker en lig nog in bed. Zal zo m'n stiefvader eens gaan helpen met t kerstontbiit op tafel zetten, dat begint om 11 uur.

Vandaag gaan we geheel onkerstig SATC 2 kijken, dat vond m'n moeder leuk. Prima maar t voelt toch een beetje raar haha. En m'n zus en ik gaan een chocoladetaart bakken. En natuurlijk het hele diner voorbereiden voor vanavond.

Have a wonderful day everyone!

💥

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:29

Klinkt als een leuke dag, Marin.

Het is hier rustig. Iedereen zit vast aan het kerstontbijt. IK ga ook maar douchen en aankleden.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 24 dec 2010 - 22:39

Goedemorgen,

ik ben ook net wakker, een half uurtje ofzo. Lekker! Ik ga vandaag het toetje voor het kerstdiner afmaken. Ik bedenk het ter plekke, maar ik denk wel dat het lekker word. Kan haast niet anders! Ik maak een trifle met chocolade en sinaasappels... Yum! Ik heb gisteren al half geconfijte sinaasappels gemaakt (het is nog zacht en stroperig, geconfijt is hard, maar dat wil ik niet in mijn toetje) en vandaag ga ik denk ik iets van chocolademouse maken en iets met mascarpone en slagroom met sinaasappelschil er in. Een beetje want het moet niet te overheersend worden.
Verder moet ik mijn tas inpakken want we gaan morgen op vakantie.
En nog wat opruimen beneden en dan om 16 uur komt mijn zusje om wat dinerdingen voor te bereiden en rond 18 uur komen mijn ouders met mijn oma en dan gaan we heerlijk dineren! Iedereen neemt wat lekkers mee en mijn zusje doet het grootste deel verder, dus dat maakt het wel heerlijk relaxed, niemand hoeft te stressen of zich uit de naad te werken!

Oh en willen jullie voor me duimen dat het heel hard gaat sneeuwen dinsdag en woensdag? A. moet halverwege onze vakantieweek heen en weer naar huis voor een vergadering, maar als hij een goede reden heeft om niet te gaan...zoals te veel sneeuw...dan gaat ie niet. 't is een enorme reis (2x dik 5 uur en met die winterdienstregelingen etc. weet je het helemaal niet) en ik vind het zo sneu!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:56

Goeiemorgen op deze kerstochtend Very Happy

Ik heb net een heerlijk mini kerststolletje opgegeten Very Happy Mijn vriend maakt een tosti, wat on-kerstig! Maar goed Very Happy De toestand op de weg is een stuk beter als gister, dus wij gaan waarschijnlijk toch gewoon straks op weg naar Brabant. Vanavond bij mijn ouders kerstdiner en dan daarna weer naar huis smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:59

Oh dat klinkt zeker als een heerlijk dessert, туквашка! (haha leuk m'n Bulgaarse toetsenbordje op m'n iPhone jeej). Fijne dag!

Darcy, fijne kerst lieverd van me! Kus!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:02

Marin schreef:Oh dat klinkt zeker als een heerlijk dessert, туквашка! (haha leuk m'n Bulgaarse toetsenbordje op m'n iPhone jeej). Fijne dag!

Darcy, fijne kerst lieverd van me! Kus!

Jij ook! Ik vond je kerstkaart leuk op facebook Very Happy Alleen krijg ik nu elke keer een mail krijg als iemand anders antwoord op jouw kerstkaart (vanochtend 30 nieuwe mails ofzo hahaha).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:06

Haha ja dat had ik ook toen Suus me getagged had in haar kerstkaart. Dan moet je jezelf gewoon weer even untaggen als je m eenmaal gezien hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:07

Marin schreef:Haha ja dat had ik ook toen Suus me getagged had in haar kerstkaart. Dan moet je jezelf gewoon weer even untaggen als je m eenmaal gezien hebt.

Oooh Idea

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 24 dec 2010 - 23:09

Goede morgen allemaal!!

Jojootje sterkte met je arm
Donderwolkje veel plezier in Oostenrijk!
Marin SATC2'kijkze!!

Hier een rustig dagje, naast de standaard huishoudelijke klusjes gaan we helemaal noppes doen. Een heerlijk luie kerst haha. Morgenavond gaan we bij mijn schoonouders eten, waar de rest van het (samengestelde) gezin ook is, dus dat is wel heel gezellig!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Cheesegirl vr 24 dec 2010 - 23:12

Ik ben net wakker en lig nu nog lekker in bed te forummen. Sttraks brunch bij mijn schoonouders en daarna naar mijn vader. Daar eten en slapen we ook.
Fijne 1e kerstdag allemaal!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:17

Marin, volgens mij heb jij echt een superleuke kerst! Zo'n kerst waar ik van droom als ik later groot ben Very Happy

Ik heb broodjes in de oven en croissantjes, hmm! Die ga ik zo lekker op eten samen met mijn vriend. Om een uur of 1 gaan we richting mijn schoonouders. Geen idee wat we daar gaan doen, waarschijnlijk spelletjes of een film kijken.

Fijne eerste Kerstdag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:19

Goedemorgen...

Ik vier geen Kerst dus dat scheelt een boel in plannen en eten maken enzo ;-)
Mijn bovenburen vonden het echter, zoals elke dag, een superidee om heel veel lawaai te maken. Zo gingen ze voor negen uur al iets timmeren. En vanaf dat moment is het eigenlijk non-stop herrie. Soms zou ik ze met liefde en heel veel plezier terug het Oostblok wensen, terwijl ik voor open grenzen enzo ben. Maar dit is echt niet leuk meer, sinds zij hier wonen slaap ik gemiddeld nog geen vier uur per nacht... *grom/sputter*

Enfin, ik ben zo ongeveer ingesneeuwd dus wel gelegenheid tot sneeuwwandeling, dat ga ik zo ook maar eens doen...

Iedereen een heerlijke dag, Kerst of geen Kerst, en maak er iets moois van...

O en Marin, SATC2 is zonder enige twijfel de állerslechtste film die ik ooit gezien heb.....we zijn letterlijk blijven kijken omdat we elke keer dachten dat het niet erger kon, en dat kon dan toch. Ik hoop dat je een back/up film hebt...
En ik heb 1 ook gezien plus de hele serie, die komen beiden in aanmerking voor een Oscar als je jezelf eenmaal het kijken naar 2 hebt aangedaan...

xx

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: