Stofzuiger zonder snoer.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stofzuiger zonder snoer.
Wie heeft er één?
Welke heb je?
En hoe bevalt die?
Het lijkt mij namelijk makkelijk om er zo'n eentje bij te hebben voor de snelle dingen. Of voor de kleinere ruimtes i.p.v. dan grote zware ding overal naartoe te slepen.
Ben benieuwd!
Welke heb je?
En hoe bevalt die?
Het lijkt mij namelijk makkelijk om er zo'n eentje bij te hebben voor de snelle dingen. Of voor de kleinere ruimtes i.p.v. dan grote zware ding overal naartoe te slepen.
Ben benieuwd!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Stofzuiger zonder snoer.
Bedoel je een kruimeldief? Dat vind ik ondingen, echt te weinig zuigkracht. Dan pak ik toch liever gewoon de stofzuiger!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Dyson Animal, erg handig om even snel de stoelen en dergelijke van kattenharen te ontdoen. Ik vind het een praktische kruimelzuiger, omdat hij sneller schoonmaakt dan de stofzuiger. Als er bezoek komt heb ik niet altijd zin om het hele huis te stofzuigen en even de kruimelzuiger pakken en de stoelen/bank stofzuigen is zo gedaan. En daar komt bij dat ik het minder erg vind om te doen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Niekske schreef:Bedoel je een kruimeldief? Dat vind ik ondingen, echt te weinig zuigkracht. Dan pak ik toch liever gewoon de stofzuiger!
Nee ik wil niet graag bukkend de huiskamer doen bijv. ik bedoel dus een tussenmaat
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dyson stofzuiger
» Stofzuiger met/ zonder zak en waarom
» stofzuiger
» Welke stofzuiger heb jij?
» Welke stofzuiger?
» Stofzuiger met/ zonder zak en waarom
» stofzuiger