Stofzuiger met/ zonder zak en waarom
+13
Jeanette
BlackPoint
Laurientje
Middleme
Balloon
Moira
Pien
Coco
Floor
Dennenappel
Nyx
Linda
Printje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stofzuiger met/ zonder zak en waarom
Ik wil een nieuw stofzuiger gaan kopen en neig naar eentje zonder zak. Maar is dat echt zoveel fijner? En welk merk raden jullie aan? Omdat ik elke dag wek moet stofzuigen ben ik zo door mijn arofzuigerzakken heen dus misschien is er eentje zonder zak wel een optie dan. Maar krijg je het dan wel goed schoon, het filter?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stofzuiger met/ zonder zak en waarom
Wij hebben er boven 1 met zak en beneden een dyson zonder zak. Maar ik vind de dyson echt een verschrikking. De volgende wordt weer gewoon met een zak.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda en kun je uitleggen waarom je zonder zak niet fijn vindt?
Printje- Lady Post-a-lot
Zelf heb ik een stofzuiger met zak en mijn ouders een stofzuiger zonder zak. Daar waar de mijne al heel wat jaren meegaat, hebben zij al meerdere malen een vervanging gehad. De bak waar het afval inkomt schijnt op een gegeven moment zelfs leeg aan te geven dat hij vol is en dat verminderd de zuigkracht. Al met al zou ik geen stofzuiger zonder zak aanschaffen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wij hadden eerst zonder zak en nu met.
Zonder vond ik prima, alleen nam de zuigkracht snel af. Hierom leegde ik hem na iedere zuigbeurt en dan was er geen probleem.
Nu hebben we een zak en ik merk dat hij toch langer mee gaat dan ik dacht en ben er ook tevreden over.
Aan mij heb je niet veel dus! Wel hoor ik vaker dat de zuigkracht van een zakloze stofzuiger snel afneemt (bij de goedkopere modellen).
Zonder vond ik prima, alleen nam de zuigkracht snel af. Hierom leegde ik hem na iedere zuigbeurt en dan was er geen probleem.
Nu hebben we een zak en ik merk dat hij toch langer mee gaat dan ik dacht en ben er ook tevreden over.
Aan mij heb je niet veel dus! Wel hoor ik vaker dat de zuigkracht van een zakloze stofzuiger snel afneemt (bij de goedkopere modellen).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben sinds begin dit jaar een Philips zonder zak en het is zooo fijn! Veel krachtiger, goed schoon te houden en makkelijk te legen. Ik wil nooit meer anders
Gast- Gast
Ik heb net een nieuwe, weer een genomen met zak. Zonder zak schijnt de zuigkracht wel sneller af te nemen en als je harde dingen op zuigt (zoals pinda's) dan gaat het ratelen.
Bovendien vond ik het ranziger om die bak telkens te moeten schoonmaken dan even een zak te vervangen.
Ik heb nu een nieuwe philips 9194
Bovendien vond ik het ranziger om die bak telkens te moeten schoonmaken dan even een zak te vervangen.
Ik heb nu een nieuwe philips 9194
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hoezo ranzig? Je klopt hem uit in de vuilnisbak en klaar, zit nergens met je handen aan verder..
Gast- Gast
Ik heb beiden en vind de een niet prettiger dan de ander.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben al sinds we samen wonen zonder zak en zou juist nooit meer met zak willen. Hebben geen probleem met zuigkracht of een ratelende bak. Wij hebben er één van samsung, zitten 3 snelheden op, een ideaal handvat waarmee je makkelijk kan zuigen en een lekker lang snoer.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mmmm wisselend dus. Pien weet jij toevallig ook de naam/ typenummer van jullie stofzuiger want zoals je hem omschrijft zoiets wil ik ook.
Printje- Lady Post-a-lot
Deze die wij nu hebben is niet meer te koop. Wilden er een tweede bij kopen zodat we er ook 1 boven neer kunnen zetten. Ze hebben wel 1 die heel veel erop lijkt.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=7G6&ArtikelNummer=762790&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=stofzuiger&Nao=44&Ns=&N=186&IZ=True&AAPP=194&VIEW=Grid&bpi1=0&Tab=14&BS=
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=7G6&ArtikelNummer=762790&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=stofzuiger&Nao=44&Ns=&N=186&IZ=True&AAPP=194&VIEW=Grid&bpi1=0&Tab=14&BS=
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Oke dank je wel! Ik ga eens kijken.
Printje- Lady Post-a-lot
We hebben nu een stofzuiger met zak. Hiervoor een aantal zonder zak gehad (waaronder een Dyson) en die krengen verloren allemaal hun zuigkracht na een tijdje. Zo zonde! Die we nu hebben is echt ideaal en blijft het goed doen.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Wij hebben al 6 jaar dezelfde Dyson en ik ben er nog steeds erg tevreden over. Hij maakt alleen erg veel lawaai
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Mijn ouders hebben een Dyson, mijn zus heeft een Dyson en allemaal goede verhalen! Geen verlies van zuigkracht, wel wat herrie. Bij mn ouders begaf een stuk van de stang het, buiten de 5 jaar garantie maar toch een nieuwe gekregen...
Dussssss: vriend en ik hebben ook een dyson voor in ons huis
Dussssss: vriend en ik hebben ook een dyson voor in ons huis
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Wij hebben hiervoor een Philips marathon gehad zonder zak, super ding!
Nu hebben we twee dyson's zonder zak ook, ook hele fijne stofzuigers! Voor mijn laatste aankoop de dyson (kruimel)zuiger met stang en zonder snoer, wat een geweldige uitvinding dat ding!!
Nu hebben we twee dyson's zonder zak ook, ook hele fijne stofzuigers! Voor mijn laatste aankoop de dyson (kruimel)zuiger met stang en zonder snoer, wat een geweldige uitvinding dat ding!!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Een philips zonder zak, heb deze nu ong 4 jaar en werkt prima.
Ik vind het ideaal zonder zak, bak leeggooien, af en toe filter schoonmaken en klaar.
Hier lopen 2 katten rond, dus gebruik de stofzuiger bijna iedere dag.
Ik vind het ideaal zonder zak, bak leeggooien, af en toe filter schoonmaken en klaar.
Hier lopen 2 katten rond, dus gebruik de stofzuiger bijna iedere dag.
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Heb er een van de Leen Bakker zonder zak en die werkt super!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb er 1 zonder zak, bij de Lidl gekocht tijdje terug. Deze:
Echt een geweldig ding, hij heeft zelfs bouwstof overleefd. Ook heel erg makkelijk schoon te maken, en je krijgt heel veel hulpstukken erbij.
Echt een geweldig ding, hij heeft zelfs bouwstof overleefd. Ook heel erg makkelijk schoon te maken, en je krijgt heel veel hulpstukken erbij.
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Wij hebben een Philips performer of zo iets. Ideaal is hoge stang en lang snoer
Ik wil nooit meer een stofzuiger zonder zak. Vind dat zo vies om te legen dan komt al dat stof omhoog en ben erg allergisch voor stof
Wij zijn erg tevreden over onze Philips stofzuiger
Ik wil nooit meer een stofzuiger zonder zak. Vind dat zo vies om te legen dan komt al dat stof omhoog en ben erg allergisch voor stof
Wij zijn erg tevreden over onze Philips stofzuiger
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben nu een AEG zonder zak. Als je iets opzuigd zoals lego kan je het makkelijk weer eruit halen, ook merken wij geen verlies van zuigkracht.
deze is het
http://www.bol.com/nl/p/aeg-supercyclone-asc6910-stofzuiger/9000000012412586/
deze is het
http://www.bol.com/nl/p/aeg-supercyclone-asc6910-stofzuiger/9000000012412586/
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Bedankt voor alle reacties. OMdat het zo wisselend is de ervaringen hier blijf ik maar twijfelen haha. Man is ook allergisch voor stof dus die kan dat nooit schoonmaken.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan zou ik voor een stofzuiger met zak gaan. Veel hygiënischer. Je hebt ook stofzuigers met zak met hepa filter. M'n schoonouders hebben van de week een super goede Philips gekocht bij de ing met rentepunten (kom je ook eens van die dingen af).
Bij de bigbazar hebben ze nu heel goedkoop de juiste stofzuigerzakken. 10 zakken voor 3 euro.
Bij de bigbazar hebben ze nu heel goedkoop de juiste stofzuigerzakken. 10 zakken voor 3 euro.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ehm ligt aan het geld wat je wilt uitgeven.
Een goedkope zonder zak zou ik afraden. Ben zelf sowieso voorstander voor een met zak, omdat deze de meeste zuigkracht heeft. Ik merk dat zuigers zonder zak mindere zuigkracht hebben en dat je vaker de filter lastig schoon krijgt en dus regelmatig zal moeten vervangen...
Ik stem voor zuiger met zak!
Een goedkope zonder zak zou ik afraden. Ben zelf sowieso voorstander voor een met zak, omdat deze de meeste zuigkracht heeft. Ik merk dat zuigers zonder zak mindere zuigkracht hebben en dat je vaker de filter lastig schoon krijgt en dus regelmatig zal moeten vervangen...
Ik stem voor zuiger met zak!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stofzuiger zonder snoer.
» Welke stofzuiger?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Help! Stofzuiger gezocht..
» Welke stofzuiger heb jij?