De toekomst van dit forum
+12
Melis_je
Penny Blossom
Rush
Nora
Lady Starstruck
Zora
Susan
Monte
banjer49
Tania
Rovine
Filoria
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: De toekomst van dit forum
Dit forum komt idd vrij snel naar boven via google. Als je zoekt op bijvoorbeeld dingen over relaties of baby's dan kom je al vrij snel op dit forum terecht en ik denk dat er zo ook best nieuwe mensen bij komen. Interessant idee voor een topic. Eens checken of er nieuwe mensen bij zijn gekomen die nooit op yes.nl zaten.
Gast- Gast
Het maakt mij niet zoveel uit wat er met dit forum in de toekomst gebeurd. Voor nu is het goed en blijf ik 'plakken'. Over een paar jaar weet ik nog niet hoe ik in het leven sta en weet dus ook niet of ik dan nog forum.
Wat ik wel zonde zou vinden is als dit forum hetzelfde zou eindigen als het maybe-forum.
Wat ik wel zonde zou vinden is als dit forum hetzelfde zou eindigen als het maybe-forum.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Op het oude forum zijn heel veel meiden via google gekomen, bijna niemand daar las de Yes. Dus ik denk ook wel dat hier nieuwe leden via google kunnen komen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb altijd gezegd dat het me zo super lijkt om nog op dit forum te komen als ik zwanger ben, en kindjes krijg. Dus tot die tijd moet het forum gewoon sowieso blijven bestaan, dat zijn jullie me verplicht
(en dat duurt nog wel minstens 2 jaar denk ik)
Ik denk inderdaad dat de leeftijd wel meegroeit met het forum, omdat wij ook ouder blijven, en ik kan me niet voorstellen dat echt íedereen zal stoppen met forummen, tenzij het echt opgedoekt wordt. Daarbij denk ik ook dat er best wel wat nieuwe mensen zullen komen via google, dat gebeurde op het oude forum ook. We hebben echt een behoorlijk groot ledenaantal, dus dat komt vast wel goed.
(en dat duurt nog wel minstens 2 jaar denk ik)
Ik denk inderdaad dat de leeftijd wel meegroeit met het forum, omdat wij ook ouder blijven, en ik kan me niet voorstellen dat echt íedereen zal stoppen met forummen, tenzij het echt opgedoekt wordt. Daarbij denk ik ook dat er best wel wat nieuwe mensen zullen komen via google, dat gebeurde op het oude forum ook. We hebben echt een behoorlijk groot ledenaantal, dus dat komt vast wel goed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik denk dat het forum vooral mee zal groeien met de mensen die er nu zitten.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Misschien moeten we met z'n allen naar het Maybe forum verhuizen
Gast- Gast
Hell no haha!Storm schreef:Misschien moeten we met z'n allen naar het Maybe forum verhuizen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wa's da?Rush schreef:Hell no haha!Storm schreef:Misschien moeten we met z'n allen naar het Maybe forum verhuizen
Gast- Gast
Niks boeiendsEucalypta schreef:Wa's da?Rush schreef:Hell no haha!Storm schreef:Misschien moeten we met z'n allen naar het Maybe forum verhuizen
Gast- Gast
Serpentijn schreef:Ik denk dat het forum vooral mee zal groeien met de mensen die er nu zitten.
+1
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wat grappigRush schreef:Nou ik zocht laatst op 'nadelen spiraaltje' op Google en 1 van de eerste hits was dit forum.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja en erg handig ook.Filoria schreef:Wat grappigRush schreef:Nou ik zocht laatst op 'nadelen spiraaltje' op Google en 1 van de eerste hits was dit forum.
Maar ik denk niet dat ik me als bezoeker dan direct aangemeld zou hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soms doe ik dat als ik via google bij een forum uitkom en een onderwerp pas kan lezen als ik ben ingelogd. Bijvoorbeeld bij een forum waarop je handleiding van oude IKEA meubels kunt vinden.
Maar ik heb nog steeds 0 posts, want ik heb niet zoveel te melden verder op het IKEAfanforum
Waarom is er eigenlijk voor gekozen dat je hier ook mee kunt lezen zonder dat je bent ingelogd. Weet iemand dat?
Maar ik heb nog steeds 0 posts, want ik heb niet zoveel te melden verder op het IKEAfanforum
Waarom is er eigenlijk voor gekozen dat je hier ook mee kunt lezen zonder dat je bent ingelogd. Weet iemand dat?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:
Geen idee waarom, maar wel zo prettig. Misschien niet voor de privacy, maar wel om het laagdrempelig te houden voor nieuwe leden!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik denk dat dit forum er over 10 jaar nog wel is, maar dat het niet meer veel gebruikt wordt.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
BlackRabbit schreef:Het maakt mij niet zoveel uit wat er met dit forum in de toekomst gebeurd. Voor nu is het goed en blijf ik 'plakken'. Over een paar jaar weet ik nog niet hoe ik in het leven sta en weet dus ook niet of ik dan nog forum.Wat ik wel zonde zou vinden is als dit forum hetzelfde zou eindigen als het maybe-forum.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Zit hier nog wel toekomst in?
» Hotel de toekomst
» Toekomst(plannen)..
» Wie van het forum?
» Zit hier nog wel toekomst in?
» Hotel de toekomst
» Toekomst(plannen)..
» Wie van het forum?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: