Tour door je huis
+50
Sarah1985
Eliesje
Nana
Jade
Juul
Rumble
Niekske
Monte
Sushi
Tsjip
Jeanette
_Lacey_
Zora
Aziraphale
CCC
minoessepoes
Caroow
Jude
Oasis
JD
Niki
Lavendel
claudiaveronique
AppleGreen
PluDan
Silver
Paper Crown
SoGood
Xanna
Prosecco
SoCali
RioolSpook
vlindertje
Schaapke
Champagne
Marin
Shisha
Muppetje
Dominoo
Davinia
Lady Starstruck
*Lookie*
fryskfamke1
Lies
M@niek
sanne-84
Winegum
Snoes
Okidoki
Jezzie
54 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Tour door je huis
+1Prosecco schreef:Zora schreef:Zo, ik weet eindelijk wie je bent Confusion
Ik had al het vermoeden en nu weet ik het ook zeker
Gast- Gast
Zoooo, goedemorgen! De foto's kwamen me al bekend voor, maar nu kan ik de link ook leggen.Nucia schreef:Mammalin schreef:M@niek schreef:Zora schreef:Zo, ik weet eindelijk wie je bent Confusion
+1, ik weet alleen je vorige naam niet meer, maar ik kan je je huis/verbouw topic nog wel herinneren!
+1.
Hmm, nu ga ik de hele tijd zitten nadenken over de vorige naam.
*verhaal over oude naam confusion*
Wat leuk dat jij er weer bent!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Joy, bij jouw huisje krijg ik een heel warm gevoel! Netjes, maar niet te. Knus vind ik het. Lijkt me heerlijk wonen!
Beetje spuit 11, maar hier ben ik het helemaal mee eens
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Erg lief! Jullie willen 't alleen nu niet zien, muhaha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Omdat ik het super leuk vind om bij jullie binnen te kijken, ik vandaag heel hard gepoetst heb , stel ik mijn huis ook open voor jullie
Je komt binnen in de hal
De wc
Dan door de tussendeur naar de woonkamer met onze heeeerlijke groooote loungebank
Boven de bank komen binnenkort 6 lijsten te hangen met foto's van NYC
Vanuit andere hoek bij raam
Eetkamertafel
Keuken
Onze tuin met veranda
Als je de trap op komt hebben we rechts de 'kleedkamer'
Tegenover de trap de slaapkamer (met onthoofd schilderij )
Daarnaast de hobby-kantoor-rommel-opslag kamer
En nog de badkamer die we nog eens een keer willen verbouwen!
En dan kun je nog met een trap naar boven naar de zolder, maar daar heb ik maar geen foto's van gemaakt Aangezien daar voor een week aan was hangt te drogen
Je komt binnen in de hal
De wc
Dan door de tussendeur naar de woonkamer met onze heeeerlijke groooote loungebank
Boven de bank komen binnenkort 6 lijsten te hangen met foto's van NYC
Vanuit andere hoek bij raam
Eetkamertafel
Keuken
Onze tuin met veranda
Als je de trap op komt hebben we rechts de 'kleedkamer'
Tegenover de trap de slaapkamer (met onthoofd schilderij )
Daarnaast de hobby-kantoor-rommel-opslag kamer
En nog de badkamer die we nog eens een keer willen verbouwen!
En dan kun je nog met een trap naar boven naar de zolder, maar daar heb ik maar geen foto's van gemaakt Aangezien daar voor een week aan was hangt te drogen
Gast- Gast
Fantastisch mooi huis PB!
Alles (behalve de badkamer, maar ik ken het ) in 1 style!
Fantastisch, heel erg gezellig en warm!
Gast- Gast
Parels schreef:Fantastisch mooi huis PB!
Dankjewel!!
Deze badkamer zat erin toen we erin kwamen. Stamt uit 1991 toen vast erg hip. Maar wij hebben beneden alles helemaal aangepakt, waardoor we niet echt meer geld hadden voor de badkamer en dat vonden we eigenlijk ook niet zo belangrijk.
Hij is nog in goede staat en zit bubbelbad in enz. Dus het komt nog wel een keer, denk ik..
Die wc zouden we trouwens ook nooit zo gekozen hebben. Maar is vrij neutraal en gaat zo dus prima.
Gast- Gast
Wij hebben precies hetzelfde hoor!
Hebben het hele huis verbouwd, alleen de badkamer was nog prima en goed ingedeeld dus die hebben we zo gehouden, ooit (lees; een jaar of 5) willen we hem wel gaan verbouwen. De wc beneden had lichtbruine tegels op de vloer, daar hebben we het wandje van geverfd en donkergrijze tegels overheen gedaan, past prima in onze style nu! Beetje creatief word je ervan
Hebben het hele huis verbouwd, alleen de badkamer was nog prima en goed ingedeeld dus die hebben we zo gehouden, ooit (lees; een jaar of 5) willen we hem wel gaan verbouwen. De wc beneden had lichtbruine tegels op de vloer, daar hebben we het wandje van geverfd en donkergrijze tegels overheen gedaan, past prima in onze style nu! Beetje creatief word je ervan
Gast- Gast
Leuk PrinseBo!
Ik denk dat mijn vriend jullie meubels helemaal geweldig zou vinden
Ik denk dat mijn vriend jullie meubels helemaal geweldig zou vinden
Gast- Gast
Ja ik denk wel dat hij dat mooi vindt. Mijn schoonzusje heeft het ook zo ongeveer ingericht en hij vindt dat helemaal te gek, die donkere meubels en die grote bank.
Ik hou weer van compleet iets anders, strak en wit
Ik hou weer van compleet iets anders, strak en wit
Gast- Gast
Dat kan ik ook erg mooi vinden!
Edit: lijkt me trouwens wel lastig met het kopen van meubels?
Edit: lijkt me trouwens wel lastig met het kopen van meubels?
Gast- Gast
Wauw, PrincesBo! Ik zou zo in je huis kunnen trekken! Wat een geweldige inrichting!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Lijkt me idd lastig Storm!
Alhoewel, wij hebben donkerbruin en lakwit door het huis heen wie weet!
Ik heb wel een paar foto's op hyves, die zijn alleen al wel van een halfjaar geleden denk ik, maar zal ze eens uploaden!
Als ik volgende week verlof heb en me verveel zal ik nieuwe foto's maken, al is er niet heel veel veranderd behalve accesoires.
Heb geen foto's van de wc, badkamer, keuken af (want die is nog niet af ) en ingerichte logeerkamer en affe zolder.
Komt volgende week ergens dan wel!
Je komt binnen in de hal, nu hangt er links een grote kapstok met 6 haken, een spiegel net zo groot als het grijze vlak tegen het grijze vlak, en donkergrijs hoogpolig tapijt op de trap ;
Dit is als je binnen komt de linkerkant vd woonkamer, boven de tv hangt nu een plank met accesoires erop. Boven de bank wil ik straks een groot canvas van onze dochter!
Dit is rechts als je binnen komt..
Dit is de keuken vooraanzicht (dus als je bij de eettafel staat), in dat gat boven de koelkast zit nu een inbouwmagnetron/oven, er komen nog hoogglans grote witte tegels boven het fornuis etc.
Vanaf de buitendeur ;
Slaapkamer, moet ook nog iets boven het bed, en er hangt nu aan de rechterzijde to het bed een grote flatscreen met een plank erboven. Ook hebben we een ander dekbedovertrek ipv dit achterlijke geval van mn schoonmoeder haha, en er staat een giga paxkast aan de zijkant, maar die zie je nu geloof ik niet!
Dit is de waskast op de overloop daarvoor ligt nu natuurlijk ook dat donkergrijze tapijt.
Dit is de rommelkamer aan de voorkant/logeerkamer
De laatste en 3de slaapkamer op de 1ste verdieping is de babykamer, die moet ook nog met accesoires (oa zilveren hart en naam boven bed en plank boven commode) ;
Dan hebben we natuurlijk nog een badkamer (niet gerenoveerd) met wc/ligbad/douche in bad en wasbak, en een wc beneden (wel gerenoveerd).
Ook hebben we een vaste trap naar zolder en een dakkapel en extra slaapkamer op de bovenverdieping. De tuin is 15 m diep en 8 m breed, en die pakken we volgend jaar aan!Deze foto's stammen uit maart, dus ik zal binnenkort even nieuwe maken!
Alhoewel, wij hebben donkerbruin en lakwit door het huis heen wie weet!
Ik heb wel een paar foto's op hyves, die zijn alleen al wel van een halfjaar geleden denk ik, maar zal ze eens uploaden!
Als ik volgende week verlof heb en me verveel zal ik nieuwe foto's maken, al is er niet heel veel veranderd behalve accesoires.
Heb geen foto's van de wc, badkamer, keuken af (want die is nog niet af ) en ingerichte logeerkamer en affe zolder.
Komt volgende week ergens dan wel!
Je komt binnen in de hal, nu hangt er links een grote kapstok met 6 haken, een spiegel net zo groot als het grijze vlak tegen het grijze vlak, en donkergrijs hoogpolig tapijt op de trap ;
Dit is als je binnen komt de linkerkant vd woonkamer, boven de tv hangt nu een plank met accesoires erop. Boven de bank wil ik straks een groot canvas van onze dochter!
Dit is rechts als je binnen komt..
Dit is de keuken vooraanzicht (dus als je bij de eettafel staat), in dat gat boven de koelkast zit nu een inbouwmagnetron/oven, er komen nog hoogglans grote witte tegels boven het fornuis etc.
Vanaf de buitendeur ;
Slaapkamer, moet ook nog iets boven het bed, en er hangt nu aan de rechterzijde to het bed een grote flatscreen met een plank erboven. Ook hebben we een ander dekbedovertrek ipv dit achterlijke geval van mn schoonmoeder haha, en er staat een giga paxkast aan de zijkant, maar die zie je nu geloof ik niet!
Dit is de waskast op de overloop daarvoor ligt nu natuurlijk ook dat donkergrijze tapijt.
Dit is de rommelkamer aan de voorkant/logeerkamer
De laatste en 3de slaapkamer op de 1ste verdieping is de babykamer, die moet ook nog met accesoires (oa zilveren hart en naam boven bed en plank boven commode) ;
Dan hebben we natuurlijk nog een badkamer (niet gerenoveerd) met wc/ligbad/douche in bad en wasbak, en een wc beneden (wel gerenoveerd).
Ook hebben we een vaste trap naar zolder en een dakkapel en extra slaapkamer op de bovenverdieping. De tuin is 15 m diep en 8 m breed, en die pakken we volgend jaar aan!Deze foto's stammen uit maart, dus ik zal binnenkort even nieuwe maken!
Gast- Gast
Erg mooi Parels!
Ook helemaal mijn smaak!
Jullie meisje krijgt een mooie kamer zeg!
Ook helemaal mijn smaak!
Jullie meisje krijgt een mooie kamer zeg!
Gast- Gast
Schaapke schreef:Wauw, PrincesBo! Ik zou zo in je huis kunnen trekken! Wat een geweldige inrichting!
Bedankt!!
Als we willen verhuizen zal ik je bellen
Gast- Gast
Verkoop je dan je huis met inrichting en al?
Dankjewel, zijn er ook erg blij mee, maar nog volop bezig!
Vind het nog steeds een raar idee dat dit gewoon 'ons' huis is!
Dankjewel, zijn er ook erg blij mee, maar nog volop bezig!
Vind het nog steeds een raar idee dat dit gewoon 'ons' huis is!
Gast- Gast
Parels schreef:Verkoop je dan je huis met inrichting en al?
Wie weet! Hahahaha!
Gast- Gast
Nou.. ook maar eens een tour door mijn huisje. (foto's met mobiel gemaakt, dus geen top kwaliteit)
Ik ben heeel hard aan het sparen voor een mooie laminaat vloer, die komt dus nog. Verder ben ik nooit klaar, en moet er nog heeel veel gebeuren in mijn (huur) huisje.
Dit is mijn eerst eigen (huur)huisje, dus het is nog wel een bij elkaar geraapt zooitje (heb alle meubel zo'n beetje gekregen).
De foto's lijken ook donker, in werkelijkheid is het huis wel licht!
Ik ben heeel hard aan het sparen voor een mooie laminaat vloer, die komt dus nog. Verder ben ik nooit klaar, en moet er nog heeel veel gebeuren in mijn (huur) huisje.
Dit is mijn eerst eigen (huur)huisje, dus het is nog wel een bij elkaar geraapt zooitje (heb alle meubel zo'n beetje gekregen).
De foto's lijken ook donker, in werkelijkheid is het huis wel licht!
Laatst aangepast door Serpentijn op ma 24 okt 2011 - 4:22; in totaal 2 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
PrinsesBo schreef:Ik kan je foto's niet goed zien omdat ze zo gigantisch zijn
Ik zag het, wordt aan gewerkt!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Een tour door mijn huis!
» Kat plast in huis door stress kruipende baby
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Kat plast in huis door stress kruipende baby
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: