Tour door je huis
+50
Sarah1985
Eliesje
Nana
Jade
Juul
Rumble
Niekske
Monte
Sushi
Tsjip
Jeanette
_Lacey_
Zora
Aziraphale
CCC
minoessepoes
Caroow
Jude
Oasis
JD
Niki
Lavendel
claudiaveronique
AppleGreen
PluDan
Silver
Paper Crown
SoGood
Xanna
Prosecco
SoCali
RioolSpook
vlindertje
Schaapke
Champagne
Marin
Shisha
Muppetje
Dominoo
Davinia
Lady Starstruck
*Lookie*
fryskfamke1
Lies
M@niek
sanne-84
Winegum
Snoes
Okidoki
Jezzie
54 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Tour door je huis
2CKC2 schreef:@FryskeFlinter
Jouw wc en badkamer lijkt echt bizar sprekend op onze nieuwe uitgekozen badkamer & toilet......
Haha dat kan wel scarry idd... Ook een groot bad van 2m? Of normaal 1.80?
Maar zwarte vloertegels raad ik af, ik krijg de kalklaag niet meer weg
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:2CKC2 schreef:@FryskeFlinter
Jouw wc en badkamer lijkt echt bizar sprekend op onze nieuwe uitgekozen badkamer & toilet......
Uh, ik bedoelde meer je tegels enzo haha! Wij hebben een badkamer van 4 bij 3 (en jullie?) en een bad van 1.80. Op de vloer hebben wij antraciet tegels maar een die beter bestand is tegen kalk..
Ik heb nu zwarte tegels op de vloer van de badkamer,ik maak schoon met sorbo - de roze badkamer reiniger
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:FryskeFlinter schreef:2CKC2 schreef:@FryskeFlinter
Uh, ik bedoelde meer je tegels enzo haha! Wij hebben een badkamer van 4 bij 3. Op de vloer hebben wij antraciet tegels maar een die beter bestand is tegen kalk..
Ik heb nu zwarte tegels op de vloer van de badkamer,ik maak schoon met sorbo - de roze badkamer reiniger
Hehe, dat las ik toen in dat andere topic, vervolgens jou een PM gestuurd met een vraag erin, en geen antwoord terug gekregen, maar bij deze spray je het erop, en laat je het intrekken, schuur je het met schuursponsje weg of welke handeling pas je toe?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:2CKC2 schreef:FryskeFlinter schreef:2CKC2 schreef:@FryskeFlinter
Uh, ik bedoelde meer je tegels enzo haha! Wij hebben een badkamer van 4 bij 3. Op de vloer hebben wij antraciet tegels maar een die beter bestand is tegen kalk..
Oh sorry!! Ik lees echt nooit PM! Heel af en toe ik heb heel veel en geen idee waar ik moet beginnen..
JA! Ik spray het erop, dan laat ik het intrekken (doe ik bakkie koffie beneden..dus zeg 15-30min) en dan maak ik alles schoon en als laatst dwijl ik de vloer.. Geen kalk! MAAR, ik gooi ook sorbo in mijn dwijl water.
Hehe, dat las ik toen in dat andere topic, vervolgens jou een PM gestuurd met een vraag erin, en geen antwoord terug gekregen, maar bij deze spray je het erop, en laat je het intrekken, schuur je het met schuursponsje weg of welke handeling pas je toe?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
claudiaveronique schreef:Ik vind dat er echt leuk uit zien die vaas met die bloemetjes erin. Waar komt die vaas vandaan en zijn dat verse bloemen?SoCali schreef:Leuke inrichtingen allemaal!
Dit is de mijne:
Ondertussen is dat dienblad met kaarsen vervangen door dit:
Die vaas komt van de Xenos en de bloemetjes ook. Zijn van die nepbloemetjes aan zo'n lange tak en die kan je eraf halen
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb ook even nieuwe foto's gemaakt van mijn huisje! Het is wel een beetje opgeruimd maar niet super netjes ofzo, gewoon zoals ik leef. Dus excuses als jullie het een rommeltje vinden, but I like it that way Oh en Rioolspook, mijn vloer is helemaal een ramp, ik zeg het maar alvast
Voorkant van m'n huisje
Halletje met doorkijkje helemaal tot aan de badkamer. M'n fiets staat binnen omdat ik er heel zuinig mee ben. Heb 'm helemaal uit Cambridge over laten komen, dus dan ga ik 'm niet buiten zetten. En hij dient ook als kapstok met dat mandje, heel handig. Vind het wel gezellig staan
Woonkamer
Slaapkamer
Gang
Keuken
Badkamer
Tuintje
Voorkant van m'n huisje
Halletje met doorkijkje helemaal tot aan de badkamer. M'n fiets staat binnen omdat ik er heel zuinig mee ben. Heb 'm helemaal uit Cambridge over laten komen, dus dan ga ik 'm niet buiten zetten. En hij dient ook als kapstok met dat mandje, heel handig. Vind het wel gezellig staan
Woonkamer
Slaapkamer
Gang
Keuken
Badkamer
Tuintje
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk, Joy! Echt mijn smaak!
Alleen eeeeh....is het niet eens tijd die roosjes op je slaapkamer weg te doen? Of heeft het een speciale reden?
Alleen eeeeh....is het niet eens tijd die roosjes op je slaapkamer weg te doen? Of heeft het een speciale reden?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Leuk, Joy! Echt mijn smaak!
Haha nou ik heb ze van m'n ex op m'n verjaardag gekregen..Dus ze stonden er nog met speciale reden..Alleen misschien kan ik nu beter wachten tot ik weer eens bloemen van m'n huidige vriend krijg en ze vervangen
Marin- Lady Post-a-lot
Heel mooi dat grijs met wit op je slaapkamer!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Joy, I love your home!! De vloer, is dat echt hout of een laminaat vloer?
Gast- Gast
Jolee schreef:Joy, I love your home!! De vloer, is dat echt hout of een laminaat vloer?
Het is echt hout. Ik vind 't echt geen mooie vloer. Ik hou heel erg van hout, maar het is veel te geel, en slecht gelegd, waardoor er overal grote gaten tussen zitten. Echt heel irritant met stofzuigen, moet altijd op de grond gaan zitten en met de stofzuiger de hele vloer langs en alles leegzuigen. En het zit na een jaar echt al vol krassen en butsen. Maar verder ben ik gek op houten vloeren Zou zelf alleen meer whitewash of grijsbruin willen.
Marin- Lady Post-a-lot
Oke niet echt een tour door mijn huis, maar een tour door mijn kamer
Lavendel- Ratel
Nou met zo'n kamer kan ik niet wachten tot je ooit een huisje krijgt en ik die foto's kan zien. Love it!!
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks, ik kan ook niet wachten. Hopen dat mijn vriend en ik allebei opschieten met een baan vinden dan kunnen we op opzoek naar een huisje. De blauwe kast in de hoek is trouwens een schoenenkast, en gemaakt door mijn vriend. I liiiike!
Lavendel- Ratel
AppleGreen schreef:Mooie huizen zie alleen wel veel hetzelfde, wat nu tegenwoordig hip is. Beetje riviera maison met teksten op muren etc en landelijke stijl. Wel erg mooi allemaal.
+1
Gast- Gast
Joy, bij jouw huisje krijg ik een heel warm gevoel! Netjes, maar niet te. Knus vind ik het. Lijkt me heerlijk wonen!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Joy, bij jouw huisje krijg ik een heel warm gevoel! Netjes, maar niet te. Knus vind ik het. Lijkt me heerlijk wonen!
Thanks! Zo voelt het ook echt, en vind ik prettig wonen. Ik zou nooit zo netjes kunnen zijn dat alles perfect is opgeruimd. Ik heb zo veel leuke dingetjes, die wil ik showen
Marin- Lady Post-a-lot
Joy: Wat een geweldig huis hebt je!! Leuk ingericht? Waar heb je die lampionnetjes tussen je billy boekenkasten vandaan?
Mag ik vragen in welke wijk je woont in DH? Vind de indeling erg leuk. Zo'n huisje zoek ik dus in DH. Niet te groot, maar ook niet te klein.
Mag ik vragen in welke wijk je woont in DH? Vind de indeling erg leuk. Zo'n huisje zoek ik dus in DH. Niet te groot, maar ook niet te klein.
Joy, heel gezellig! Zoals jij. Zei misschien wat rommelig, maar dat vind ik het niet in negatieve zin. Het past gewoon mooi zo
Gast- Gast
Wat een leuke huisjes allemaal! Dit soort topics blijven altijd leuk om even te spieken!
En sja...ik wil mijn foto's wel weer plaatsen, maar die zijn ondertussen al tig keer voorbij gekomen en iedereen heeft ze geloof ik wel een beetje gezien ondertussen.....
En sja...ik wil mijn foto's wel weer plaatsen, maar die zijn ondertussen al tig keer voorbij gekomen en iedereen heeft ze geloof ik wel een beetje gezien ondertussen.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Niki schreef:Joy: Wat een geweldig huis hebt je!! Leuk ingericht? Waar heb je die lampionnetjes tussen je billy boekenkasten vandaan?
Die lantaarntjes heb ik van een woonwinkel op de Frederik Hendriklaan in het Statenkwartier. Weet de naam even niet, maar er zit er maar eentje in deze stijl. XL heeft het in de naam geloof ik.
Ik woon zelf in het Regentessekwartier. Super leuke buurt, met nette huizen, maar ook weer niet te kak/duur zoals het Statenkwartier, net iets volkser. Erg leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
@Joy: Wat een super knus gezellig huisje heb jij!
@Lavendel: Wow wat heb je die kamer smaakvol ingericht zeg! Hoe groot is ie, als ik vragen mag? Hij oogt namelijk best groot!
@Lavendel: Wow wat heb je die kamer smaakvol ingericht zeg! Hoe groot is ie, als ik vragen mag? Hij oogt namelijk best groot!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:@Joy: Wat een super knus gezellig huisje heb jij!
Thanks! Hij is... 14m2 zoiets.. niet groot iig. Maar omdat hij rechthoekig is zonder rare schuine muren en alles vrij licht is, lijkt hij ruimer. Voor nu is het groot zat, alles past erin. Al heb ik zo'n zin om mijn ooit toekomstige huis in te richten.
Lavendel- Ratel
Joy_ schreef:Schaapke schreef:Leuk, Joy! Echt mijn smaak!
Haha nou ik heb ze van m'n ex op m'n verjaardag gekregen..Dus ze stonden er nog met speciale reden..Alleen misschien kan ik nu beter wachten tot ik weer eens bloemen van m'n huidige vriend krijg en ze vervangen
Haha! Ik denk dat je er heel 'hinterig' op aan moet sturen dat je van je nieuwe vriend bloemen krijgt en die erin zet...
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Joy_ schreef:Niki schreef:Joy: Wat een geweldig huis hebt je!! Leuk ingericht? Waar heb je die lampionnetjes tussen je billy boekenkasten vandaan?
Die lantaarntjes heb ik van een woonwinkel op de Frederik Hendriklaan in het Statenkwartier. Weet de naam even niet, maar er zit er maar eentje in deze stijl. XL heeft het in de naam geloof ik.
Ik woon zelf in het Regentessekwartier. Super leuke buurt, met nette huizen, maar ook weer niet te kak/duur zoals het Statenkwartier, net iets volkser. Erg leuk!
Joy, waar komt die super leuke boom op je muur vandaan, ik wil ooooooooook!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Een tour door mijn huis!
» Kat plast in huis door stress kruipende baby
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Kat plast in huis door stress kruipende baby
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: