DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Maar hoeveel pijn doet hij jou wel niet? Verdien jij dat wel?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Tea-Leaf schreef:Alex schreef:Ik ga slapen, heb hoofdpijn.
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft en knuffel voor iedereen omdat jullie zo lief zijn.
Welterusten!
Beterschap en slaap ze!
Idd beterschap ! Hoop dat je lekker kan slapen ondanks je hoofdpijn. terug
Gast- Gast
Ik geloof dat ik deze kon verwachten... Ja, ik heb nu pijn. Maar was het allemaal maar zo eenvoudig, Ik kan het gewoon echt niet, kan niet, alles zit vast, lijkt wel.Tea-Leaf schreef:Maple schreef:Ahhh bah jullie kunnen allemaal wel zo makkelijk praten, maar ik weet het echt niet. Ik ga die jongen hier zó verschrikkelijk pijn mee doen...
Ja, en jij hebt nu geen pijn?
Gast- Gast
Maple, waarom gaat hij zich gekwetst en schuldig voelen als jij aangeeft dat er hulp nodig is? Als er in het verleden nare dingen zijn voorgevallen, kan het heel goed zijn dat die nu pas bovenkomen, nu jullie relatie in rustiger vaarwater is beland. Daarvoor ben je waarschijnlijk heel druk geweest om confrontaties te vermijden en heb je nauwelijks tijd gehad om over je eigen gevoelens na te denken. Dat is echt meer regel dan uitzondering.
En heel fijn dat je man hard aan zichzelf werkt, maar dat wil niet zeggen dat jij nu verplicht bent om hem uitsluitend positieve feedback daarover te geven. Als jij er behoefte aan hebt dingen die in het verleden liggen verder te analyseren en bespreken, heeft hij zich daaraan aan te passen. Dat hoort allemaal bij het proces van aan zichzelf werken.
Denk dat je al heel lang allerlei emoties en gevoelens aan de kant hebt moeten schuiven en misschien moet je nu maar eens een grens trekken.
En heel fijn dat je man hard aan zichzelf werkt, maar dat wil niet zeggen dat jij nu verplicht bent om hem uitsluitend positieve feedback daarover te geven. Als jij er behoefte aan hebt dingen die in het verleden liggen verder te analyseren en bespreken, heeft hij zich daaraan aan te passen. Dat hoort allemaal bij het proces van aan zichzelf werken.
Denk dat je al heel lang allerlei emoties en gevoelens aan de kant hebt moeten schuiven en misschien moet je nu maar eens een grens trekken.
Gast- Gast
Nog even een vraag tussendoor omdat Tante Sjaan het niet wist.
Cognackleur bij zwart is een
Zwart bij zwart is een
Cognackleur bij marineblauw/donkerblauw is een
Cognackleur bij zwart is een
Zwart bij zwart is een
Cognackleur bij marineblauw/donkerblauw is een
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ga slapen, heb hoofdpijn.
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft en knuffel voor iedereen omdat jullie zo lief zijn.
Welterusten!
Beterschap meis, weltrusten!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ga slapen, heb hoofdpijn.
Welterusten!
Doe het rustig aan, hopelijk slaap je de hoofdpijn eraf.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik geloof dat ik deze kon verwachten... Ja, ik heb nu pijn. Maar was het allemaal maar zo eenvoudig, Ik kan het gewoon echt niet, kan niet, alles zit vast, lijkt wel.Tea-Leaf schreef:Maple schreef:Ahhh bah jullie kunnen allemaal wel zo makkelijk praten, maar ik weet het echt niet. Ik ga die jongen hier zó verschrikkelijk pijn mee doen...
Ja, en jij hebt nu geen pijn?
Helpt het als je alles voor jezelf op een rijtje zet?
En trouwens, wat zegt je gevoel? Los van alle bijkomende factoren?
Gast- Gast
Lieve Maple!
Ik ben het eens met al het bovenstaande!
Kies voor jezelf schatje!
Dikke knuffel voor jou!
Ik ben het eens met al het bovenstaande!
Kies voor jezelf schatje!
Dikke knuffel voor jou!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga ook slapen.
Maple> denk ook aan jezelf he. Je man heeft nog minder aan je als je zelf zo in de put raakt. Dan blijven jullie in die negatieve spiraal hangen.
Maple> denk ook aan jezelf he. Je man heeft nog minder aan je als je zelf zo in de put raakt. Dan blijven jullie in die negatieve spiraal hangen.
Gast- Gast
Mijn gevoel zegt dat ik nu even een tijdje alleen wil zijn. En mijn gevoel zegt verdorie dat ik gewoon ene knuffel wil en een bevestiging wil dat ik het goed doe. En shit, nu komen die tranen dan toch.
Gast- Gast
Kan je bij familie/vrienden logeren? Dan kom je wat tot rust.
En huilen is niet erg, geef maar aan toe.
En huilen is niet erg, geef maar aan toe.
Gast- Gast
Liefje! Volg je gevoel.. Kies even voor jezelf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Trusten TD!
En wat Tea zegt, zou ik ook zeggen. Dus in dat opzicht dezelfde vraag; Kun je er niet even tussenuit?
En wat Tea zegt, zou ik ook zeggen. Dus in dat opzicht dezelfde vraag; Kun je er niet even tussenuit?
Gast- Gast
Soms ben ik gewoon bang dat ik ontzettend zit te overdrijven. Voel me schuldig dat ik zulke nare dingen over hem vertel, hier op het forum, aan vriendinnen, aan bepaalde personen op m'n werk.
Naar familie wil ik niet, ik wil familie niet inlichten omdat ik weet dan mijn vader bijvoorbeeld geen spaan van hem heel zou laten als hij het hele verhaal wist. Sowieso wil ik ook niet dat mijn familie anders naar hem kijkt.
Overigens merken mijn ouders wel dat er wat is, ik merk het ana de manier waarop mijn moeder soms op mij reageert en naar me kijkt. Ze vragen alleen niet verder, ik dnek dat zij ervan uitgaan dat het verliezen van mijn mans baan er gewoon enorm ingehakt heeft.
Bij vriendinnen: eerlijk gezegd heb ik die niet zoveel, drie, en die hebben zelf ook genoeg aan hun hoofd en wil ik eigenlijk ook niet tot last zijn...
Naar familie wil ik niet, ik wil familie niet inlichten omdat ik weet dan mijn vader bijvoorbeeld geen spaan van hem heel zou laten als hij het hele verhaal wist. Sowieso wil ik ook niet dat mijn familie anders naar hem kijkt.
Overigens merken mijn ouders wel dat er wat is, ik merk het ana de manier waarop mijn moeder soms op mij reageert en naar me kijkt. Ze vragen alleen niet verder, ik dnek dat zij ervan uitgaan dat het verliezen van mijn mans baan er gewoon enorm ingehakt heeft.
Bij vriendinnen: eerlijk gezegd heb ik die niet zoveel, drie, en die hebben zelf ook genoeg aan hun hoofd en wil ik eigenlijk ook niet tot last zijn...
Gast- Gast
Ik ga ook slapen zo. Doei wijffies!
Lieve Maple, denk nou gewoon even aan jezelf.. Jouw man behoort een aanvulling te zijn op jou, hij bepaalt niet jouw geluk. Dat doe je nog altijd zelf.
Lieve Maple, denk nou gewoon even aan jezelf.. Jouw man behoort een aanvulling te zijn op jou, hij bepaalt niet jouw geluk. Dat doe je nog altijd zelf.
Gast- Gast
Maple schreef:Soms ben ik gewoon bang dat ik ontzettend zit te overdrijven. Voel me schuldig dat ik zulke nare dingen over hem vertel, hier op het forum, aan vriendinnen, aan bepaalde personen op m'n werk.
Nee, je overdrijft echt niet. Ik zou je zo graag een schop onder je kont willen geven! En dat bedoel ik goed. Ik vind het zo ontzettend sneu dat je zo weinig zelfvertrouwen hebt. Je bent de moeite waard!!
Gast- Gast
Ik ga bij wijze van uitzondering ook eens slapen voor 0:00. Welterusten iedereen die gaat slapen.
Maple: Hoe denk je dat je hier uit gaat komen als je zoveel problemen ziet in elke oplossing?
Maple: Hoe denk je dat je hier uit gaat komen als je zoveel problemen ziet in elke oplossing?
Gast- Gast
voor jou Maple! En je zeurt niet! En bij vrienden moet je sowieso je verhaal kwijt kunnen, dus niet denken dat je er mensen mee lastig valt.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Vooal dat 'grapje'-smiley eronder doet het hem, Tea
En jullie hebben ook wel gelijk. Tegen een ieder ander in deze situatie zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar als je er zelf eenmaal inzit is het lastig om het helder te zien.
En nu wil ik chocola.
En jullie hebben ook wel gelijk. Tegen een ieder ander in deze situatie zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar als je er zelf eenmaal inzit is het lastig om het helder te zien.
En nu wil ik chocola.
Gast- Gast
Maple schreef:Vooal dat 'grapje'-smiley eronder doet het hem, Tea
En nu wil ik chocola.
Ik ook!!!!!!
Gast- Gast
Oh maar mijn verhaal kan ik bij hun echt wel kwijt, dat zeker..oOErinOo. schreef: voor jou Maple! En je zeurt niet! En bij vrienden moet je sowieso je verhaal kwijt kunnen, dus niet denken dat je er mensen mee lastig valt.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: