DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Jullie kennen me te goed. Ik weet niet, voel me dik en lelijk, bah.
Heb even niet de tijd om uitgebreider te reageren, maar:
Gast- Gast
Klote zooi Alex, je bent prachtig :-)
Ik kom ook meteen maar met de deur in huis; ik heb niet zoveel belang meer om met mn vrienden om te gaan. Ik vind er gewoon echt geen zak meer aan
Ik kom ook meteen maar met de deur in huis; ik heb niet zoveel belang meer om met mn vrienden om te gaan. Ik vind er gewoon echt geen zak meer aan
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Alex schreef:Jullie kennen me te goed. Ik weet niet, voel me dik en lelijk, bah.
Je bent een prachtige meid. Ik vind het, en dit zei ik al eerder: zo verdrietig dat je dat zelf niet ziet.
Gast- Gast
Rush schreef:Klote zooi Alex, je bent prachtig :-)
Oh jee.. Vind je dat vervelend omdat je niet weet hoe je het duidelijk moet maken aan ze, of baal je überhaupt dat je dit zo vind?
Gast- Gast
Toen ik net bij mijn toenmalige vriend was, onze levens in snelvaart samen werden gevoegd, al snel gingen samenwonen met alle gemakken en ongemakken van dien, wilde ik liever ook niet meer met mijn vrienden omgaan/dingen met hen ondernemen. Omdat de gesprekken totaal geen betrekking meer hadden op mijn leven. En domme acties, waar ik vroeger nog hard om moest lachen, alleen nog maar domme acties waren.
Maar na een jaar begon ik ze wel te missen, zelfs de domme acties die domme acties waren. En stapavonden waren ook weer zoals voorheen, omdat ik het allemaal weer wist te waarderen.
Misschien dat je even in zo'n fase zit, Rush? Dat je nu even andere prioriteiten hebt, andere vorm van humor, andere dingen belangrijker vindt, maar dat je over een jaar wel weer leuk met de vrienden om zult gaan?
Maar na een jaar begon ik ze wel te missen, zelfs de domme acties die domme acties waren. En stapavonden waren ook weer zoals voorheen, omdat ik het allemaal weer wist te waarderen.
Misschien dat je even in zo'n fase zit, Rush? Dat je nu even andere prioriteiten hebt, andere vorm van humor, andere dingen belangrijker vindt, maar dat je over een jaar wel weer leuk met de vrienden om zult gaan?
Gast- Gast
Ik had sowieso al andere interesses, maar omdat het thuis niet fijn was, moest ik toch iets. Omhangen met vrienden dus. Nu heb ik het wel fijn bij mn vriend thuis, maar ook met zijn vrienden, plus dat ik er ook een huishouden bij heb. Ik voel me nu gewoon goed en ben graag alleen of bij de vrienden van mn vriend.
Nu ben ik dus vanavond uitgenodigd bij een vriendin. De rest van de vrienden zal er ook zijn, maar waar ik er voorheen naar uit keek, heb ik nu echt geen zin..
Nu ben ik dus vanavond uitgenodigd bij een vriendin. De rest van de vrienden zal er ook zijn, maar waar ik er voorheen naar uit keek, heb ik nu echt geen zin..
Rush- Lady Post-a-lot
Dat merk ik trouwens wel aan je, Rush, dat je vele malen rustiger bent geworden.
Als je geen zin hebt om te gaan, dan moet je niet gaan.
Wat ik trouwens nooit heb meegekregen, hoe ben je tegen het lijf van jouw vriend gelopen?
Als je geen zin hebt om te gaan, dan moet je niet gaan.
Wat ik trouwens nooit heb meegekregen, hoe ben je tegen het lijf van jouw vriend gelopen?
Gast- Gast
Nee dat is zo. Zelfs als mn vriend bij zijn vrienden is zit ik liever alleen thuis met tv of dvd dan dat ik op stap ga. Ik moest er altijd bij zijn, stel je voor dat je iets mist, maar dat is over.
Hij sprak me op Hyves aan over mn toen nieuwe auto. Leuk gekletst, MSN uitgewisseld en toen 3 avonden tot laat gepraat over vanalles, was echt super. We bleken over veel hetzelfde te denken. Daarna ben ik op een bbq bij hem gekomen, gezoend en 2 dagen erna onafscheidelijk haha..
Hij sprak me op Hyves aan over mn toen nieuwe auto. Leuk gekletst, MSN uitgewisseld en toen 3 avonden tot laat gepraat over vanalles, was echt super. We bleken over veel hetzelfde te denken. Daarna ben ik op een bbq bij hem gekomen, gezoend en 2 dagen erna onafscheidelijk haha..
Rush- Lady Post-a-lot
Een week geleden heb ik ontzettend veel kleding bij H&M besteld. Vandaag kwam ik erachter dat het toch niet paste, ondanks dat ik juist een extra grote maat had besteld (me=depressief nu). Dus ik twitter net dat ik mijn doos uitgepakt en weer ingepakt heb en mijn collega, die al de hele week vraagt wanneer mijn pakket komt, reageerde gelijk met:"Joh wattan?!" Maandag gaat ze dus mijn twijfelcolbert even beoordelen. En als het niet staat, dan zal ze heus niet zeggen dat het wel staat. Dus spannend. (Even uitleg, hij zit bij de armen vrij strak en ik heb het idee dat hij daardoor extreem naar boven kruipt, waardoor het sowieso niet staat)
Echt, hoe heb ik zo dik kunnen worden.
Echt, hoe heb ik zo dik kunnen worden.
Gast- Gast
Halloha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Maura, wat balen van de kleding, je keek zo uit naar het pakket.
Echt, ik voel me zo kut. Ik ga vandaag ook de deur niet meer uit. Ik voel me echt kut. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen......
Gast- Gast
Wat balen, Maura...
Hoi meiden!
Hoi meiden!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi Alex! Ik heb vandaag een redelijke dag, wat wel prettig is. Maar alles is heel dubbel en tegenstrijdig in mijn hoofd de laatste tijd. Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het maar kouhouhoudddd vandaag
En ik en natgeregend en ik vond een brief in de bus dat ik donderdagavond op EHBO-herhaling moet. Weg avondje alleen thuis.
En ik en natgeregend en ik vond een brief in de bus dat ik donderdagavond op EHBO-herhaling moet. Weg avondje alleen thuis.
Gast- Gast
Hallo!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Terug thuis TD?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120