Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:58

Ik breek maar zo even in: Maple, dat hij zich schuldig gaat voelen is jouw probleem niet, even heel hard gezegd. Misschien wordt het wel eens tijd voor een beetje schuldgevoel van zijn kant. Maar dat hij dat op jouw gaat botvieren is natuurlijk heel naar, kan me goed voorstellen dat je daarom de confrontatie liever niet meer aangaat. Kun je je verhaal niet doen en dan voor eventjes ergens anders heen vertrekken (ouders / familie / vrienden)? Dan kom je weer terug tegen de tijd dat er een redelijk gesprek te voeren valt hug .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush vr 16 sep 2011 - 10:02

Ik was chaggie omdat ik geen WiFi op nn tablet kreeg en nu is mn vriend pleite.. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:03

Rush schreef:Ik was chaggie omdat ik geen WiFi op nn tablet kreeg en nu is mn vriend pleite.. Rolling Eyes

Wat is een tablet? Zo'n hele platte soort van laptop toch? Ik voel me echt dom nu Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush vr 16 sep 2011 - 10:04

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Ik was chaggie omdat ik geen WiFi op nn tablet kreeg en nu is mn vriend pleite.. Rolling Eyes

Wat is een tablet? Zo'n hele platte soort van laptop toch? Ik voel me echt dom nu Embarassed
Ja klopt. iPad achtig zeg maar :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:05

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Ik was chaggie omdat ik geen WiFi op nn tablet kreeg en nu is mn vriend pleite.. Rolling Eyes

Wat is een tablet? Zo'n hele platte soort van laptop toch? Ik voel me echt dom nu Embarassed


tablet ken ik als een pilletje :P whahah (grapje weet ook wel beter :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:06

Oh ja, dat zegt me wel iets. Ik ben echt een oldie aan het worden, wat genant haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:06

Jullie hebben ook allemaal wel gelijk, echt waar. Maar ik zie zelf gewoon geen enkele goede manier om hem te vertellen dat ik die hulp wil gaan zoeken. Ik weet gewoon echt niet hoe... Jullie dneken allemaal ontzettend lief mee, maar bij alles zie ik al precies voor me hoe hij gaat reageren.

Bij hem weg wil ik niet. Hij heeft namelijk ook echt zijn goeie kanten en die goeie kanten wegen in principe nog altijd wle op tegen zijn buien. Het is alleen zo dat ik zelf momenteel in ene neerwaartse spiraal zit. Hij probeert het wel, hij doet z'n best en probeert te veranderen, leeft zich in in mij, vraagt naar vriendinnen en is reuze geïnteresseerd in alles enzo, allemaal anders dan één, twee, drie jaar geleden. En dat zie ik ook allemaal wel maar het lukt me niet meer om daar goed op te reageren. In plaats daarvan ben ik nors en chagrijnig en irriteert alles me. En ja, dan is voor hem ook een keer de maat vol en barst de bom.

Storm, dank je! Ik vind het ondanks alles ook een mooie man hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel vr 16 sep 2011 - 10:08

WAUW!! vanavond met zus en schoonzus mee geweest naar hun foto cursus, moest mee als model.. heb al een paar waanzinnig mooie foto's van mijzelf gezien.. Is portret fotografie, nu ben ik daar zelf niet echt gek op. Ben zo blij met de eerste resultaten, vooral in deze periode dat k zo slecht in mijn vel zit ben ik heel trots op deze foto's, het is nl niet te zien dat ik zo slecht voel. Hoop jullie snel wat te kunnen laten zien..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:09

(maple als het goed is heb ik je een vriendschapsverzoek op fb gedaan net)

Wel goed dat hij al een stap vooruit is gegaan. Dat is wel positief.
Vervelend dat jij er dan zo nors op reageert. Maar dat kan je dan ook aangeven dat je graag hulp hebt omdat je niet meer zo wil reageren en zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:09

Dénk je dat hij zo zal reageren of is het een aanname, vul je dat nu voor hem in?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:11

Ja kom zeg meis, wegen die goede kanten op tegen de rottige kanten en het rotgevoel wat jij nu hebt?

Dat hij het probeert is blijkbaar niet genoeg, dus je kan het heel makkelijk maken: diep in ademen en hem confronteren: mee in therapie, of op zijn minst goed praten, en anders moet hij maar eens nadenken over zijn gedrag.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:11

Ik denk sowieso dat je teveel schuld bij jezelf neerlegt. En als je al zo ontzettend hard moet nadenken over hoe je met hem de problemen in je relatie kunt bespreken zonder dat het verkeerd valt, is dat op zich al een probleem. Hoop echt heel hard dat je je dat gaat beseffen (sorry voor deze ontzettend betweterige term, kan niet op een goed woord komen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:12

Alex schreef:Dénk je dat hij zo zal reageren of is het een aanname, vul je dat nu voor hem in?

Ik ben er vaker over begonnen, ik wéét dat hij zo gaat reageren. Voor hem is alles nu aan de betere hand omdat hij aan zichzelf werkt, hij gaat het niet begrijpen, zich gekwetst en schuldg voelen dan ik uitgerekend nu over hulp ga beginnen.

En sowieso, hoe voer ik in godsnaam dat gesprek...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:14

Oh, en betrek het toch niet zo op jezelf. Echt hoor, je moet je niet zo naar hem schikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:14

Eens met Twellie.

Edit: en met Tea.


Laatst aangepast door Alex op vr 16 sep 2011 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:14

Maple, zo'n gesprek voer je niet zo maar. Maar als je ten einde raad weet en niet meer weet hoe het verder moet, dan zul je elke reactie moeten accepteren en moeten kunnen weerleggen. Het is een strijd. Maar die lever jij nu al alleen, dus waarom mag hij daarin niet meedingen? Meid, kies voor jezelf in deze!

En sorry, hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:15

Maple schreef:
Alex schreef:Dénk je dat hij zo zal reageren of is het een aanname, vul je dat nu voor hem in?

Ik ben er vaker over begonnen, ik wéét dat hij zo gaat reageren. Voor hem is alles nu aan de betere hand omdat hij aan zichzelf werkt, hij gaat het niet begrijpen, zich gekwetst en schuldg voelen dan ik uitgerekend nu over hulp ga beginnen.

En sowieso, hoe voer ik in godsnaam dat gesprek...

Hard zijn. Maak jezelf maar boos anders, je hebt net zoveel inspraak in de relatie als hij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:15

Maura schreef:Maple, zo'n gesprek voer je niet zo maar. Maar als je ten einde raad weet en niet meer weet hoe het verder moet, dan zul je elke reactie moeten accepteren en moeten kunnen weerleggen. Het is een strijd. Maar die lever jij nu al alleen, dus waarom mag hij daarin niet meedingen? Meid, kies voor jezelf in deze! En sorry, hug

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:17

Tea-Leaf schreef:
Maura schreef:Maple, zo'n gesprek voer je niet zo maar. Maar als je ten einde raad weet en niet meer weet hoe het verder moet, dan zul je elke reactie moeten accepteren en moeten kunnen weerleggen. Het is een strijd. Maar die lever jij nu al alleen, dus waarom mag hij daarin niet meedingen? Meid, kies voor jezelf in deze! En sorry, hug

+1

+2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:18

Ahhh bah jullie kunnen allemaal wel zo makkelijk praten, maar ik weet het echt niet. Ik ga die jongen hier zó verschrikkelijk pijn mee doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:18

Maple schreef:Ahhh bah jullie kunnen allemaal wel zo makkelijk praten, maar ik weet het echt niet. Ik ga die jongen hier zó verschrikkelijk pijn mee doen...

Ja, en jij hebt nu geen pijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:19

Maple schreef:Ahhh bah jullie kunnen allemaal wel zo makkelijk praten, maar ik weet het echt niet. Ik ga die jongen hier zó verschrikkelijk pijn mee doen...

Maar..... Hoeveel pijn doet hij jou op dit moment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  May vr 16 sep 2011 - 10:19

Ik sluit me aan bij wat er gezegd is. Het is echt heel moeilijk om zo'n gesprek aan te gaan, maar hier is niemand bij geholpen, en jij al helemaal niet. En jij bent zelf nog wel echt de belangrijkste op dit moment! Vecht voor jezelf, en vecht daarmee indirect ook voor je huwelijk!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:19

Ik ga slapen, heb hoofdpijn.

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft en knuffel voor iedereen omdat jullie zo lief zijn. hug

Welterusten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:20

Alex schreef:Ik ga slapen, heb hoofdpijn.

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft en knuffel voor iedereen omdat jullie zo lief zijn. hug

Welterusten!

Beterschap en slaap ze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum