Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:46

Theedoosje schreef:Oh daar kan ik je niet bij helpen Maura. En gezellig posten bj de deur...gezellig kopje thee er bij...laptop whaha

De buren zullen vast denken dat ik direct gek ben geworden haha. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:46

Maura schreef:Mag ik even snel een vraag stellen?

Wanneer de zending is gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL/TNT, hoelang duurt het dan nog voor ik mijn nieuwe kleding heb? Want ik wilde eigenlijk maandag wel in het nieuw gaan naar het werk. En als het dus morgen wel wordt bezorgd, dan moet ik posten bij de voordeur, want de bel is stuk. laughcry

Zolang als TNT er over doet. Is geen peil op te trekken helaas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:46

Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:47

Maura schreef:
Theedoosje schreef:
Alex schreef:En het ergste was ook nog dat mijn moeder zei dat ik toch weer dikker zou worden nu ik weer een normaal eetpatroon heb. En dat bedoelde ze echt niet lullig, dat weet ik echt, maar ik ben er wel heel verdrietig om. Maat M en 38 is zo groot (zegt dat stemmetje in mijn hoofd).

dan moet je niet mijn maat weten

Haha, of de mijne. M gaat voor mij niet werken. :P

neu M niet echt nee bij mij laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:47

Sorry, Storm. Ik bedoel het echt niet rot. Je weet dat ik anders naar mezelf kijk dan naar anderen, he? DagCafé - Pagina 24 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:47

Maple schreef:Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Lieve schat zo gaat het toch niet langer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:47

Maple schreef:Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Ik vecht niet meer, zeker niet na het berichtje van Tea-Leaf.

Fuck, wat voel ik me kut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:48

Alex schreef:Sorry, Storm. Ik bedoel het echt niet rot. Je weet dat ik anders naar mezelf kijk dan naar anderen, he? DagCafé - Pagina 24 699888
Ja weet ik wel maar ik vind mezelf ook te dik, ook al heb ik maat 38...en daarom steekt het om te lezen dat anderen dat blijkbaar ook zo vinden, dat M een grote maat is. Ik prent mezelf maar in dat M Medium betekent en dus niet groot is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:48

Maple schreef:
Storm schreef:Owww Maple wat onwijs klote om te horen Sad
Hoezo word je man vervelend aangeschoten/dronken dan? Wat doet ie dan bijvoorbeeld?

Ruzie zoeken, uitdagen, niet van me af kunnen blijven. En misschien dat ik me door dat vooruitzicht gewoon kut voel, kan ook.

Ah bah hele dag gezellig geweest, leuke dag gehad en nu dit weer. Stomme Maple, get over it.

Lieve Maple.. "Get over it?" Nee, jouw man moet zichzelf herpakken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'niet van me af kunnen blijven', maar als het is wat ik denk: ga dan bij die man weg meis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:49

Theedoosje schreef:
Maple schreef:Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Lieve schat zo gaat het toch niet langer?
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  May vr 16 sep 2011 - 9:49

Tea-Leaf schreef:
Maura schreef:Mag ik even snel een vraag stellen?

Wanneer de zending is gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL/TNT, hoelang duurt het dan nog voor ik mijn nieuwe kleding heb? Want ik wilde eigenlijk maandag wel in het nieuw gaan naar het werk. En als het dus morgen wel wordt bezorgd, dan moet ik posten bij de voordeur, want de bel is stuk. laughcry

Zolang als TNT er over doet. Is geen peil op te trekken helaas...

Ja want mijn pakje stond dat het nog in het sorteercentrum was, toen ik hem al had ontvangen, dus ik had geluk, maar het zal vast nog veel vaker andersom zijn.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:49

Tea-Leaf schreef:
Maura schreef:Mag ik even snel een vraag stellen?

Wanneer de zending is gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL/TNT, hoelang duurt het dan nog voor ik mijn nieuwe kleding heb? Want ik wilde eigenlijk maandag wel in het nieuw gaan naar het werk. En als het dus morgen wel wordt bezorgd, dan moet ik posten bij de voordeur, want de bel is stuk. laughcry

Zolang als TNT er over doet. Is geen peil op te trekken helaas...

Ze hebben er al drie dagen over gedaan om het uberhaupt te sorteren. Dat vind ik wel schrijnend, want ik heb wel een afspraak met H&M dat wanneer ik iets wil ruilen/inleveren, dat dit binnen 14 dagen moet. Als het postbedrijf dan zolang op zich laat wachten, heb ik minder tijd om het daadwerkelijk in te leveren. Pesthekel aan. Al doet H&M alles behalve moeilijk. Vind dat ze een goede klantenservice hebben, klantgericht zijn en zeer zeker niet moeilijk doen. Alles voor de klant lijkt wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:49

Alex schreef:
Maple schreef:Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Ik vecht niet meer, zeker niet na het berichtje van Tea-Leaf.

Fuck, wat voel ik me kut.
Hout op scheit uit, anders zitten we straks allemaal te janken hier!
Inclusief mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:50

Storm schreef:
Alex schreef:Sorry, Storm. Ik bedoel het echt niet rot. Je weet dat ik anders naar mezelf kijk dan naar anderen, he? DagCafé - Pagina 24 699888
Ja weet ik wel maar ik vind mezelf ook te dik, ook al heb ik maat 38...en daarom steekt het om te lezen dat anderen dat blijkbaar ook zo vinden, dat M een grote maat is. Ik prent mezelf maar in dat M Medium betekent en dus niet groot is DagCafé - Pagina 24 561177

Anderen vinden dat niet. Ik vind dat en aan mij heb je echt geen goede maatstaaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:51

Storm schreef:
Alex schreef:
Maple schreef:Blegh ik zit hier gewoon te vechten tegen m'n tranen :P

Ik vecht niet meer, zeker niet na het berichtje van Tea-Leaf.

Fuck, wat voel ik me kut.
Hout op scheit uit, anders zitten we straks allemaal te janken hier!
Inclusief mezelf.

Grote jankboel hier dus...

Ooh lieve schatten, ik wil jullie zo graag een echte knuffel geven.

Ooh Aliyah heeft gewonnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:52

Tea-Leaf schreef:
Maple schreef:
Storm schreef:Owww Maple wat onwijs klote om te horen Sad
Hoezo word je man vervelend aangeschoten/dronken dan? Wat doet ie dan bijvoorbeeld?

Ruzie zoeken, uitdagen, niet van me af kunnen blijven. En misschien dat ik me door dat vooruitzicht gewoon kut voel, kan ook.

Ah bah hele dag gezellig geweest, leuke dag gehad en nu dit weer. Stomme Maple, get over it.

Lieve Maple.. "Get over it?" Nee, jouw man moet zichzelf herpakken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'niet van me af kunnen blijven', maar als het is wat ik denk: ga dan bij die man weg meis.

Nee nee nee, dat is het absoluut niet, dat wat jij denkt. maar gewoon ana me zitten, tot vervelens aan toe.

Jullie zijn lief... En ik realiseer me nu dat ik inderdaad hulp nodig heb. Maar hoe vertel ik dat mijn man zonder dat hij gaat exploderen... Hij gata zich zó verschrikkelijk schuldig voelen omdat hij dondersgoed weet dat hij de aanleiding is. En dat schuldgevoel gok ik dat hij dat gaat uiten in boosheid. En juist dát kan ik nu even niet meer opbrengen, ik ga ruzies nu juist liever uit de weg omdat ik er de kracht niet meer voor heb.

En Lex: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:52

M is helemaal niet groot. M is een iets grotere S. Heeft iemand de maten weleens op elkaar gelegd? Want het scheelt gewoon amper iets. smile

Nu allemaal ophouden met huilen anders huil ik zo nog een potje mee van vermoeidheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:53

Maple> dan knalt het maar een keer goed. Moet jij je dan maar ongelukkig voelen ? NEE! Dus ga voor de hulp!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:54

Theedoosje schreef:Maple> dan knalt het maar een keer goed. Moet jij je dan maar ongelukkig voelen ? NEE! Dus ga voor de hulp!

Eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:54

Maple, zo te lezen zit je man in een vicieuze cirkel. En dat moet ooit doorbroken worden, wil het beter worden. Want dit is echt niet normaal.
Ik heb trouwens een foto van jullie samen gezien op Hyves, ik vind hem echt een mooie man!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:54

Het heeft al te vaak goed geknald hier, ik kan het niet meer. Echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:56

Maple, dikke knuffel terug! DagCafé - Pagina 24 699888 Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:56

Ja maar Maple zo doorgaan kan ook niet toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:57

Maple schreef:
Tea-Leaf schreef:
Maple schreef:
Storm schreef:Owww Maple wat onwijs klote om te horen Sad
Hoezo word je man vervelend aangeschoten/dronken dan? Wat doet ie dan bijvoorbeeld?

Ruzie zoeken, uitdagen, niet van me af kunnen blijven. En misschien dat ik me door dat vooruitzicht gewoon kut voel, kan ook.

Ah bah hele dag gezellig geweest, leuke dag gehad en nu dit weer. Stomme Maple, get over it.

Lieve Maple.. "Get over it?" Nee, jouw man moet zichzelf herpakken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'niet van me af kunnen blijven', maar als het is wat ik denk: ga dan bij die man weg meis.

Nee nee nee, dat is het absoluut niet, dat wat jij denkt. maar gewoon ana me zitten, tot vervelens aan toe.

Jullie zijn lief... En ik realiseer me nu dat ik inderdaad hulp nodig heb. Maar hoe vertel ik dat mijn man zonder dat hij gaat exploderen... Hij gata zich zó verschrikkelijk schuldig voelen omdat hij dondersgoed weet dat hij de aanleiding is. En dat schuldgevoel gok ik dat hij dat gaat uiten in boosheid. En juist dát kan ik nu even niet meer opbrengen, ik ga ruzies nu juist liever uit de weg omdat ik er de kracht niet meer voor heb.

En Lex: hug

Nou, en dat "hoe vertel ik.. zonder dat hij gaat exploderen" is toch al niet goed?

Lieverd, het is serieus niet ok;e dat je hem uit de weg gaat om dat je bang bent voor ruzie.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  May vr 16 sep 2011 - 9:57

Maple is het dan niet een idee om het gewoon voor hem op te schrijven, en daar ook inzetten dat je bang bent dat hij gaat ontploffen, dat je het daarom hem het op papier verteld. Hem die brief te geven, een half uurtje naar buiten te gaan, zo kan hij het op zich in laten werken en de ergste boosheid alweer relativeren. En dan kunnen jullie daarna hopelijk een goed gesprek hebben.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum