Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
+12
Caramba
Caro
Verona
Atelier Madame
Niekske
Susan
Gizmo
girli
SarahKey
Silver
Rush
caro86
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
Caro schreef:En heten die mensen echt Miek en Mars?
En wat je moet zeggen als hij niet meekomt? Gewoon de waarheid. Dat jullie ook graag dingen afzonderlijk doen. Of dat je je vrienden alleen wilde spreken. OF dat hij zelf een afspraak heeft. Niet zo moeilijk :-)
nee dat zijn nicknamen/koosnamen. Ik kijk wel uit op het internet! Als hij niet meekomt zeg ik gewoon dat hij niet mee wou omdat ie andere plannen had(wat dan ook. Ik bedenk geen smoesje of iets dergelijks.
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
Niekske schreef:Maar hoe vind jij het zelf als hij meegaat terwijl hij niet zoveel heeft met jouw vrienden? Ik vind ergens wel dat hij best af en toe meekan gaan met jou, omdat hij hetzelfde van jou verwacht. Maar als hij inderdaad alleen maar gaat zitten chagrijnen, heb jij dan nog een leuke avond?
Ik weet dat hij het simpelere mensen vindt maar als hij meegaat hebben we het gezellig hoor. Hij kletst gewoon mee en gedraagt zich normaal en vrolijk. Dus op de avond zelf merk ik er amper iets van.
caro86- Fluisteraar
Niekske schreef:Rush schreef:Dat weet ik niet. Bij sommige mensen merk je gewoon direct dat het niets is en niets gaat worden.caro86 schreef:Rush schreef:Ja, maar dat kan toch als hij niks met jou vrienden heeft?
Ja inderdaad. Maar hij heeft ze net een paar keer gezien. Dan ken je ze toch niet?!
Klopt wel, maar ligt ook aan je eigen houding. Je moet er wel voor open staan om ze te leren kennen. Je kan wel snel het idee hebben dat het niet jouw soort mensen zijn, maar als het de vrienden zijn van je partner, zijn er misschien toch nog wel een paar leuke dingen aan die mensen.
Nou dat is precies wat ik bedoel. Je moet er voor open staan, ze willen leren kennen. Iedereen heeft iets leuks.
caro86- Fluisteraar
Maar het kan ook gewoon zijn dat je wel ontdekt hebt dat het niet jouw soort mensen zijn. Ik bedoel..de vrienden van mijn vriend vind ik ook niet echt geweldig, dat kan toch gewoon?! Het kan toch zijn dat je bepaalde mensen niet echt geweldig vind, waarom zou je dan perse mee moeten naar bepaalde dingen. Oke als ik uitgenodigd word ga ik best mee..maar liever eigenlijk niet.caro86 schreef:Niekske schreef:Rush schreef:Dat weet ik niet. Bij sommige mensen merk je gewoon direct dat het niets is en niets gaat worden.caro86 schreef:Rush schreef:Ja, maar dat kan toch als hij niks met jou vrienden heeft?
Ja inderdaad. Maar hij heeft ze net een paar keer gezien. Dan ken je ze toch niet?!
Klopt wel, maar ligt ook aan je eigen houding. Je moet er wel voor open staan om ze te leren kennen. Je kan wel snel het idee hebben dat het niet jouw soort mensen zijn, maar als het de vrienden zijn van je partner, zijn er misschien toch nog wel een paar leuke dingen aan die mensen.
Nou dat is precies wat ik bedoel. Je moet er voor open staan, ze willen leren kennen. Iedereen heeft iets leuks.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ik herken het ook wel met een ex van mij. Ik paste totaal niet in zijn vriendengroep en ging dan ook liever niet mee naar verjaardagen en andere afspraken. Soms vond ik dat ik toch moest gaan, want mijn vriend kreeg wel eens commentaar van zijn vrienden dat ik nooit mee was. Dan ging ik voor hem toch maar mee.. en dat waren lange avonden.
Hij vond mijn vrienden ook niet zo leuk overigens. Dus spraken we meestal apart van elkaar met eigen vrienden af. Wel zo makkelijk.
Hij vond mijn vrienden ook niet zo leuk overigens. Dus spraken we meestal apart van elkaar met eigen vrienden af. Wel zo makkelijk.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Het zijn jouw vrienden, niet de zijne. En hij is volgens mij vrij om zijn vrije tijd in te delen zoals hij dat wil. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb te weinig vrije tijd om die te spenderen aan mensen die ik niet heel leuk vind. Ik vind het eigenlijk best opvallend dat je er altijd vanuit gaat dat JULLIE zijn uitgenodigd als HIJ is uitgenodigd. Dat dat zo is bij gezamenlijke vrienden is logisch, en bij dingen als verjaardagen ofzo snap ik het ook nog, maar als een vriend belt 'kom je wat drinken' dan vind ik dat niet per se een uitnodiging aan een stel.
Het lijkt me heel gezond dat je beiden een sociaal kringetje hebt en dat je niet altijd alles samen doet. Ik zou jouw houding behoorlijk vervelend vinden als het mijn relatie was. Een keer verplicht mee naar iemand anders z'n vrienden vind ik prima, maar standaard, nee, dat gaat me te ver.
Mee eens
Gast- Gast
Wij vinden elkaars vrienden beide gezellig. Dus voor ons is het nooit een "opoffering" om mee te gaan naar mijn of zijn vrienden.
En ik vind dat je moet geven en nemen in een relatie. Zo'n grote opoffering hoeft het toch niet te zijn om af en toe een avondje mee te gaan?
En ik vind dat je moet geven en nemen in een relatie. Zo'n grote opoffering hoeft het toch niet te zijn om af en toe een avondje mee te gaan?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
caro86 schreef:Niekske schreef:Rush schreef:Dat weet ik niet. Bij sommige mensen merk je gewoon direct dat het niets is en niets gaat worden.caro86 schreef:Rush schreef:Ja, maar dat kan toch als hij niks met jou vrienden heeft?
Maar waarom zou je ze moeten willen leren kennen? Ik kies liever zelf in welke mensen ik tijd en energie stop.
Gast- Gast
Als hij vindt dat jij mee moet naar zijn vrienden, mag je dat andersom ook verwachten van hem. Kleine moeite, groot gebaar.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:caro86 schreef:Niekske schreef:Rush schreef:Dat weet ik niet. Bij sommige mensen merk je gewoon direct dat het niets is en niets gaat worden.caro86 schreef:Rush schreef:Ja, maar dat kan toch als hij niks met jou vrienden heeft?
Maar waarom zou je ze moeten willen leren kennen? Ik kies liever zelf in welke mensen ik tijd en energie stop.
Oja dat begrijp ik wel maar je wordt echt geen slechter mens als je iets over hebt voor een ander ( je partner in dit geval), die je er een plezier mee doet.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Caro kan zich er ook wat minder druk om maken, dan is het probleem ook opgelost.Moon schreef:
Oja dat begrijp ik wel maar je wordt echt geen slechter mens als je iets over hebt voor een ander ( je partner in dit geval), die je er een plezier mee doet.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik ben het in het meeste eens met de andere meiden. Toch zou ik gewoon voet bij stuk houden als jij een keer niet mee wilt. Als hij dat mag dan mag jij dat ook zeggen. In iedere relatie wordt er weer anders met dit soort dingen omgegaan. Ik heb vriendjes gehad die altijd mee gingen en ik heb nu een partner die niet altijd of bijna nooit mee wil. Maar dan ben ik ook niet verplicht om met hem mee te gaan.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vriend die vaak van huis is!
» N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
» N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: