Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rugdragen, frustratie..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rugdragen, frustratie.. Empty Rugdragen, frustratie..

Bericht  PapillonRose wo 14 sep 2011 - 22:06

Na het een hele lange tijd te hebben gelaten voor wat het was, ben ik vandaag weer een poging gaan wagen om te gaan rugdragen met de doek. Hiervoor lukte het steeds niet goed, dus deed ik het maar weer een tijdje niet.

Maar het lukt nog steeds niet! Ik heb veel gegoogled en op youtube gekeken, om te kijken wat voor methoden er zijn. Het leek me het handigst om te beginnen met de rucksack. Maar het lukt me gewoon niet, zelfs niet met duidelijke filmpjes Sad

Nou moet ik ook wel zeggen dat A. het volgens mij niet echt leuk vindt, dus met een spartelend kind op je rug is het ook niet echt makkelijk laughcry

Ik leg haar dan op het bed op de doek (omdat niemand kan helpen vind ik het wel fijn dat ze zacht zou vallen mocht het misgaan). Ga er dan zelf voor zitten en neem haar in de doek op mijn rug. Tot zo ver gaat het goed. Zorg dat de doek goed over haar heen zit en vooral aan de onderkant laag genoeg zit. Dan ga ik beginnen met de banden over mijn schouders naar voren te doen en te knopen. Alles zit dan nog steeds goed. Tot ik klaar ben met knopen Evil or Very Mad

Over mijn schouders zijn de banden een puinhoop (breed, zakken af) en de doek is bij haar rugje opgeschoven zodat ze nergens meer op kan zitten met haar billen. Geen succes dus..

Iemand nog tips, of is het misschien een goed idee eens op zoek te gaan naar iemand in de buurt die draagconsulten geeft?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugdragen, frustratie.. Empty Re: Rugdragen, frustratie..

Bericht  Liadan wo 14 sep 2011 - 22:15

Klinkt bekend, bij mij ging het bij Yara net zo.... Af en toe lukte het om een redelijke BWCC te knopen, maar eigenlijk heb ik haar verder altijd in de Mei Tai op mijn rug gehad.
Ik ga over een tijdje een draagconsult volgen voor als ik Kian op mijn rug wil gaan dragen. Ik ga wel binnenkort alvast zelf oefenen met filmpjes (dat zeg ik al een maand, haha, moet het nu maar eens echt gaan doen).
Maar goed, geen tips dus...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum