Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  duckie vr 17 jun 2011 - 3:11

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen in een draagdoek en in een mei tai?
en het liefst dat je het alleen kunt doen...
ze mogen vanaf 6 maand toch op de rug?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 3:48

in de mei tai heb ik T wel vaker op mn rug dan op mn buik. Op youtube heb ik er filmpjes van gezocht hoe ik hem het beste hierin kon doen. Met de andere draagdoek (heb nog een bykay) draag ik hem alleen op mn buik, maar die heb ik allang niet meer gebruikt, daar issie toch wat te zwaar voor aant worden.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 3:50

kinderen mogen inderdaad vanaf een maand of 6 in de mei tai, als ze hun hoofdje echt goed stabiel kunnen houden. Ik knoop de heupband eerst om, dan zet ik m'n dochter met de supermanzwaai (youtube) op m'n rug, trek ik het rugpand over haar rug heen, sla de schouderbanden over m'n schouder, sla ze terug naar achter zonder ze over m'n borst te kruisen en dan haal ik ze onder haar billetjes door, kruis ik ze daar, haal de banden onder haar beentjes door naar voren en leg ik er daar een knoop in.

Ik heb het met dit filmpje geoefend:

https://www.youtube.com/watch?v=zfck0-x7Z3E

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  Liadan vr 17 jun 2011 - 7:42

Ik knoopte de Mei Tai hetzelfde als dromertje. Ik schoof Yara alleen altijd door van mijn heup naar mijn rug.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  Teddyaapje vr 17 jun 2011 - 8:16

Die van dromertje heb ik idd ook vaker gedaan maar ik doe het ook vaker door hem met zn rug op de mei tai te leggen met de schouderbanden onder zn oksels door en hem zo op de rug te tillen. De rest is hetzelfde.

Ik vind het onhandig om met T op de rug de mei tai nog omhoog te pakken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  duckie za 18 jun 2011 - 9:27

hmm heb het filmpje bekeken en het ziet er op die filmpjes altijd zoooooo makkelijk uit maar het vergt zeker wat oefening ben ik al achter hahaha... heb t vanmiddag eens even geprobeerd maar ze was niet echt in haar doen omdat ze een slaapje miste... en die zwaai over de schouders was niet echt een succes... nog maar ff flink oefenen.

iemand ook nog een goede knooptechniek met de gewone doek?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  duckie za 18 jun 2011 - 10:33

hihi zit ondertussen ff wat filmpjes te zoeken op youtube maar de meeste gebruiken zon supermanzwaai.... maareeuhh mn dochtertje blijft volgens mij echt niet zo stil zitten, die is mega bewegelijk dus k vraag me af of het ooit gaat lukken Very Happy

waar hebben jullie de armpjes zitten??
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is een handige knooptechniek voor rugdragen? Empty Re: wat is een handige knooptechniek voor rugdragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum