Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

5 plaatsers

Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  ShallY wo 14 sep 2011 - 7:43

Op internet zie ik alleen maar van die ingewikkelde recepten waar je ingredienten voor in huis moet halen waarvan ik 1. niet eens weet wat het is en 2. het 1x zal gebruiken en dan niet meer.

Ik zat te denken aan:

Bladerdeeg, gehakt, peper en zout, sambal.. zou het dan al smaken of moet er nog meer bij?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:53

Je zou er nog een uitje of wat knoflook(poeder) doorheen kunnen doen. Misschien een eitje en wat beschuitkruimels zodat het wat smeuïg wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  norah wo 14 sep 2011 - 7:56

kun je het niet beter met filodeeg maken dan is het meer een soort van loempia ik weet niet of je dat bedoelt en je kan ook altijd gehaktkruiden erdoor doen
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  Zora wo 14 sep 2011 - 8:15

Als ik simpel wil doen, gebruik ik filodeeg, gehakt, tacokruiden, uitje en een beetje kaas. Ohja en een opgeklopt ei om eroverheen te strijken. Yum!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  norah wo 14 sep 2011 - 8:47

mmm taco kruiden lijkt me ook wel heel lekker volgende keer een keertje proberen en doe je die in de over of in de frituur ?
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  Inge wo 14 sep 2011 - 10:04

Bladerdeeg, gehakt, uitje, sambal, cayennepeper, peper

Bladerdeeg, oude kaas, roomkaas, groene pesto, pijnboompitten

Bladerdeeg, geitenkaas, honing, walnoten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  Zora wo 14 sep 2011 - 18:23

norah schreef:mmm taco kruiden lijkt me ook wel heel lekker volgende keer een keertje proberen en doe je die in de over of in de frituur ?

In de oven, 10/15 minuutjes op 200 graden smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  minoessepoes wo 14 sep 2011 - 18:49

Inderdaad taco kruiden, dat doe ik ook regelmatig en ik vind het zelf lekker!

Je kan gewoon zo'n zakje gebruiken, maar je kan ook zelf kruiden dan doe je iets van een pepertje of cayennepeper (of sambal), wat komijn, zout, oregano en knoflook door je gehakt. Je kan eventueel ook nog een uitje toevoegen en het vruchtvlees van een tomaat. Bovenop het bladerdeeg kan je dan bijvoorbeeld nog wat geraspte kaas strooien of iets van sesamzaadjes. En dan lekker serveren met chilisaus!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  ShallY do 15 sep 2011 - 8:17

Bedankt, hier kan ik wel wat mee!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes Empty Re: Simpel recept gezocht voor gehakt flapjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum